63 | Lakierowa kolekcja: cz IV pomarańcz/żółty/złoto + RASTA french manicure

Witam ;)
Dzisiaj równie szybki post jak ostatnio zawsze. Niestety ciężkie dni w szkole, wieczne sprawdziany, kartkówki... Na przykład jutro muszę się poprawić z jakże "kochanej" przeze mnie matematyki. Najgorszy dzień. Także trzymajcie kciuki. W dodatku złapała mnie jakaś choróbkso, ale szybko zdrowieję i tylko wczoraj wieczorem miałam kompletny kryzys ;D Jeszcze tak daleko do ferii ;'(
Pokażę Wam kolejną część lakierowej kolekcji, która przez te kilkanaście dni, stała się bardzo nieaktualna i doszło mi wiele nowych pozycji, ale to nic, kiedyś znowu zaktualizuję zbiory.

IV część to lakiery w kolorze pomarańczowym/żółtym/złotym.

1. Lovely Color Mania nr 87
3. Astor Quick'n GO 45 sec nr 9
6. StarGazer nr 168

9. Essence Miami Roller Girl nr 01 Bienvenido a Miami
10. Cosmo nr K11 (chętnie wymienię)
11. Lovely Crystal Strenghtnr 334


15. Sensique Lakier Fantazyjny nr 205

Nie są to zdecydowanie moje ulubione odcienie, ale latem lubię pomarańcz, a ostatnio też złotko z Miss Sporty. Jak widzicie, niektóre z chęcią wymienię, więc może ktoś chce?

Poza kolejną częścią zbiorów, chcę Wam pokazać mani, który kilka dni temu gościł na moich paznokciach. Na pewno spodoba się wielbicielkom muzyki reggae, bo to właśnie nią jest inspirowany. 


Nie lubię zwykłego frencza, a taki kolorowy jest dla mnie idealny. Tylko wybaczcie, że paseczki są niemiłosiernie krzywe, ale strasznie drżała mi ręka, nie mówiąc już, że mani był robiony niemal "na kolanie". Mam nadzieję, że się Wam podoba.
bez top cout
Użyłam tutaj: jako bazę odżywki Eveline Paznokcie twarde i lśniące jak diament, następnie czerni od Safari, zieleń to limitka Essence A new League, żółty też Essence - Miami Roller Girl, a czerwień to jakiś chiński lakier. Jako top coat poszedł bezbarwny lakier Safari. I właśnie widać  jak rozmazał lakiery...


Sporo zdjęć, najlepiej powiększyć.
To tyle na teraz, możecie pisać co byście chcieli w następnym poście bo nie mam pomysłu.
Pozdrawiam ;*

17 komentarzy:

  1. Fajny miałaś pomysł na pomalowanie pazurków.pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne paznokcie, jak z Jamajki :3

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł! wyszło całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. baaaardzo pozytywny mani :) super!

    hmm...może tym razem, dla odmiany post o...paznokciach? :D czekam, bo Cię obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ok, pewnie i o paznokciach będzie. dzięki, fajnie ;]

      Usuń
  5. Uwielbiam pomarańcze i korale na paznokciach :-)
    A paznokcie bardzo fajne! Dobre urozmaicenie frencha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na french! Kolorowo-odlotowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nie podoba efekt zrobienia paznokci na podobieństwo koralików. Wygląda to strasznie dennie. Bez urazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, że tu nie chodzi o koraliki tylko o motyw rasta ;)
      luzik, każdy ma swoje zdanie, a ja cenię szczere opinie ;)

      Usuń
  8. gdybym ja tak pomalowała paznokcie to... natychmiast bym je zmyła a nie jeszcze wystawiała na światło dzienne i chwaliła na blogu. masakra.
    nierówne linie, jakieś pomazane. zero estetyki. bleh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co kto woli...

      rozmazanie, bo niestety top cout zawiódł.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.