60 | Trzy sylwestrowe zdobienia: barok, noc i brokat.

by - 23:52

Witam i od razu na wstępie

życzę Wam by rok 2013 był jeszcze lepszy niż 2012 oraz żeby spełniły się Wasze najskrytsze marzenia. 

Mnóstwa sukcesów, zdrowia, szczęścia, miłości... Jeszcze więcej lakierów i kosmetyków, mnóstwa owocnych współprac i pięknych makijaży/zdobień. 
Szczęśliwego Nowego Roku!

Ja chciałabym, żeby ten nadchodzący rok był dla mnie lepszy, by stał się jednym z najszczęśliwszych. 2012 zdecydowanie do takich nie należał. Sylwestra spędzam spokojnie, ze znajomą. Po co marnować dwa domy jak można posiedzieć w jednym ;D Jak ostatnio wspominałam, dzisiejszy post miał być "włosowy", ale przesunęłam to na rzecz zdobień. Dzisiaj mnóstwo zdjęć, bo nie mogłam się zdecydować na kilka, polecam powiększać.
Mimo, że nigdzie nie wychodzę, zrobiłam sobie dzisiaj sylwestrowe paznokcie. Po za nimi zaproponuję jeszcze dwa inne zdobienia, które nadają się na jutrzejszą uroczystość oraz karnawał.
Pierwsze zdobienie jest inspirowane barokiem, zresztą bardzo modnym w tym sezonie. Zainspirowałam się manicurem wspaniałej Ani z bloga http://thisisitnails.blogspot.com/, na który bardzo serdecznie Was zapraszam, bo dziewczyna robi świetne zdobienia.
bez bezbarwnego top'u
Barokowe wzory połączyłam z tzw. ruffian manicure. Wykorzystałam tutaj złoty lakier Miss Sporty Clubbing Colours Metal Shine nr 312 oraz czerń od Quiz Safari, która nieco mi zgęstniała i nie dała się równomiernie nałożyć.
***
 Kolejne zdobienie robiłam jakiś czas temu mamie. Jest to gradient w odcieniach niebieskiego i granatu, na końcu ozdobiony brokatem. Myślę, że nie ma sensu wypisywać jakich użyłam lakierów, bo było ich sporo. Mani miał przedstawiać coś na kształt nocy.
z lampą
światło łazienkowe
światło naturalne
***
Ostanie zdobienie wyszło mi najgorzej. Zabawa z taśmą nie jest dla mnie. Zawsze jak chcę wykonać jakieś mani przy jej użyciu, kończy się totalną klapą, nie rozumiem dlaczego ;( Tutaj użyłam tego samego złota, brokatowej czerwieni Lovely Moulin Rouge nr 8 oraz Essence The Twilight Saga: Breaking Dawn nr 01 Jacob's Protection. Przepraszam za niedopracowanie, ale jak już zrobiłam to i Wam pokażę.

Także na dzisiaj tyle. Które zdobienie Wam się podoba? Długi post, ale może się nie zanudziliście. Pozdrawiam i do nowego roku ;D

Zobacz także:

19 komentarzy

  1. Pierwsze jest moim faworytem-super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jutro stawiam na klasyczne paznokcie, w jednym kolorze :)

    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :*
    /makiazas23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne te pierwsze!! <3

    szczesliwego nowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam sie z poprzedniczkami - pierwsze b. ładne.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się podobają niebieskie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie wszystkie, najbardziej pierwsze:) najlepszego! Zeby bylo tylko lepiej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dzięki ;) też na to liczę

      Usuń
  7. Pierwsze zdobienie jest cudowne!! bardzo mi się podoba.

    Szczęśliwego Nowego Roku: oby przyniósł uśmiech i spełnienie marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te druga propozycja zdobień przypadła mi do gustu ślicznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdobienie, a te paski też wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze pazurki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdobienie jest genialne!
    Pasowałoby mi idealnie do spódnicy która ostatnio mierzyłam xD
    szkoda że ja mam dwie lewe ręce do takich cudów...

    OdpowiedzUsuń
  13. O Ty!! czemu się nic nie chwaliłaś!! świetnie Ci wyszły! mam straszne zaległości przez te święta ostatnio :** Cieszę się że byłam inspiracją :** następnym razem czekam na zdjęcia!!! Koniecznie :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki