95 | "Misiowy" manicure + lakiery Simple Beauty mini

by - 00:15

Witam ;)
Piszę do Was, na słuchawkach lecą same klasyki. Ogólnie wzięło mnie na słuchanie starych, dobrych utworów. Dżem, Niemen, Turnał, Marley... klasyka górą ;)
Dzisiaj mam dla Was mani na pierwszy tydzień Projektu Książka, który prowadzony jest przez Pannę Marchewkę i agaczyta. Bajka to temat bardzo rozległy, ogólnie uwielbiam bajki. Na paznokciach zmalowałam słodkiego Misia Uszatka, chociaż chyba nie bardzo jest podobny ;) Wybaczcie za delikatne rozmazanie, ale coś top coat się nie spisał ;/













Jako bazę użyłam lakieru idealnego na przedwczorajszy Dzień Czekolady, a mianowicie pięknego brązu. Jest to: 

Simple Beauty mini #268 mat



Co prawda do matu to on nijak się ma, ale jakiś super błyszczący też nie jest. Kolor bardzo ładny, idealny krem. Lakier w małej buteleczce 4,5ml, którą możecie kupić w internetowym sklepie producenta lub w małych drogeriach za ok. 3,50zł. Ma klasyczny, wąski pędzelek, dobrze się nim manewruje. Lakier dobrze się rozprowadza i do pełnego krycia użyłam dwóch cienkich warstw, natomiast na upartego wystarczy już jedna grubsza ;) W miarę szybko schnie. Na paznokciach trzymał się 3 dni bez odprysków z lekko startymi końcówkami, potem zmyłam.


Drugi lakier, który miałam możliwość przetestować to:

Simple Beauty mini #304 mat





Tak jak powyżej - nie ma nic związanego z matem. Kolor bardzo ładny i modny w tym sezonie, butelkowa zieleń lub szafir z pięknym shimmerem. Świetnie błyszczą w słońcu i sztucznym świetle. Tak jak powyżej buteleczka 4,5ml, łatwy w obsłudze, dobrze się nakłada i szybko schnie. Do pełnego krycia koniecznie 2 warstwy. Niestety tutaj jest dużo gorzej z trwałością (chociaż może to wina bazy, którą był lakier 3w1 też z Simple Beauty). Już rano miałam odpryski, nawet nie zdążyłam wieczorem zrobić ładnych zdjęć. Zaraz go zmywam, bo połowa już odleciała.








Wybaczcie zakryty paznokieć na serdecznym, ale miało tam być coś fajnego, a wyszło kijowo i nie nadaje się na pokazanie.



Oba lakiery dostałam za darmo, w ramach współpracy z firmą Simple Beauty. Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię.
 
Na dzisiaj tyle.
Powiem tylko, że możecie głosować na moje Chmurki w Projekcie Hobby u Justine. Nr 13 ;)

Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

21 komentarzy

  1. słodki misiak :D
    i choć nie lubię ciemnych kolorów za bardzo, to ten brąz mnie urzekł, taka mleczna czekolada, mniam! :-)))
    i jaka fajna cenzurka hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne pysie mają te misie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no wymiękłam, urocze miśki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Te misie przypominają mi Yogiego :D Uwielbiałam tę bajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uszatek świetny mimo lekkiego rozmazania ;) a Dżem i Marley to również coś dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie Ci wyszły te misie, ot co ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodkie misie ;))) Fajne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne ;D namaluj mi takie ;p!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. SB są zajebiste ostatnio sprzątałam lakierową kolekcję i mam ich najwięcej :) a zdobienie misiowe jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki