91 | Paryż na paznokciach + Podsumowanie Projektu Kontynenty

Witam ;)
Choroba sprzyja tworzeniu wpisów na bloga, ale nie tylko. Wczoraj siedziałam do 4 rano nad rysunkiem... hmm i nawet jestem z siebie dumna, ale pokażę go Wam w odpowiednim czasie.
Na początek mam podsumowanie projektu kontynenty u mixoflife i mani na ostatni tydzień czyli Europa. Z czystym sumieniem, mogę go zakończyć, bardzo fajna zabawa :)

Dzisiejsze zdobienie (Tydzień 7: Europa) inspirowane jest Paryżem. Motyw strasznie oklepany... ale nic nie chciało mi wpaść do głowy, związanego z Europą. Już miałam nawet odpuścić.

Różowo-niebieski gradient, ma symbolizować zachód słońca nad Paryżem...Widać tam wieżę Eiffela, deptak z latarniami i na kciuku panią z parasolką, której wiatr zawiał włosy i spódniczkę... Zdaję sobie sprawę, że nie są rewelacyjne, a przejście między kolorami wygląda słabo, ale nie mam pomysłu na nic innego.

 Za to na lewej ręce poszłam na łatwiznę i zmalowałam tylko dwie wieże, w tym jedną chylącą się ku upadkowi -.-'

Do gradientu użyłam lakierów Gel Like Wibo: Peaches&Cream, Blue Lake i Flirt, zdobienia to Sally Hansen Salon Complete Manicure Petrol. Na wszystko położyłam top z Simple Beauty... Niestety nie wyrównał on zdobienia, a  tylko gdzieniegdzie rozmazał.

Teraz zapraszam na podsumowanie pozostałych tygodni:







Które zdobienie najbardziej przypadło Wam do gustu? Piszcie.

Na koniec mam dla Was RABAT 10% na zakupy w BornPrettyStore. Zapraszam do zakupów, bo ceny nie są wygórowane, a WYSYŁKA JEST DARMOWA na cały świat. 
Wystarczy, że podczas zakupów podacie mój kod: TVL91


Pozdrawiam i zapraszam do komentowania. 

Ps. czy byłybyście chętne na rozdanie z lakierami, które były użyte kilka razy, ale mi nie odpowiadają?

41 komentarzy:

  1. Kocham ten motyw na paznokciach! Sama chciałam go zmalować, ale nie potrafię :(
    Dziękuję za udział w projekcie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ;*
      projekt bardzo fajna sprawa

      Usuń
  2. Tydzień 6 jest świetny :) Taki wiosenny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, też to zdobienie lubię najbardziej ;)

      Usuń
  3. mnie najbardziej Azja do gustu przypadła :)
    a rozdanie - to będzie strzał w dychę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to zdobienie uwielbiam :)
      to dobrze, bo mam zamiar zrobić lakierowe porządki :D

      Usuń
  4. Klasa! Wszystkie prace są super!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie fajne , nei wiem które bym sama chciała mieć... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są!
    Ja czekam aż moje odrosną żeby coś zmalować! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne! :)))
    ciężko wybrać jedne :D

    tak, jesteśmy chętne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Azja najbardziej mi się podoba :) A lakierowe rozdanie zawsze jest mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie Paryż jest chyba najlepszy. Ale wszystkie są piękne.
    Chętnie wezmę udział w rozdaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Afryka najładniejsza;) Rozdanie - oczywiście i chętnie wezmę udział;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak romantycznie! supergradient :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah ten top, jakby ładnie wszystko wyrównał to byłoby perfekcyjnie, ale i tak jest pięknie, najbardziej mi się pani z rozwianymi włosami podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, mogłam inny nałożyć ;/
      dziękuję :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. bez przesady, nic tutaj trudnego nie ma :)
      dziękuję.

      Usuń
  14. Genialnie ! Ty to masz talent i cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to lewa jestem w te klocki ;( A szkoda bo fajnie to wyglląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyna z parasolka wyszła świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie świetne *_* Niezła jesteś.
    Zapraszam serdecznie do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. najmniej podoba mi się Antarktyda ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny Paryż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. najbardziej podoba mi się Afryka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten Paryż, najbardziej gradient a obrazki już są zbędne, ale bez nich byłoby mało "parysko" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pazurki mega! Ja nie wiem do takich rzeczy cierpliwości i z reguły robie po prostu jednym kolorem :/ A ostatnio to i tak kupuję głównie kosmetyki dla mężczyzn bo mojemu miałemy wszystko nagle się kończy a on czasu nie ma :/ no co za życie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super:) Jeśli lubisz candy i rozdania - zapraszam na mojego bloga konkursowego
    rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wow :o wyszły Ci idealnie :) wspaniałe w każdym calu !

    OdpowiedzUsuń
  25. Uroczo wyszło :) bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  26. o jak fajnie :) Paryż najfajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wychodzą Ci te zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne zdobienie, to z sama wierzą chyba nawet bardziej mi się podoba. Wygląda rewelacyjnie na tle tego ombre.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.