83 | Top cout'y NYC i Simple Beauty

Witam ;)
Chwila czasu przed nauką to i szybki post uda mi się zrobić ;)
Na początek mam do Was pytanie i proszę o szczere odpowiedzi: Co byście zmieniły na blogu? Czy coś szczególnie Was denerwuje/nie podoba Wam się? Co zachęca Was do czytania, a co daje odwrotny efekt?
Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

Tymczasem przyszłam dzisiaj ze szkoły i pozytywnie zaskoczyłam się paczuszkami, które wcześniej odebrała mama. Jednak o nich na koniec. Teraz coś o paznokciach.

Oba top couty dostałam w ramach współpracy. Oba bardzo mi się podobają, w tym jeden jest typowym "wysuszaczem". Zapraszam do czytania.

Na pierwszy ogień idzie:

Utwardzacz do paznokci 3w1 - Simple Beauty



Lakier dostałam wraz z innymi produktami w ramach współpracy z marką Simple Beauty.
Producent informuje, że jest to: "Preparat do miękkich, łamliwych i rozdwajających się paznokci. Zawiera proteiny bogate w siarkę, które wbudowują się w strukturę keratyny powodując utwardzenie płytki paznokcia. Stosowany jako podkład lub warstwa ochronna dla lakieru."

Jest to lakier bezbarwny, typowy top cout, ale może służyć również jako baza pod lakier. Po nałożeniu tworzy na paznokciach wspaniale lśniącą taflę. Wyrównuje manicure, delikatnie przyśpiesza wysychanie/utwardzanie, jednak nie jest to nic specjalnego. Zwiększa trwałość lakieru, jednak też nie jest to np. tydzień, ale trudno mi to stwierdzić, ponieważ trwałość zależy od wielu czynników (np. lakier bazowy, co robiłyśmy rękoma  itd.) Specjalny pędzelek nie rozmazuje manicuru, chociaż może się to zdarzyć gdy lakier ze zdobienia nie do końca wyschnie. Nie stwierdziłam polepszenia stanu paznokci czy utwardzenia płytki, ale to chyba odczucia indywidualne.
Co tu dużo pisać... top cout jak każdy inny, z tym, że pięknie nabłyszcza.
Kupicie go na http://simplebeauty.sklep.pl za ok. 8,50zł.
***
Teraz pora na lakier z drugiej współpracy, tym razem z drogerią internetową Nocanka.pl

Turbo dry top cout - NYC


"Bardzo wydajny produkt manicure 2w1. Całkowicie przeźroczysty. Nadaje szklisty połysk wykańczanemu manicure. Znacznie przyspiesza wysychanie lakieru. Nie musisz czekać aż lakier wyschnie. Możesz znacznie przyspieszyć tworzenie manicure. Tworzy mocną warstwę zabezpieczającą przed odpryskami. Manicure utrzymuje się wiele dni bez poprawek.
Szeroki pędzelek zapewnia błyskawiczną aplikację.
Preparat wysycha już w 60 sekund."

Większość mojego opisu jest taka sama jak przy lakierze powyżej. Przeźroczysty, świetnie nabłyszcza (ale nieco mniej niż poprzednik), dobrze się nakłada... Może służyć jako baza i tp cout, ale muszę powiedzieć, że świetnie spisuje się jako ten drugi. Bardzo go lubię i używam na każde zdobienie. Po pierwsze fantastycznie przyspiesza wysychanie - co prawda nie jest to 60 sekund, ale w tym czasie lakier już nie zejdzie po dotknięciu, tylko pojawią się ewentualne wgniecenia. Po kilku minutach mamy na paznokciach twardą taflę lakieru, która trzyma się niemal tydzień! z lekko startymi końcówkami. Nie ma odprysków.
Niestety zdarza mu się lekko rozmazać zdobienie, co czasami możecie zauważyć, ale myślę, że to trochę moja wina, bo za szybko go nakładam.
Ten top cout podoba mi się znacznie bardziej. Polecam, możecie go zakupić na Nocanka.pl za jedyne 6,50zł.
Oba produkty dostałam w ramach współpracy z Simple Beauty oraz Nocanka.pl. Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.

***

Teraz pora na "pochwalenie" się paczuszkami. Dostałam dzisiaj dwie paczki z Bangla.pl.


