93 | Atlas chmur z Wibo Gel Like: Blue Lake

Cześć :)
Dzisiaj mam post paznokciowy, bo strasznie nie chce mi się pisać recenzji. Zmalowałam coś na kolejny tydzień Projektu Hobby u Justine. Jest to tydzień 4 czyli Kino/Teatr. Długo nie zastanawiałam się nad tym zdobieniem, po prostu do głowy od razu przyszedł mi film, który w końcu udało mi się obejrzeć, a mianowicie Atlas Chmur. Gorąco polecam ;)

Nie wiem czy moje chmury na paznokciach, rzeczywiście przypominają chmury, ale w realu paznokcie wyglądają znacznie lepiej niż na zdjęciach. Aparat niestety za Chiny nie chciał mi złapać ostrości na zdobieniu ;/

Jako bazę użyłam przepięknego, ale trudnego w obsłudze Blue Lake z blogerskiej kolekcji, ale o nim poniżej. biały to Lovely Quick Dry&Long Lasting z keratyną, a na wszystko położyłam wysuszacz NYC.

Jak na razie, drugi dzień i wszystko ładnie się trzyma. I tak będzie musiało się potrzymać do poniedziałku pewnie, bo nie mam czym zmyć :D więc będę zmuszona zahaczyć o Rossmann, ale do dobrze się składa bo jest wyprzedaż lakierów Lovely.





 Natomiast o lakierze:

Wibo Gel Like #7 Blue Lake



Nie będę się zbytnio rozpisywać, bo każdy już te lakiery zna na wylot. Jest to piękny błękit, który w sztucznym świetle lekko opalizuje na granatowo, ale jest to na prawdę ciężko uchwycić.

Nakłada się bardzo źle, smuży i ściąga poprzednie warstwy. Ja potrzebowałam aż 3 warstw, co i tak dało mi prześwity...  W dodatku bardzo długo schnie... Na szczęście jest coś takiego jak wysuszacz. Trwałość też niezbyt dobra, malowałam nim już wcześniej i już rano na drugi dzień były starte końcówki i małe odpryski.
Lakier nie wart nawet tych 6zł, można znaleźć taki kolor lepszy jakościowo. Podobnie jak Peaches&Cream o którym pisałam TUTAJ.

Chcę jeszcze zaprosić Was do rozdania, które organizuje Tamit24. Do wygrania zestaw miniaturek piasków od OPI. Cudeńka ;)


To tyle, pozdrawiam ;**

42 komentarze:

  1. Fajny pomysł, choć nienawidzę "Atlasu chmur" :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak się rozmarzyłam :D Chciałabym, aby takie niebo było już nad naszymi głowami :D Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, też na to czekam z utęsknieniem

      Usuń
  3. Co za przyjemny i lekki mani. Wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Nic dodać nic ująć ;) I jaka szybka jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że przypominają chmury. Pięknie Ci to wyszło :) Od razu sobie pomyślałam, że będzie to dla mnie inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek ma boski i prezentuje się rewelacyjnie ale przeraża mnie jego jakość...

    OdpowiedzUsuń
  7. tak myślałąm, że ta seria będzie do bani...mam 2 sztuki, ale jeszcze nie testowałam. ;) Piękne chmurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. obłoczki świetne- bardzo letnie...ach marzy mi się słonko!

    a 'Atlas Chmur' muszę obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie niebo jak masz na pazurkach prosiłabym za oknem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie to wygląda tylko szkoda ,że aktualnie nie mamy takiego nieba;/

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale wygląda takie niebo n pazurkach :) szkoda, że nie mamy tak za oknami :(((

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogę się napatrzeć na to zdobienie. Wygląda cudnie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Filmu nie widziałam, ale chmurki na paznokciach prześwietne :) Jeszcze takiego mani nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. film polecam ;)
      dziękuję bardzo, miło mi jak stanę się inspiracją

      Usuń
  14. A ja nie widziałam filmu, ale niebo przecudne :) takie pogodne te chmury i oby wkrótce całe niebo zapełniło się właśnie takimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie już dzisiaj było tak pięknie ;)
      a film polecam

      Usuń
  15. cudo cudo! ale mam ten niebieski z Wibo i rzeczywiście, mega trudny w obsłudze :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że takiego nieba nie ma na co dzień;) ale dobrze, że chociaż u Ciebie jest i można popatrzeć:)!

    OdpowiedzUsuń
  17. ło! jak ślicznie! :) a film szczerze mówiąc to większego wrażenia na mnie nie zrobił:) liczyłam na coś więcej

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny kolor lakieru :)
    niedawno też miałam takie chmurki na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ale super;) Nie widzialam nigdy takiego mani;) Bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne!Zawsze podziwiam osoby, ktore potrafia takie cuda robic na paznokciach:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba ostatecznie zrezygnuję z tego lakieru w takim razie :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za lakierami z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  23. jeju jakie śliczne! :) chociaż osobiście 3 kolorki z tej serii oddałam koleżance, czas schnięcia był dla mnie nie do przejścia i tworzyły się bąbelki. :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.