85 | Kolorowy proszek na paznokciach :)

by - 17:33

Witam ponownie, po krótkiej przerwie.
Jak wiecie nadrabiam blogowe zaległości, dlatego teraz pokażę Wam zdobienie, które wykonałam kilka dni temu specjalnie na projekt kontynenty u Mixoflife: Tydzień Azja.
Azja to kraj baaardzo wielu kontrastów, jest tam tyle wspaniałych rzeczy, że nie mogłam zdecydować się na nic konkretnego. Dlatego przygotowałam zdobienie bardziej kojarzące się z Indiami.
Na pewno nie jest to zdobienie bezpośrednio kojarzące się z Azją i nie każdy będzie wiedział o co chodzi. Moją inspiracją było Święto Holi czyli tzw. Festiwal Kolorów, który odbywa się co roku na rozpoczęcie wiosny.  Jest to: hinduistyczne święto radości i wiosny obchodzone przeważnie w dniu pełni księżyca w miesiącu phalguna (luty–marzec). Nazywane jest również Festiwalem Kolorów i kojarzone z kolorowymi proszkami do obsypywania przyjaciół. Wywodzi się z Indii.
Poniżej dwa filmiki, które bardzo mi się podobają i dla polepszenia humoru lubię sobie je czasem puścić ;) Na pewno przybliżą Wam o co mi chodzi:


Bardzo podoba mi się ten zwyczaj, uwielbiam kolory! Uczestniczenie w tym to musi być coś niesamowitego. O takim wydarzeniu dowiedziałam się niedawno, kiedy to kilka mega kreatywnych osób z mojej szkoły, wpadło na pomysł by zorganizować coś takiego u nas w liceum. Mam nadzieję, że wszystko wypali i już na początku kwietnia będę mogła się poczuć jak w Indiach ;)



Przechodząc do sedna - moje zdobienie to "kolorowy proszek" rozsypany w powietrzu. Mega pozytywne, bardzo je polubiłam i aż żal mi zmywać, myślę, że na pewno zagości na paznokciach jeszcze nie raz.

Na palcu serdecznym i kciuku dodałam pacyfki - ostatecznie wyszedł manicure w bardzo mi bliskim hipisowskim stylu ;) Dużo zdjęć do oglądania, także zapraszam i polecam powiększać.



 z lampą błyskową

 w sztucznym świetle


Użyłam tutaj: tło - biała lakier Quiz Safari; kolorowe lakiery (głownie blogerska kolekcja Wibo) nanosiłam gąbką, a pacyfki namalowane pędzelkiem, czarny lakier Quiz Safari. 

 Jak Wam się podoba? Bo mi bardzo i dziwię się dlaczego wcześniej nie wpadłam na taki pomysł ;) Uwielbiam je.

To by było tyle. Pozdrawiam ;**

Zobacz także:

37 komentarzy

  1. Świetny pomysł na mani! Bardzo mi się podoba! :) Jeszcze lepiej by wyglądało, jakbyś odsunęła skórki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoj, no to tak jak ja, musisz masę kremu na noc i rękawiczki :) i będzie gyt :)

      Usuń
  2. Spiłowałam swoje kwadraty na wzór Twoich okrąglasków...musza jeszcze troszkę odrosnąć i będą cacy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa propozycja :) Taka wiosenna i hippie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne! :-)
    widziałam kilka razy ale jeszcze nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki niby kolorowy nieład, ale bardzo mi się podoba. Muszę spróbować coś takiego zrobić :>

    OdpowiedzUsuń
  6. No Kochana Bajecznie! Fajnie to wygląda :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow oryginalne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywne, kolorowe mani :) śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie! uwielbiam kolory, a ten mani mnie zauroczył!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny efekt, w sam raz na powitanie wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyszło. Wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. kochane dziękuję za miłe słowa ;)
    bardzo się cieszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne masz talent:)))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, artystyczna dusza;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny wzór, który mi kojarzy się z festiwalami muzycznymi ... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś oTAGowana! :) Po szczegóły zapraszam do siebie na bloga! ♥ [http://www.13thdoor.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html]

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś oTAGowana! :) Po szczegóły zapraszam do siebie na bloga! ♥ [http://www.13thdoor.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html]

    OdpowiedzUsuń
  18. pomysł świetny no i efekt mnie powalił :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o takim święcie, a oglądając te filmiki chciałabym tam być:D To zdobienie wygląda niesamowicie na paznokciach!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ! ja poprosze takie pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku gratuluję pomysłowości!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki