88 | Łowickie pazurki + Peeling błotny BingoSpa

by - 10:42

Witam kochani.
Znowu przestój na blogu, ale to nic, przez te kilka dni wolnego od szkoły postaram się wszystko pouzupełniać i nadrobić. Planuję też zrobić coś z szablonem, ale nie mam weny twórczej do kombinowania ;/
Dzisiaj pokażę manicure do projektu Hobby oraz krótką recenzję już Wam zapewne znanego peelingu z BingoSpa. Zaczynamy.

Na pierwszy ogień idzie zdobienie przygotowane na projekt Hobby u Justine. Oczywiście jestem opóźniona... no bo ja się jak zwykle nie mogę z niczym wyrobić. Tydzień 3: Taniec.

Moją inspiracją były Polskie stroje ludowe, a głównie suknie Łowickie ;) Jak wiadomo wiąże się to również z tańcami ludowymi. Nie wiem czy oddałam ten motyw chociaż trochę na paznokciach, ale to pozostawiam waszej ocenie.
Prace innych dziewczyn możecie obejrzeć TUTAJ




Druga część wpisu to recenzja produktu, który dostałam do testów od firmy BingoSpa. Wiele blogerek ostatnio również go recenzowało, dlatego nie będę się rozpisywać jakoś szczególnie, podam tylko konkretne cechy.

Peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi, BingoSpa


Od producenta: szczegółowe info o tym produkcie znajdziecie TUTAJ


Skład:

Cena: 12zł / 100g
Moja opinia: Peeling zamknięty jest w plastikowym opakowaniu typowym dla kremów, prosty design, papierowa etykieta. W środku nie ma żadnego zabezpieczenia, żadnej folii ochronnej itd. Jak dla mnie to spora wada, bo produkt może się łatwo wylać (np. podczas transportu, wystarczy że się delikatnie odkręci), po za tym gdyby był na półkach sklepowych to każdy by mógł go "pomacać", a to już trochę niehigieniczne.
Skoro już o higienie mowa, to z jednej strony, mimo że opakowanie jest bardzo poręczne i dobrze wydobywa się z niego produkt, to długie maczanie w nim palców może spowodować rozwijanie się jakiś bakterii etc.
Produkt bardzo wydajny, używam go niemal codziennie. Ma dosyć rzadką konsystencję, ale nie przelewa się przez palce. Na początku pachniał dziwnie, tak nijak, jak błoto :D ale teraz po zużyciu połowy jest to zapach dziwny, przypomina mi atrament... nie wiem dlaczego. Jednak liczy się, że nie zawiera kompozycji zapachowych i jest przez to bardziej naturalny. Niestety w składzie jest alkohol i parabeny.
W szarej, perłowej bazie, jest dużo drobnych ziarenek (zmielone pestki z oliwek). Jest to peeling drobnoziarnisty, dlatego podczas używania nie odczujemy gwałtownego efektu ścierania, tylko raczej coś delikatnego. Podczas mycia twarz jest jakby tłusta, czuć taką nieprzyjemną warstwę, jednak po spłukaniu produktu nic na skórze nie pozostaje. 
Po użyciu skóra jest gładka, bardzo miękka i miła w dotyku. Rzeczywiście zwęża pory i dobrze usuwa martwy naskórek. Idealny do cery tłustej i mieszanej. Skóra jest po nim matowa, nie wysuszona (a wręcz wspaniale nawilżona).
Podsumowując: Produkt godny polecenia, za niską cenę. Jak mówiłam, świetnie sprawdzi się dla dziewczyn ze skórą tłustką lub mieszaną, pomaga w walce z niedoskonałościami ;) Jedyne wady to opakowanie i zapach.
Ocena: 5,5/6 pkt
Produkt ten dostałam za darmo do testów od firmy BingoSpa. Fakt ten w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię.

Na chwilę obecną to tyle. Miłego dnia życzę ;)

Zobacz także:

23 komentarzy

  1. Taki wielkanocny manicure <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się napracowałaś! Mi od razu się skojarzyły ze strojem ludowym więc mission accomplished :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o nie kadzenie mi że nie ma czasu na projekt-książka :D spinamy się i tworzymy heh :D dasz radę :)
    A pazurki przypominają mi skrzydełka motyli ^^ nie wiem czemu :) Ładnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dziewczyny! nie ma spiny, w naszym projekcie nie gonią Was żadne terminy ;)

      śliczne paznokcie!

      Usuń
  4. Ale kolorowe pazurki . Super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo wiosenne paznokcie , super

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie :D kolorowe i pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow :) ten łowicki wzorek jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie urocze :)
    Peelingów do twarzy się panicznie boję, raczej wolę enzymatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne paznokcie! Pierwsze skojarzenie to właśnie stroje ludowe:)
    Peeling mam i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling chodzi za mną od dłuższego czasu.
    A pazurki mega kolorowe, ale się na nich dzieje :D Bardzo pozytywnie nastrajaną takie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. niby te kreski nie jakieś super dokładne, a wygląda świetnie, już sama miniaturka przykuła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten peeling i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdobienie :) Bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za pomysł!! Nie wiem czy mogę używać wulgaryzmów ale jest zaje...ty! Ja na taniec nie wiedziałabym czym, się zainspirować a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D
      chociaż mi się jakoś specjalnie nie podobały i od razu zmyłam. ale fajnie, że inspiracja udana

      Usuń
  15. fajne, pomysłowe i mega kolorowe :) to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ale u Ciebie kolorowo na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. pazurki są cudne!!! loveludove!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki