75 | Wale(n)tynkowy mani + lakierowa kolekcja cz. IX

Cześć Wam w tym jakże słodkim dniu ;D Co prawda mi jest on kompletnie obojętny, traktuję go jak każdy inny dzień, jednak nie omieszkałam wykonać Walentynkowego manicure'u.


Jest on w typowych dla tego dnia kolorach: odcienie różu + biel. Zdobienie jest łatwe wykonaniu, jednak na zwykły dzień chyba się nie nadaje. No chyba, że ktoś lubi takie słodkie i różowe paznokcie ;)

łazienkowe światło

Na palcu serdecznym i wskazującym jest cieniowanie, ale słabo je widać. Na kciuku i środkowym serduszko, jakby się ktoś nie domyślił ;]


Użyte lakiery: biel - Lovely Quick Dry&Long Lasting #25, fuksja - Miss Sporty Clubbing Colours #302, neonowy róż i fiolet od Quiz Safari i na wierzch top cout NYC.




Druga część wpisu to jak co tydzień, kolejna część moich lakierowych zbiorów. Jest to cześć przed ostatnia i są to:

część IX - lakiery czarne/szare/srebrne/białe

Uwielbiam takie odcienie, chociaż nie mam ich zbyt wiele. Cały czas szukam tej jedynej i wspaniałej szarości oraz bieli w odcieniu kości słoniowej. Czarny to jeden z moich ulubionych kolorów, lakier z Safari już mi mocno zgęstniał i muszę kupić coś lepszego... Niestety czerni brak w drogeriach -.-


1. Quiz Safari Trendy Colour! nr 56
2. Miss Sporty Clubbing Colours Quick Dry nr 70
3. Lovely Quick Dry&Long Lasting nr 25
4. H&M Grey sky
5. Editt Cosmetics MV Nicole (brak nr)


6. Quiz Safari Trendy Colour! nr 01M
7. Quiz Safari Trendy Colour! nr 5b
8. Eveline Cosmetics miniMAX nr 605
9. Quiz Safari Trendy Colour! nr 03m

10. Miss Sporty Lasting Colour up to 7 days nr 415
11. Golden Rose Classics mini nr 178
12. Quiz Safari Trendy Colour! (brak nr)
13. Quiz Safari Trendy Colour! nr 108
To by było tyle... Bardzo dziękuję, że ostatnio tak się udzielacie na blogu, jest coraz więcej komentarzy, wejść, obserwatorów. Kocham Was i wspaniałych Walentynek ;** <3

Bless.

23 komentarze:

  1. piękne! po prostu piękne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak spojrzałam na ten mani to skojarzył mi się z walentynkowymi lizakami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodki jak cukierki paznokcie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mani idealny na słodkie walentynki (paznokcie jak landrynki! :), ale rzeczywiście na co dzień za słodko.

    ciągle poluję na te srebrne safari i nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz też ich nie widziałam, moje już dosyć stare

      Usuń
  5. Kochana, bardzo ładnie wyszło. Ale musisz zadbać o skórki, bo są w bardzo złym stanie. Nawilżaj je często, będą mięciutkie i nie będą się zadzierać, a tym samym całokształt będzie o wiele lepszy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem, cały czas nawilżam, krem itd. na noc w rękawiczkach... ogólnie jest stoo razy lepiej niż kiedyś. jakbyś zobaczyła moje skórki ;D
      ale tak jakoś mam że cały czas coś robię z nimi, zadzieram dłubię...

      Usuń
  6. Ale słodziutki ten walentynkowy pomysł na paznokcie;D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie obgryzaj skórek bo widze że chyba to robisz:(((
    Mani bardzo cukierkowy:) chcialam stworzyc podobny wczoraj, ale sie poddałam. Nie umiem nic tworzyć w pracy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdarza się właśnie, to jest silniejsze odemnie, ale walczę! ;D już jest znacznie lepiej niż przed założeniem bloga ^^
      oj na pewno byś coś wykombinowała, nie poddawaj się ;]

      Usuń
  8. No pewnie to jest jakiś chwyt marketingowy bo sklad jest chyba taki sam:D Co prawda nie mam dokladnej pewnosci ale przypuszczam, ze tak jest.

    Ja mam nawyk zgryzania lakieru i pewnie przez to mam te bruzdy na paznokciach!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię srebrne lakiery;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyszły Ci te paznokietki! ja preferuję standardowe malowanie paznokcie, lub jak mi się zachce raz na jakiś czas ombre, bo jak chce jakiś wzorek zrobić a wyjdzie mi ciut krzywo to zaczynam od nowa.. dlatego zazdroszczę cierpliwości! i również lubię srebrne lakieryy! :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. O rety, za słodko! ;-)

    PS. Co do obgryzania skórek... Jaki to wredny nawyk, też z tym walczę! Już było dobrze, ale przyszła sesja i tragedia paznokciowa... ;-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pazurki :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) obserwujemy? Bardzo chetnie wpadne tu jeszcze nie raz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie słodziutkie :) ale ja jako odważna kobieta wyszłabym w takim na miasto ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam czarny lakier z Miss Sporty, ale też już go dawno kupowałam ;) więc nie wiem czy dalej jest.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.