71 | Delikatna panterka + lakier Air Flow # 707 Bell

by - 19:09

Cześć dziewczyny ;]
Znowu długo nie pisałam, ale wiecznie brakuje mi czasu, a jak już mam coś napisać to tyle się zbieram, że w końcu nic z tego...
Tak z poniedziałku, od razu mam zdobienie na projekt kontynenty u mixoflife. Tydzień Afryka.


Nie jest to nic wyszukanego, ponieważ chciałam trochę klasyki, a że kupiłam ostatnio w Biedronce śliczny nudziak z Bell za całe 3.99zł, to od razu go przetestowałam.
Może powiecie, że to zbyt banalne na projekt, ale bardziej postaram się na kolejne tygodnie, obiecuję ;)
Na palcu serdecznym i kciuku jest delikatna panterka przy użyciu brązu z Safari i innych lakierów. Baza to Bell Air Flow nr 707 (ale ręki nie dam sobie uciąć) o którym poczytacie poniżej  Na koniec położyłam top coat NYC ze współpracy z Nocanka.pl



z lampą


 Bell Air Flow Lotus Effect nr 707



Jak pisałam, lakier ten wyczaiłam na przecenie (3.99) w Biedronce, kilka dni temu. Akurat zostało niewiele kolorów, a potrzebowałam idealnego nudziaka. Ten właśnie taki jest. Mam dwa podobne - Safari i Golden Rose, jednak nie umywają się do niego. Bell nakłada się cudownie, gładko, nie robi smug, jakby się postarać to i jedna warstwa starczy, jednak ja zdecydowanie wolę dwie, wtedy kolor już nieco ciemnieje. Jak na razie lakier mam na paznokciach 3 dzień i trzyma się bardzo dobrze. Super szybko schnie. Co tu dużo pisać, nudziak świetny, ale jeszcze potrzebuję czegoś jaśniejszego ;)


Na koniec, mam jeszcze zdobienie, które miałam kilka dni temu, miało być na wzór chustki, która jest jako tło na powyższych zdjęciach. Mani wyszedł średnio... Jednak nie zrobiłam zrobić ładnych zdjęć (tutaj po 3 dniach), bo miałam rozładowany aparat, a w piątek paznokcie połamałam nieco na kręglach, co widać na poniższym zdjęciu. Podoba mi się to połączenie kolorów ;]


 Także, dzisiaj szybko, zwięźle i na temat. Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

32 komentarzy

  1. Ale pięknie wyszły te centki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie Afrykańskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! I piękny nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ci ta panterka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Panterka wykonana konadem czy ręcznie?
    Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ręcznie, jeszcze się płytek i stempelków nie dorobiłam, niestety ;(
      dziękuję ;]

      Usuń
  6. lakiery z tej serii Bell są naprawdę świetne.
    zdobienia super- bardzo podoba mi się to ze wzorem z chustki- deseń prezentuje się pięknie i...etnicznie! nawet kojarzy mi się z Afryką i masajską biżuterią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście, mam na razie jeden, ale jest świetny ;]
      dziękuję.

      Usuń
  7. Super mani :) Kojarzy się z Afryką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niby banalne zdobienie z panterką, a jakże urocze ;)
    drugie też bardzo mi się podoba, zwłaszcza z taką fajną kolorystyką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że mimo swojej prostoty zdobienie się podoba ;]

      Usuń
  9. bardzo starannie wykonane ;) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ! :) Moje próby wykonania panterkowego mani. zawsze kończą się fiaskiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest takie trudne, kilka plamek ;]

      Usuń
  11. Chyba muszę zrobić nalot na Biedronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Panterka jest super :) Ostatnio przestały mi się podobać nudziaki...nie wiem sama dlaczego :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Panterka wygląda ślicznie;) tak z pazurem!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię lakiery Bell. To zdobienie z Indianami mi się kojarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka piękna panterka :) świetnie dobrałaś kolory do nudziaka

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem klasyka znacznie przewyższa jakieś bardziej wymagające wzory. Ja uwielbiam delikatne zdobienia także panterka na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudowne! Jestem na maxa zakochana w pierwszych!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki