76 | Kobaltowo-srebrna zebra ;)

by - 20:11


Cześć ;)
Dzisiaj tylko mani, który zrobiłam mamie niedawno. Chciała coś niebieskiego, a że nie używałam jeszcze srebrnego lakieru z nagrody, to przydarzyła się okazja żeby go też wykorzystać.
Powstało coś na kształt umaszczenia zebry - na pięknym kobaltowym tle (2 warstwy lakieru KOBO Sapphire #29 pisałam o nim TUTAJ) dodałam srebrne paseczki (lakier Sally Hansen Complete Salon Manicure Starry, Starry Flight). Do zrobienia pasków użyłam cienkiego pędzelka do zdobień, a na wierzch położyłam top cout z NYC.


"Skromnie" powiem, że efekt mamie jak i mi bardzo się podobał. Niestety nie utrzymał się zbyt długo na
pazurkach... prace domowe typu zmywanie, sprzątanie itd, totalnie go wykończyły i już na drugi dzień końcówki odleciały ;/

zdj. z lampą błyskową

Po za tym, na zdj. widać efekty działania odżywki Eveline Twarde i lśniące jak diamenty, której używamy z mamą już od prawie 2 miesięcy. Mamie paznokcie już się tak bardzo nie łamią, jednak jeszcze potrzebują długiego czasu, żeby dojść do ładu. Więcej o odżywce niebawem ;]
Dużo zdjęć, powiększajcie.


w łazienkowym świetle



















Ostatnio dzięki kodom z portalu Vinted.pl dostałam swój pierwszy ShinyBox. Niestety do wyporu zostały już tylko lipiec i listopad 2012. Ostatecznie wybrałam listopad, przesyłka dotarła ekspresowo. Z zawartości nie jestem jakość szczególnie zachwycona, jednak nie jest też źle. Więcej o nim napiszę w kolejnym poście, bo dzisiaj nie mam kompletnie "inwencji twórczej". Natomiast drugi kod, zachowam na koniec lutego, gdy lutowe pudełko też będzie archiwalnym.
Włączę sobie zaraz The Good Heart... Polećcie mi jakieś fajne filmy, proszę.

Pozdrawiam ;*


Edit: Może któraś z Was chciałaby kupić świetne kolczyki jelonki stylizowane na stare złoto? Są nowe, jak dla mnie okazały się trochę za duże, ale może którejś z Was przypadły by do gustu.


Jeżeli chcecie zobaczyć to zapraszam na licytację TUTAJ.
Po za tym zapraszam też do oglądania innych moich aukcji, może akurat znajdziecie coś dla siebie ;)

Zobacz także:

24 komentarzy

  1. ładnie manicure wyszło ;)
    ostatnio trafiałam na beznadziejne filmy, za to serial Californication bawi mnie do łez ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zależy co lubisz oglądać ;) ja ostatnio znowu tłukę klasykę lat 80 komedii romantycznych młodzieżowych ;) 16 Candles, The Breakfast Club, Say Anything ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie połączenie kolorów.
    Przypomniałaś mi, że gdzie na aparacie mam zdjęcia mani w takim połączeni kolorystycznym -jakoś w zeszłym miesiącu zrobiłam - muszę je znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie kolorów bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt śliczny ale chyba z bliska widać tą zeberke?



    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam Nietykalni, jeśli nie widziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że długo nie wytrzymał, bo świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt ciekawy, szkoda że tak słabo z trwałością...

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie, takie niby proste , a jakie efektowne. Super wyszło *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. mani jest cudowny- takie połączenie kolorów to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się i całkiem możliwe, że się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam taki odcień niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale przepiękne manicure! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooow ale pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się to zdobienie, chociaż sama dałabym inne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny ten niebieski kolor:) w połączeniu z tym srebrem to naprawdę świetny efekt;))

    OdpowiedzUsuń
  17. No mi też się podoba ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny wyszedł Ci wzorek. :-)

    PS. Może bym się i skusiła na kolczyki, ale dobrze rozumiem co masz na myśli mówiąc, że są za duże. :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam wszystkie dziewczyny, które namawiają mamy do pomalowania paznokci :P.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki