80 | Blogerskie lakiery + swatche SH

by - 17:56




Witam ;)
Jak widzicie i ja skusiłam się na lakiery Wibo zaprojektowane przez znane blogerki. Nie mogło być inaczej ;] Mama widząc, że od jakiegoś czasu się nimi "jaram" postanowiła mi je zakupić w prezencie. Wybrała trzy, według mnie, najładniejsze kolorki czyli #4 Flirt od Amethyst, #7 Blue Lake od Gosi oraz najcudowniejszy - #9 Peaches and cream od The Oleskaaa. Jestem strasznie zadowolona i nie mogę się doczekać kiedy pomaluję nimi paznokcie.
Mamo - na pewno to czytasz - wiedz, że cię kocham <3

***


Tymczasem koniec wyznań i dzisiaj mam dla Was swatche dwóch lakierów, które wybrałam sobie dzięki współpracy z drogerią internetową Nocanka.pl
Są to:

perłowy róż - Sally Hansen Salon Grappe Expectations

oraz

srebrny, drobny brokat - Sally Hansen Complete Salon Manicure Starry, Starry Flight


Oba lakiery dobrze się nakładają, co prawda perełka robi trochę smug, ale to typowe dla takiego wykończenia. Do pełnego krycia różowym potrzebowałam dwóch warstw, natomiast żeby uzyskać brokatem efekt jak na zdjęciach, potrzeba jednej warstwy. 


Glitter jest bardzo fajny i spisuje się jako lakier nawierzchniowy, do zdobień oraz zwykły lakier do pełnego krycia... nie sprawdzałam ile potrzeba warstw, ale pewnie ok. 3. Lakier jest dosyć gęsty i zawiera bardzo dużo drobinek. 

Oba schną podobnie... dosyć długo. Glitterowi bym to wybaczyła, ale róż wysychał masakrycznie. Jak zresztą widać na zdjęciach, po nocy są różne zadarcia i odbicia ;/
Po za tym perełka ma bardzo słabą trwałość - nie robiłam nic wymagającego wielkiego wysiłku rąk, a lakier już na drugi dzień starł się na końcówkach - dziwne w lakierach SH. Srebrny trzyma się znakomicie i jak to bywa z brokatami, zmywa się trudno.

To by było chyba tyle o tych lakierach. Możecie je kupić na Nocanka.pl.

Produkty te dostałam za darmo, w ramach współpracy z drogerią internetową Nocanka.pl. Fakt ten w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię.


To już 80 post. Powoli zbliżam się do setki.
Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

21 komentarzy

  1. Bardzo ładne kolorki Twoja Mama wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te lakiery wibo mają cudne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne te kolorki <3
    muszę wreszcie zrobić jakieś zakupy lakierowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor Gosi jest cudowny - wiem bo już się nim maziałam. Oleski jeszcze nie testowałam ale na pewno też faaajnyyy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolorki ci mama wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem lakier the oleski jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne te różowo-pudrowe pazurki. Ten brokat bardzo pasuje do nich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mama ma naprawdę oko i w dodatku jest na czasie z nowościami!
    mani bardzo delikatny i dziewczęcy.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chyba się nie skusze na lakiery Wibo - jakoś mnie nie przekonują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dwa kolorki z Wibo i ochotę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem na paznokciach będzie prezentował się ten niebieski kolor z Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Blue lake jest niesamowity! Jutro idę na polowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mamusia kochaniutka :) wybrała świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny mani :) szczególnie ten brokatowy akcent ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Wibo są rewelacyjne, zwłaszcza ten turkus mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też czaję się na Flirt i na Peaches and Cream :). Fajny ten srebrny pyłek z SH.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oleskowy lakier podbił moje serce ! Nigdzie nie mogę go znaleźć:( cały Kraków zjechałam... ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki