68 | Lakierowa kolekcja: cz. VI niebieskie/granatowe + małe zdobienie

Witam, jak zwykle z opóźnieniem ;) Ale to chyba norma, bo zawsze się spóźniam, np rano do szkoły. Myślę, że wybaczycie... 
Przez kilka dni nie miałam zupełnie czasu, ponieważ znowu zajęłam się składaniem naszej gazety, już nie szkolnej, ale zwykłej gazety, która niedługo będzie sprzedawana normalnie w sklepach naszego miasta. Chcę, żeby wszystko wyglądało jak najlepiej. Może któraś z Was zajmuje się składaniem/łamaniem gazet itp i ma dla mnie jakieś wskazówki?
Ale mniejsza o to, przechodzę do sedna wpisu. Dzisiaj kolejna część kolekcji.

VI część - lakiery niebieskie/granatowe


W końcu pokazuję zdecydowanie moje ulubione lakiery. Uwielbiam niebieski kolor i tych lakierów mam najwięcej. Od jasnych błękitów poprzez kobalt do ciemnego granatu - wszystkie je kocham! Na zdjęciach nie ma kilku nowych lakierów w tym kolorze.




6. brak etykiety z firmą nr 400
7. Delia Cosmetics Las Vegas nr 506
9. Lm Beauty nr 06


11. Miss Sporty Clubbing Colours Quick Dry nr 314
12. Miss Sporty Lasting Colour up to 7 days nr 425

W drugiej części wpisu pokażę wam właśnie jeden z tych a'la niebieskich lakierów. Co prawda nie są to swatche, bo zdjęcia robione z lampą i w złych warunkach i kolor jest przekłamany. Chciałam zrobić jakieś proste zdobienie, do bluzki w kwiatki, którą widzicie w tle. Kolory idealnie pasowały i powstało coś takiego:



Baza to Miss Sporty Lasting Colour up to 7 days nr 425, natomiast kwiatki wykonałam różnymi lakierami.
Wybaczcie jakieś ubytki, zadrapania... ale zdjęcia robiłam na trzeci dzień.

Na dzisiaj to tyle, wiem, że post niezbyt ciekawy, ale nic mi się nie chce i idę obejrzeć jakiś film. Może coś polecicie? Coś podobnego do filmu Efekt motyla, albo Dziewczyna z tatuażem? Zresztą obojętne, podawajcie co Wam się podobało ;]

Ahh i bardzo dziękuję za 200 obserwatorów! Jesteście kochani ;) Być może niedługo jakaś niespodzianka.

13 komentarzy:

  1. W sumie lubię niebieskości. A zdobienie urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe malunki na paznokciach! Mi by wyszły tylko plamy przypominające kleksy w zeszycie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. kolekcja piękna, safari rządzi :D



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  4. A ja szukam takich jasnych błękitów jak 2-3 pierwsze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny odcień tego na który nie ma etykietki... Taki wiosenny :)
    Super pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie wszelakie odcienie niebieskiego są mile widziane na mojej szafeczce:) od błękitu do granatu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zdobienie :)
    a kolory lakierów są świetne- lubię niebieskości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdobienie bardzo mi się podoba. Lubię safari;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny grafitowy lakier na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dużo masz tych niebieskich:) Niektóre wyglądają bardzo interesująco;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Safari jest cudny, taki nasycony kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.