81 | Zorza polarna

by - 14:30

Witam ;)
Post co prawda z automatu i z lekkim poślizgiem, ale teraz będę miała straszny tydzień.

Także dzisiaj tylko zaległe pazurki na projekt kontynenty u mixoflife - tydzień: Antarktyda.

Na paznokciach stworzyłam coś na wzór zorzy polarnej. Strasznie podoba mi się to zjawisko i chciałabym ujrzeć je na żywo, to musi być coś pięknego *.*
Tymczasem na moich, krótkich pazurkach namiastka tego piękna. Na dole lód/śnieg, powyżej kolorowy i rozgwieżdżony firmament.

Na palcu środkowym pingwin (oj, nieudany), na drugim ręku - biały miś (już trochę bardziej podobny). Na kciuku jakieś iglo...

Ogólnie całość wygląda nawet fajnie, najbardziej podoba mi się tło... świetnie połączyły się różne flejki, brokaty i inne błyszczące lakiery. Myślę, że wykombinuję coś podobnego, ale bez białych dodatków.

Paznokcie znacznie lepiej wyglądają "na żywo", kolory się przenikają w zależności od światła, czy słońca. Także są niejednoznaczne.


Użyte lakiery: tło - Essence The Twilight Saga: Breaking Dawn nr 01 Jacob's Protection, biel - Quiz Safari, flejki - Sally Hansen Complete Salon Manicure: Hidden Treasure, brokat - Golden Rose Paris nr 69, czerń - Quiz Safari, niebieski - Wibo Blue Lake.

sztuczne światło
Inne wspaniałe zdobienia, przygotowane na projekt możecie zobaczyć TUTAJ ;)

Mama dziękuje za miłe komentarze pod ostatnim postem ;) Być może, niedługo pojawi się recenzja pisana właśnie przez nią.

Buziaki, pozdrawiam.

Zobacz także:

24 komentarzy

  1. Mi się bardzo podoba :) Fajnie byłoby poczytać recenzję Twojej mamci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt mi się bardzo podoba, ale zabij mnie bo nie zgadłabym co autor miał na myśli ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł- wiesz, że ja też myślałam przez moment o zorzy polarnej?

    czekamy na recenzję Twojej Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie taki... bożonarodzeniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi tez kojarzy sie z Bozym Narodzeniem ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe kurczę. jakoś na to nie wpadłam, ale rzeczywiście ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. No pewnie, że kolory są! Ja tam lubię jak jest pole do własnej interpretacji :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. tło rewelacyjne, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten roztapiający się misio jest cudny! :-))))
    hihi

    OdpowiedzUsuń
  10. nieudany pingwin najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja to bym nawet nie była zdolna zgłosić się do akcji,a co dopiero mówić o takich wzorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witamy :) Fajny pomysł :d Bardzo nam się podoba.
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/
    Obserwujemy.

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny ten brokatowy kolorek;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo :) też chce zrobić zorzę polarną :) mam lekkie opóźnienie, ale jutro powinnam coś stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na to tło!!

    OdpowiedzUsuń
  16. mają coś w sobie :) ooo a tło zdecydowanie udane!

    OdpowiedzUsuń
  17. mroźne pazurki!
    fantastycznie się prezentują :-)
    Zorza polarna - mmm :-) też mi się marzy zobaczenie tego zjawiska na żywo!

    Pozdrawiam serdecznie
    Glamourina

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowe i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jakoś nie mogę zebrać się do tej Antarktydy, ale może zaraz w wolnej chwili nadrobię ;) A co do mojego rozdania, to proszę jeszcze o bannerek, bo napisałaś, że jest a ja go nie widzę i nie wiem jak liczyć punkty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki