79 | Lakier Simple Beauty Nostalgic nr 608 + aktualizacja włosowa


Cześć ;)
Pierwszy dzień w szkole, po feriach. Ohh, było ciężko, szczególnie że masakrycznie chce mi się spać. Jednak nie ominęły mnie też przyjemności.
Tymczasem bez zbędnych ceregieli przejdźmy do sedna. Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier, który dostałam w ramach współpracy z marką Simple Beauty.


Wczoraj po obcięciu paznokci (niestety...) postanowiłam sobie pomalować czymś pazurki. Padło na ten lakier, a że ogólnie swatche intensywnych kolorów, według mnie lepiej wyglądają na paznokciach krótkich to zrobiłam kilka zdj. i jest.

Lakier do paznokci Simple Beauty Nostalgic nr 608



Opis producenta: Lakier w neonowym kolorze nr 608. Lakiery Simple Beauty Nostalgic zostały wykonane na bazie long lasting, co oznacza, że dłużej utrzymują się na płytce paznokcia. Łatwa aplikacja, dokładne rozprowadzanie na płytce paznokcia, intensywny kolor oraz piękny połysk.

W buteleczce (11ml) lakier wydaje się bardziej różowy, koralowy... Ogólnie ciężko mi go opisać, coś jak pomarańczowa czerwień czy różowo-czerwony pomarańcz. Pędzelek ma zwykły, długi - czyli według mnie najlepszy klasyk. Lakier nakłada się bezproblemowo i tutaj byłam najlepiej zaskoczona - do świetnego (przynajmniej na krótkich paznokciach) wystarczy jedna warstwa! Bardzo szybko wyschła. Poniżej macie zdjęcia...


Jednak ja dla perfekcji położyłam jeszcze drugą (ta schła trochę dłużej niestety), która wzmocniła kolor i wyrównała ewentualne niedociągnięcia. Lakier świetnie błyszczy, ma kremowe wykończenie. 


Na palcu serdecznym i kciuku postanowiłam jeszcze dorzucić małe, złote kółeczka, jakby z brokatu. Nie ukrywam, że pomysł ten ściągnęłam od Niecierpka ;) Jednak u niej wygląda to o wiele naturalniej... Moje blaszki są za grube, po za tym kolor złoty starł się po nałożeniu top-coutu (w tym wypadku to Utwardzacz do paznokci 3 w 1, który również mam ze współpracy i o nim napiszę niedługo) i zostały srebrne.


Co do trwałości to się nie wypowiem, gdyż mani mam dalej i jak do tej pory nie ma uszczerbku (2 dni), ale nałożyłam pękacz.


Lakier możecie kupić TUTAJ za 6.15zł. Polecam, bo jak dla mnie jest bardzo fajny i z chęcią poznałabym inne kolory.

Produkt ten dostałam w ramach współpracy z marką Simple Beauty. Fakt ten w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię.

***

Na szybko wrzucam Wam jeszcze aktualizację przyrostu włosów (biała kreska na dole).


Jak widać na zdjęciach, po dwóch miesiącach jest niewielki przyrost, ale być może zdjęcia nie mówią prawdy, gdyż włosy się trochę inaczej ułożyły. Nie ważne ile, ważne że rosną ;)
Na zdjęciu po prawej, włosy są umyte (L’OCCITANE Odbudowujący Szampon do Włosów Suchych i Zniszczonych - z ShinyBox'a listopad 2012), wysuszone suszarką, po wcześniejszym kremowaniu. Był to mój pierwszy raz tą metodą, w ogóle nie eksperymentuję za bardzo z olejowaniem itd, nie pociąga mnie to. Ale że akurat w domu mam krem kakaowy Isany to pomyślałam, że się do czegoś przyda. 
Jak się okazuje, metoda jest świetna, włosy po umyciu stają się mięciutkie, pachnące, nie są obciążone... Po prostu rewelacja. Muszę częściej to robić, bo efekt boski, jeszcze po dwóch umyciach są mięciutkie. Świetnie się układały.

Także to  tyle. Buziaki dla Was i dobrej nocy ;**

Ps.: dziękuję za Waszą aktywność na blogu i miłe komentarze. Bardzo mi miło, dziękuję <3

26 komentarzy:

  1. ciekawy kolor tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier piękny, taki czerwony róż ;)
    włosy masz bardzo podobnej długości do moich (ja mam trochę dłuższe, hehe :D ). Też je ostatnio myłam szamponem z listopadowego shiny, u mnie sprawdza się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor lakieru bardzo ładny - taka słodka malinka :)
    P.S. Założyłam swojego bloga - jak masz ochotę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne włosy! Lakier bardzo fajny, taki letni kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy odcień, ładnie połyskuje

    OdpowiedzUsuń
  6. masz piękne włosy!!! :)
    a kolor lakieru b. fajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że też zapominasz oczyścić palce z nieplanowanego "zdobienia" przy malowaniu zanim zrobisz zdjęcia ;P Też zawsze zapominam ;P Kolor bardzo apetyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Długość <3
    Kakaowy krem z Isany widziałam ostatnio w Rossmannie na promocji za ok. 7 zł. Długo trzymasz go na włosach? Nie skusiłam się na niego, bo bałam się dodatkowego obciążenia..

    OdpowiedzUsuń
  9. te zlote koleczka jakos niezbyt paasuja.. a wlosy masz piekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, liczyłam na lepszy efekt, a wyszło co wyszło ;D

      Usuń
  10. ale świetne te złote ozdóbki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moje włosy w sobotę idą do ścięcia na krótko, czy li tak jak lubię najbardziej :D Teraz są tak długie, że mogę je już w kucyka związać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne długie włosy...wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz cudowne paznokietki i włosy :* zakochałam się, obserwuję :)
    pozdrawiam Marlenails :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy kolor... Taki inny... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju jakie masz piekne włoski:** A kolor śliczny:)) Lubie takie odcienie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz dłuuuugie włosy! też takie chce, a jestem w trakcie zapuszczania! :)) ładny kolor ma ten lakier, no i te złote dodatki! super! pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też mam jednego Nostalgica i też kryje po jednej warstwie;) Widocznie tak już mają, a to spora zaleta;) Przypominam, że zaczynamy dziś Projekt Hobby :) http://zpazurkiem.blogspot.com/2013/03/projekt-hobby-zaczynamy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ ta czerwień pięknie błyszczy :D
    I jeszcze bardziej utwierdziłam się w przekonaniu, że złoto przepięknie komponuje się z czerwienią :)
    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.