82 | Porównanie nowych maskar Wibo/Lovely + Australijskie paznokcie

Witam kochani ;)
Znowu późno do Was piszę i padam na twarz, ale muszę przygotować kilka postów na ten tydzień, żeby znowu nie było opóźnień. Od razu przygotujcie się na długi (ale mam nadzieję ciekawy) post! ;)
Na początek wrzucam mani przygotowany na Projekt Kontynenty u mixoflife. Ten tydzień jest pod hasłem Australia. Nie miałam na nią zupełnie pomysłu, jeden mani zrobiłam i zmyłam... zupełnie nie wyszedł. Dlatego zrobiłam coś oczywistego, czyli flagę Australii.

 Jeżeli kogoś to interesuje to jako bazę użyłam niebieskiego lakieru Safari.

***

Część druga dzisiejszego wpisu to zbiorcza recenzja i efekty nowych tuszy Wibo/Lovely, o których ostatnio wspominałam TUTAJ. Tam też poczytacie o właściwościach maskar, o których wspomina producent, a tutaj tylko szybkie recenzje, bo wiem że nie lubicie czytać długich wpisów ;) Tusze można kupić w dorgeriach Rossmann na terenie całego kraju.
Na pierwszy ogień idzie maskara według mnie najgorsza z całej trójki czyli


False Lashes, Lovely - RZĘSY DO NIEBA!

Tusz opakowany w najładniejsze i największe opakowanie z całej trójki (11g za ok. 9zł). Rzucająca się w oczy, różowa oprawa nieco zmyla... Widnieje na nim informacja, że tusz nadaje efekt sztucznych rzęs
Po otwarciu można zobaczyć mega dużą, gęstą szczoteczkę, jak to zwykle bywa przy tuszach nadających teatralny efekt. Jednak tutaj takiego nie zobaczyła... W tej kwestii produkt się u mnie nie sprawdził, jest po prostu zwyczajny.
Przy malowaniu miałam problem z brudzeniem powiek, ale to kwestia wprawy. Do pełnego efektu użyłam dwóch warstw. Uzyskałam kruczoczarne rzęsy, które nie są wydłużone, zostały tylko lekko pogrubione i podkręcone, ale do efektu sztucznych rzęs to im baardzo daleko. Po za tym potrafi włoski posklejać.
Trzyma się bardzo dobrze, nie osypuje, nie uczula... W tej kwestii idealny, jak i pozostałe dwa.

Volume Booster, Lovely - ZDROWE I PIĘKNE RZĘSY

Maskara Volume Booster to wszechstronny produkt, który również dba o nasze rzęsy. Tutaj jestem ciekawa składu, niestety w internecie takowego nie znalazłam, zastanawiam się na którym miejscu są wspomniane jedwab, kolagen i d-pantenol.
"Oczojebne" pomarańczowe opakowanie bardzo ładnie się prezentuje i mieści 8g tuszu za ok. 9zł. Ten tusz ma za zadanie wydłużać i pogrubiać. Jak sobie radzi?
Na początek o szczoteczce - jest znakomita, silikonowa z różnej długości włoskami. Giętka i szybko się nią maluje nie brudząc skóry. Wspaniale rozczesuje rzęsy i dzięki temu wydają się jeszcze bardziej gęstsze, u mnie ten efekt wygląda, jakbym dokleiła dodatkowe kępki ;) 
Używam dwóch warstw. Włoski są nieco wydłużone i podkręcone. Tusz dociera nawet do najmniejszych włosków!
Bardzo dobrze się utrzymuje, nawet po ciężkim dniu nie osypuje się i nie rozmazuje.
Co do regeneracji i odżywczych właściwości to na razie trudno mi to stwierdzić.
Jedna z ulubionych maskar.

Lift Lash XXL Volume, Wibo - rzęsy na wysokości zadania!

I ostanie cudo ze "świętej trójcy", a mianowicie ulubiona Lift Lash Volume. Maskara ma według mnie najbrzydsze opakowanie, mimo niebieskiego koloru, jednak to o niczym nie świadczy (8g za ok. 10zł). Można wyczytać, że unosi rzęsy.
Szczoteczka nieco zaskakująca - mała, wygięta w łuk, włoski ułożone spiralnie, gęste. Co do samego tuszu to nakładam dwie warstwy, chociaż przy jednej efekt też jest znaczący. Maskara świetnie "obkleja" rzęsy, są  wspaniale uniesione, meega długie podkręcone i pogrubione. Wspaniały efekt!
Jednak ma jedną poważną wadę - skleja rzęsy i to mocno... jedyne wyjście to uważać przy aplikacji, albo posłużyć się specjalnych grzebyczkiem, ewentualnie igłą etc. Trochę to uciążliwe, jeżeli rano się śpieszę i nie mam czasu na staranne malowanie.
Jednak dla mnie jest i tak najlepszy. Ten efekt kocham.
Utrzymuje się cały dzień, nie osypuje, nie podrażnia.

Tym samym doszliśmy do podsumowanie. Jak wyczytałyście - mój numer jeden to tusz niebieski i pomarańczowy. Idealnie się uzupełniają, szkoda że nie jest to jedna maskara. Natomiast najgorszy jest różowy. Jednak ja wiecie to tylko moja opinia, lubię teatralny efekt, a nie każdemu to odpowiada, dlatego zachęcam również do poczytania innych opinii. Na koniec zdjęcie porównujące wszystkie maskary.


Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.




W tym tygodniu pojawi się kilka postów z automatu. Pozdrawiam ;**

Ps. Kamila wiem że czytasz, pozdrówka dla Ciebie ;* ;)

20 komentarzy:

  1. ogolnie masz ladne rzesy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz ładne oczy i długie rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      nie są takie długie, to chyba efekt zdjęć z bliska :D

      Usuń
  3. paznokcie są świetne!
    a jeśli chodzi o tusze, to u Ciebie wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz piękne rzęsy :)
    A paznokcie fajnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz tak śliczne rzęsy, że naprawdę obojętnie jakiego użyjesz tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje rzęsy są idealne do prezentowania tuszy! :)
    Pazurki fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wygląd bloga :)
    Co do tuszy to żadnego nie miałam, ale efekty ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło że Ci się podoba ;)
      a tusze polecam

      Usuń
  8. pazurki fajnie wykonane, ale niezbyt lubię motyw flagi :P
    najlepszy efekt chyba dała Ci maskara volume booster :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytałaś u mnie, czy możesz wrzucić na projekt coś, co już było i odpisałam u siebie, że w drodze wyjątku mogę się zgodzić, ale piszę też tu, bo może nie przeczytałaś u mnie odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kazda podkresla rzesy na swoj sposob :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zastanawiałam się nad motywem flagi! Super Ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszły Ci flagi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze podobały mi się te flagi na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. paznokcie śliczne! od dłuższego czasu się zbieram do zrobienia takich u siebie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.