61 | Lakierowa kolekcja: cz. II brązy/nude + farbowanie i przyrost

Witam ;)
Jak tam w nowym roku? Jako, że nie mam za bardzo czasu, to przechodzę od razu do sedna posta. Na początek kolejna, druga część mojej lakierowej kolekcji - są to brązy i nude oraz wszelkie podobne odcienie. 

1. Celia Colores nr 124 Chocolate
3. MV Magic Visage (brak nr)
5. Miss Sporty Lasting Colour up to 7 days nr 251 (chętnie wymienię)

6. Sally Hansen Maximum Growth nr 29 Honor
7. Lovely lakier z pyłkiem diamentowym nr 201
10. Vollare Colorado nr F22 (chętnie wymienię)
11. Quiz Safari Trendy Colour! (brak numeru)

Bardzo lubię kilka z tych egzemplarzy, większości nie używałam, bo to bardziej kolory mojej mamy ;) 

Teraz jak obiecałam będzie trochę o włosach. 29 grudnia farbowałam mamie włosy, porzuciłyśmy rudości na rzecz śliwkowej oberżyny. Oczywiście farba to tradycyjnie 

Joanna Naturia Color śliwkowa oberżyna nr 234 


rozrobiona
po nałożeniu
Efekt jest boski, zarówno u mamy jak i u mnie. Ciekawe jak będzie z trwałością... Recenzję tej farby o innym kolorze znajdziecie TUTAJ, więc nie będę się więcej rozpisywać, bo to bez sensu.
efekt przed i po

Poniżej jeszcze aktualizacja moich włosów, jak widać jest przyrost! ;D Bardzo się ciesze bo zapuszczam włosy jeszcze ok. 2 lat. 


Starałam się jakoś czytelnie określić przyrost na zdjęciu, może mi się udało. I wybaczcie, że jestem w piżamce, ale to był już późny wieczór ;]


Poniżej efekty farbowania: po poprzednim - TUTAJ do poczytania i teraz oberżyną. Na żywo efekt lepszy, bo włosy są fioletowe u góry, cudnie wyglądają np, w koczku. Tylko znając życie kolor utrzyma się ładny góra dwa tygodnie...

Wybaczcie ten długi post. Na dzisiaj tyle, pozdrawiam ;*

Ps. zapomniałam o podpisach na zdj... ale wiadomo czyje, także jakby się gdzieś w sieci kiedyś pojawiły to piszcie koniecznie.

23 komentarze:

  1. To równiez kolorki nie w moim stylu. A włosy masz cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie farba chwyciła. Śliczne masz włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolorki lakierów ; ) Zwłaszcza 6. Sally Hansen Maximum Growth nr 29 Honor : )

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. ten z wibo wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja przygarnęła bym lakiery z 2. foto - piękne kolory.

    a i farba ciekawy kolorek ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. farbowanie włosów to dla mnie czarna magia, a jeśli chodzi o lakiery... świetne (to winko z Safari jest cudne!). Kilka przygarnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to wcale nie jest trudne... wystarczy rozrobić farbę i nałożyć... zupełnie nieprofesjonalny sposób, ale na krótkich się sprawdza. co innego z długimi, żeby wyszło równomiernie to ja chyba bym nie umiała ;D

      Usuń
  7. ile ja bym dała za takie włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja od miesięcy nie znalazłam mojego wymarzonego nudziaka :( masz ładną kolekcję lakierów.
    PS zazdroszczę włosów... :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 ale nie ma czego zazdrościć ;D
      sporo z nimi kłopotów i nie chcą się układać ;/

      Usuń
  9. kurcze ale masz długie włosy! Też bym już tak chciała. Ja zapuszczam w sumie od września i też widze duży przyrost włosów. Robie to w sumie dla mojego Lubego ktory uwielbia mnie w warkoczach :) w sumie ma troche racji bo krotkie włosy już mi sie znudziły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długie są fajne ;) ale trochę kłopotliwe czasami. Jednak ja tam swoje lubię, mimo że są zniszczone i się nie układają ;D
      zapuszczam, bo chcę dredy zrobić

      Usuń
  10. A ja nie mam żadnego lakieru nude :O

    OdpowiedzUsuń
  11. mam lakier - Wibo Glamour Nails nr 2 :)
    ładny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka z tych lakierów :) świetna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne lakiery :) obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam zadnego z tych lakierow ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.