77 | Nyan Cat manicure ;D + przesyłki

Cześć dziewczyny ;)
Post trochę późno, ale zawsze to coś. Dzisiaj krótko i bardziej informacyjnie.
Po pierwsze przedstawiam Wam archiwalny mani, wykonałam go chyba na początku października. Pamiętam, że strasznie się namęczyłam, robiąc te wzorki wykałaczkami ;D

Jak widzicie i poznajecie (albo i nie) na pazurkach jest Nyan Cat. Chciałam wtedy coś śmiesznego, kolorowego i tak powstał on. Zainspirowałam się paznokciami znalezionymi w sieci, ale teraz to już nie mam pojęcia które to były. Mani fajnie wyglądał z daleka, jednak z bliska widać wszelkie nierówności, niedokończenia, rozmazanie itd... Może spróbuję coś podobnego zrobić pędzelkami na dłuższych paznokciach.


***

Co więcej, w sobotę wieczorem kurier dostarczył mi mój pierwszy ShinyBox, który zamówiłam dzięki portalowi Vinted.pl. Niestety z archiwalnych został już tylko lipiec i listopad, wybór słaby... Z dwojga złego wybrałam listopad, a drugi kod zostawiłam, może dorzucą coś jeszcze.


Zawartość mnie nie do końca uszczęśliwia i na pewno nie wydałabym na niego 49zł, a tym bardziej gdybym miała kupować te kosmetyki oddzielnie. Jednak to się okaże podczas testów. Jak na razie najbardziej podoba mi się mydełko, liczę też na jakieś efekty tej maseczki. Jak skończą mi się szampony itd, to wypróbuję ten z L'Occitane oraz odżywkę. Natomiast co do żelu i balsamu to już mam dla nich pewien plan ;) Myślę, że niedługo się dowiecie.

Kolejna przesyłka, to produkty, do moich pierwszych testów w Klubie Kejt. Są to nowe tusze z Wibo oraz Lovely, które w sklepach pojawią się już wiosną. Są to:



Volume Booster - ZDROWE I PIĘKNE RZĘSY


Wydłużająca i pogrubiająca mascara Volume Booster Lovely do rzęs o formule odżywczej z D-pantenolem, jedwabiem i kolagenem. Rzęsy mają intensywny głęboki kolor czerni dzięki wysokiej koncentracji pigmentów. Maskara posiada właściwości pielęgnujące, odżywcze, wzmacniające i chroniące rzęsy.


False Lashes - RZĘSY DO NIEBA!


Mascara False Lashes nadająca spektakularny efekt sztucznych rzęs dzięki swoim licznym umiejętnościom. Pogrubia, wydłuża, maksymalnie podkręca i podnosi rzęsy nadając spojrzeniu jeszcze bardziej uwodzicielski charakter. Teatralna oprawa oczu dzięki prostej aplikacji za pomocą tuszu i odpowiednio wyprofilowanej szczoteczki.


Lift Lash XXL Volume - rzęsy na wysokości zadania!


Tusz do rzęs Lift Lash XXL Volume unosi i pogrubia rzęsy sprawiając, że wyglądają naturalnie i lekko. Makijaż nabiera lekkości a oczy wydają się większe nadając spojrzeniu uwodzicielskiego uroku.
Kosmetyk posiada specjalnie wyprofilowana szczoteczkę o kształcie łuku, przypominającym kształt naszych rzęs. Dzięki temu spełnia swoje zadanie by za jednym pociągnięciem wytuszować górne lub dolne rzęsy dokładnie pokrywając je tuszem. Równomierne ustawienie włosia w szczoteczce gwarantuje dokładne rozłożenie kosmetyku na rzęsach nie pozostawiając nieestetycznych grudek.

Jak na razie zachwycona jestem już samymi opakowaniami ;D Testuję pomarańczowy, efekt - rzęsy do nieba. Zobaczymy co będzie dalej, a zapowiada się świetnie. Już niedługo spodziewajcie się recenzji.

Produkty do testów otrzymałam za pośrednictwem serwisu Bangla.pl oraz Klubu Kejt

Na koniec jeszcze tylko powiem, że dodałam nową zakładkę na górze bloga. Jest to: Digital painting/rysunki. Umieściłam tam kilkanaście moich prac, które tworzę w wolnych chwilach, możecie zerknąć i coś powiedzieć, wyrazić konstruktywną krytykę ^^ Będą pojawiać się nowe. 
Dopiero się uczę, prace to zwykła amatorszczyzna, ale muszę ćwiczyć, bo chciałabym z tym powiązać moje studia, dlatego krytykujcie ;]

Jeszcze link do Allegro, może ktoś coś znajdzie, bo kaska potrzebna, a nowe lakiery same się nie kupią ;**

Pozdrawiam Was i dobranoc.

21 komentarzy:

  1. paznokcie rozłożyły mnie po prostu na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowe paznokcie :D szkoda, że już odwołali tą akcję z vinted ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie wywołały u mnie szeroki uśmiech :D ale rysunki... MISTRZOSTWO! I Ty to nazywasz amatorszczyzną? :O Też coś tam bazgrolę, ale w porównaniu z Twoimi pracami to są naprawdę BAZGROŁY :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy :)
    a paznokcie ciekawe :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z mani :) Ogólnie słodki ten kociak :P

    OdpowiedzUsuń
  6. hihi -czasem dobrze coś znaleźć w archiwum aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. paznokcie pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nyan wyszedł genialnie! rozwijasz się Kochana w tempie błyskawicznym :D
    ponadto gratuluję współpracy ; p
    zapraszam do siebie na konkurs, do wygrania bon na buty!
    pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nyan Cat! Już prawie o nim zapomniałam:D Bardzo fajny mani!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie urocze pazurki! Moja siostra oszalałaby na ich punkcie, uwielbia tego kota :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem laikiem w takim artystycznym malowaniu paznokci, więc pozostaje mi tylko podziwiać twoje cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kompletnie mnie nie ciągnie do tych "pudełek", mi szkoda kasy. :-) Jak ktoś lubi testować kosmetyki z wyższej półki, to niech korzysta, jest sporo takich inicjatyw. Ja wolę spożytkować na co innego. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę podobnie, też nie wzięłabym ich jeżeli miałbym zapłacić... zresztą zawartość praktycznie wgl mi nie potrzebna ;/

      Usuń
    2. No właśnie - nie wiesz co w takiej paczce może się znajdować, a jeśli nie możesz stosować wszystkiego (lub uznajesz, że Ci to niepotrzebne), masz problem - zapłaciłaś sporą sumę za całość... ;-)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.