73 | Sreberko Golden Rose Classics Glamour #106

Witam w ostatnich minutach niedzieli ;) 
Mam zamiar obejrzeć sobie jakiś film, ale w międzyczasie post. Ogólnie przez dwa tygodnie moich ferii, będą się one pojawiać trochę częściej ;)
Na dzisiaj mam dla Was swatche ładnego sreberka, a mianowicie

Golden Rose Classics Glamour nr 106





Są to niezliczone ilości, małych, srebrnych drobinek, umieszczonych w bezbarwnej bazie. Na paznokciu można uzyskać świetny efekt, niemal lustrzany, coś a'la folia aluminiowa. Jednak potrzeba do tego sporo warstw. Na zdjęciach widzicie mani, do którego użyłam 2 albo 3 cienkich warstw... zapomniałam dokładnie, ale bliżej w stronę 3. Jak widać z bliska, są prześwity, jednak efekt ten nie rzuca się tak w oczy.

światło naturalne
Lakier nakłada się bardzo dobrze, nie robi smug, nie bąbluje. Pędzelek klasyczny, cienki. Ogólnie kolor bardzo karnawałowy, mimo że karnawał się w sumie skończył... 

światło naturalne
Schnie dosyć szybko. Hmm, nie wiem co mogę o nim jeszcze powiedzieć. Lakier jak lakier, nic specjalnego, ale nie jest też zły. Ładnie prezentuje się solo, a także do wzorów.

łazienkowe światło
Na palcu serdecznym i kciuku, wzorek wykonałam lakierem Golden Rose matte velvet nr 103 - który, jak głosi legenda jest półmatowy... ale to chyba tylko butelka jest taka, bo efektu brak. Jednak o nim kiedy indziej.
łazienkowe światło

z lampą błyskową

łazienkowe światło
Na koniec, chciałam Wam jeszcze wspomnieć o fajnej stronce i zabawie, o której niektóre z Was na pewno słyszały.
Na stronie https://www.vinted.pl/witaj dzięki dodaniu do bazy 5 ubrać, których już nie nosimy i chcemy się pozbyć poprzez sprzedaż/wymianę możemy zdobyć dwa kody na DARMOWE PUDEŁKA SHINY BOX. Same możemy sobie wybrać, które pudełko chcemy. Zabawa trwa do 14.02.2013r
Jak dla mnie super sprawa i swoje ciuszki już wrzuciłam, czekają na moderację.
Więcej informacji znajdziecie TUTAJ, a regulamin TUTAJ.
Polecam ;)

Także to by było tyle, pozdrawiam ;**

17 komentarzy:

  1. z niebieskim wygląda to przecudnie :))




    Zapraszam do mnie, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie właśnie sreberka.
    ile warstw jest na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale gapa ze mnie, że nie doczytałam o tej ilości warstw :O

      Usuń
  3. faktycznie ciekawie wyglada! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie w moim stylu:) chyba nałożyłabym go na jakiś inny lakier tak zeby dodać błysku, ale sam mnie nie przekonuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jeszcze nie próbowałam, ale też pewnie będzie fajnie wyglądał

      Usuń
  5. Ciekawie wyglada ten srebrzak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, ale raczej jako uzupełnienie niż samodzielny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie nie widać pociągnięć pędzla...rewelacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz cudowny blog ;) bardzo mi sie podoba :) poobserwujemy sie? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne lakiery, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.