84 | Szybki post - muffinkowe paznokcie

Witam ;)
Znowu zaniedbałam bloga, ale mam nadzieję, że niedługo to się zmieni i znajdę więcej czasu, albo jakoś lepiej się zorganizuję. Tymczasem pracuję właśnie nad nową szatą graficzną bloga, jeżeli mi się uda to na dniach powinna się pojawić.
Przepraszam również wszystkie organizatorki projektów w których biorę udział, za moje opóźnienia. Wszystko postaram się szybko nadrobić ;)
Dlatego już teraz wrzucam mani, na drugi tydzień Projektu Hobby u Justine - tydzień gotowanie. Na dysku znalazłam mani, dokładnie z 12.12.2012r :D zainspirowany właśnie muffinkami, jednak nie wrzucałam go bo jest dla mnie beznadziejny. Jednak teraz się przydał... przepraszam za te bazgroły.
Zauważyłam, że dużo dziewczyn miało podobny motyw, no cóż, niestety nie mam czasu na tworzenie chwilowo, więc musi wystarczyć to.
Pierwszy tydzień (muzyka) oczywiście nadrobię ;) Proszę o cierpliwość.

Na koniec jeszcze dziękuję ślicznie Jamapi, u której udało mi się wygrać w rozdaniu dwa kolejne lakiery z blogerskiej kolekcji - Słoneczny Patrol i Mary Rose.


Mam już 5 cudownych kolorów, jak na razie jeszcze ich nie używałam po za Blue Lake, ale uwielbiam się przyglądać na te kolory w buteleczkach :D
Tak prezentuje się cała piąteczka ;]

Na tę chwilę to wszystko. Na dniach postaram się o więcej. Dziękuję, że jesteście i mimo, że posty pojawiają się stosunkowo rzadko, nie uciekacie i nadal się udzielacie w postaci komentarzy ;**

Posłuchajcie:
Ras Luta - Ratuj Nas... ahh co za piękny utwór

Do napisania ;)

17 komentarzy:

  1. Co Ty mówisz, świetne paznokcie! :)
    Kolorki trochę mdłe ale muffinsłodkieki w końcu są przesłodkie! :)
    Muszę niedługo zrobić takie!

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie paznokcie!
    nie martw się- nie masz pojęcia, jak ja jestem opóźniona w projektach...
    gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. troszke musisz popracowac nad detalami , akurat w tym bo pomysl fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogowa kolekcja rośnie w siłę :>
    Fajne babeczki, tak cukierkowo i kolorowo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. średnio mi się podobają, ale kolorki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te kolorki sa, muszę isć w końcu do Rossmanka i kupić chociaż jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z tych lakierow mam tylko jeden ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyszły! nie ma co narzekać :) a te lakiery są cudne, chyba na ten żółty jeszcze się skuszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam słodycze :) jest pysznie :) !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.