W pierwszej znalazły się produkty Efektima:
*maseczka skutecznie odmładzająca 3d 7 ml
*maseczka glinkowa oczyszczająca 7 ml
*maseczka doskonale nawilżająca 7 ml
*maseczka błotna przeciwzmarszczkowa 7 ml
*CELLU - CURE KURACJA ANTYCELLULITOWA 200 ml
*PUSH UP - CURE INTENSYWNE SERUM MODELUJĄCE BIUST 150 ml
Niestety zabrakło jednej maseczki peel-off, ale to nic... Nie chciałam tych serum, jednak jak dali to też się cieszę ;D Pewnie przetestuje je moja mama.


Natomiast druga to zestaw od Poleny - Biały Jeleń. W tym zestawie miały być tylko miniaturki szamponów itd, jednak ja się okazało firma nas uszczęśliwiła i dodała masę próbek ;)
*Hipoalergiczny żel pod prysznic Biały Jeleń z kozim mlekiem 50 ml
*Hipoalergiczny żel szampon do włosów Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem 50 ml
*Hipoalergiczny żel do higieny intymnej Biały Jeleń z chabrem bławatkiem 50 ml
*Hipoalergiczne mydło w płynie naturalne Biały Jeleń 50 ml
a próbeczki to:
*Emulsia do higieny intymnej z jaśminem i macierzanką
*Szampon do włosów jasnych z octem jabłkowym
*Szampon do włosów ciemnych z orzechem włoskim
*Żel do mycxia twarzy z aloesem o ogórkiem
*Żel&szampon 2 w 1 FOR MEN

Wspaniałe zestawy ;) bardzo się cieszę i zastanawiam kiedy to wszystko przetestuję.

Produkty do testów otrzymałam za pośrednictwem serwisu Bangla.pl oraz Klubu Kejt

Na koniec chcę tylko poinformować i zachęcić Was do udziału w dwóch projektach. Są one na prawdę świetne, mają fajną tematykę i mogą wziąć w nich udział nie tylko dziewczyny malujące paznokcie, ale także te robiące cuda w makijażu ;)
Zapraszam serdecznie, bo warto fajnie się zabawić.


Projekt u świeżo upieczonej blogerki Niki, która robi wspaniałe zdobienia.
oraz

Projekt układ słoneczny, gdzie nie musicie trzymać się żadnych terminów i wykonywać zadania w jakiej chcecie kolejności ;) Baaardzo mi to odpowiada, szczególnie, że ostatnio zaszalałam z tymi projektami.

Na teraz to tyle. Pozdrawiam ;**

20 komentarzy:

  1. Gratuluję ciekawych współprac :)
    I już nie mogę się doczekać na Twoje zdobienia w nowych projektach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z paznokciami niestety nie radzę sobie zbyt dobrze, dlatego muszę podziękować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne przesyłki, miłego testowania.
    Podoba mi się ten wysuszacz, ja kupiłam innej firmy i zamiast przyśpieszać wysychanie to tworzy jakąś lepka warstwę i wszystko trwa 2x dłużej :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne współprace :) projekty również niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię produkty firmy Simple Beauty. Gratuluję ciekawych przesyłek i czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie nadaje się na udział w takich projektach, ale uwielbiam oglądać prace innych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooooh, przeczytanie tej notki to mój najlepszy moment w dzisiejszym dniu! Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, nie to żebym była jakaś skromna, ale naprawdę przesadzasz :P Ale spoko, możemy sobie tak słodzić nawzajem, na pewno nam nie zaszkodzi :D:D

      Usuń
  8. miłego testowania i czekam na zdobienia w nowych projektach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na razie stosuję top Seche Vite, który jest całkiem przyjemny, ale jak mi się skończy to rozejrzę się za tym z NYC :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przekonałaś mnie do NYC i chyba się skuszę bo suszenie paznokci to udręka mnie to zaraz po skończonym malowaniu coś swędzi i szlak wszystko trafia hahah paczki świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kupić sobie jakiś utwardzacz do paznokci :).

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia dowolnie wybrana biżuteria Anny Dziubek by dziubeka o łącznej kwocie 100 zł ! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dotąd nie miałam do czynienia z żadnym produktem z NYC, ale muszę wypróbować- kolory lakierów mi się podobają!

    bardzo dziękuję Ci za tak miły komentarz u mnie^^ aż chce mi się tworzyć! dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluję paczuszek i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne paczuszki! Życzę udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.