59 | Wyniki rozdania + lakier Vipera Jumpy 145

by - 19:51

Witam, witam ;)
Po trzech nocach w końcu udało mi się sprawdzić i podliczyć wszystkie Wasze losy w rozdaniu. Dlatego za chwilę dowiecie się kto zgarnął nagrodę.


Ostatecznie zrezygnowałam z losowania metodą tradycyjną, na rzecz programu, który wylosował zwycięzcę, a to dlatego, że zgłosiło się dużo osób i musiałabym zrobić ponad 500 karteczek. Dla mnie totalne zaskoczenie, że rozdanie spotkało się z takim zainteresowaniem ;) Dziękuję i mam nadzieję, że chociaż trochę osób nadal będzie moimi obserwatorami mimo zakończonego rozdania.
Najpierw losy pospisywałam w Wordzie - 3 strony po 4 kolumny... 

Było ciężko. Ostatecznie prawidłowe zgłoszenie wysłało ok. 106 osób

Nagrodę w rozdaniu zgarnia:

Jej zgłoszenie:


Gratuluję i życzę miłego korzystania z tych produktów ;) Liczę, że pochwalisz się jak prezentują się lakiery.
Czekam do wtorku na maila z danymi, na które mam wysłać paczkę. Jeżeli nie odpowiesz losuję ponownie.

Zapewniam, że w przyszłości na pewno pojawią się jeszcze różne rozdania i konkursy, chociaż teraz będę bardziej stawiać na te drugie, żeby nie było tak łatwo ;)

Po za miłym wstępem, mam też dla Was swatche.

Lakier Vipera Cosmetics Jumpy nr 145 - fioletowy żuczek


Pierwsze co podoba mi się w tych lakierach to ładne, drobne opakowanie ;) Jest to pierwszy lakier z tej serii w mojej kolekcji, a inny fiolet można było wygrać w rozdaniu.
naturalne światło
Nr 145 jest to tzw. żuczek - czyli w tym przypadku lakier fioletowy mieniący się na różowo i niebiesko. Ma w sobie miliardy maluteńkich drobinek, które świetnie odbijają światło, dając różne efekty, w zależności od kąta patrzenia...
przy lampce/z lampą błyskową
Całkowite krycie uzyskałam po 3 warstwach, ale może on być też wykorzystany jako opalizujący top na inny lakier, np. czarny. Nie mam zastrzeżeń co do nakładania, pędzelek klasyczny, emalia dosyć rzadka.
naturalne światło
Co tu dużo pisać, ładny lakier ;)

Po kilku dniach pojawiły się starte końcówki, więc na palcu serdecznym i kciuku dodałam czarne kropki, zrobione sondą.


Także to będzie tyle ;) W następnym wpisie dużo o włosach, farbowanie i aktualizacja ;)
Pozdrawiam ;*


Zobacz także:

16 komentarzy

  1. gratuluję..
    szkoda,że mi się nie udało:(

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) fajny lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :-)
    Bardzo podoba mi się pomysł z czarnymi plamkami na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje bo boska nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo cieszę się że wygrałam czekam na paczkę już ci wysłam adres na twojego e-mil

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie bardzo lubię wszelkie odcienie różu na paznokciach, to dobry dodatek, gdy nie chcemy przesadzić z tym kolorem:) Za brokatem nie przepadam, bo ciężko się zmywa, ale czasem trzeba zaryzykować dla efektu końcowego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek lakieru śliczny, choć ja ostatnio gustuję w pastelach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki