57 | Zimowe zdobienie + kilka nowych rzeczy

Witam  kochani ;)
Jak tam u Was święta? Ja totalnie nic nie robię, leń i tyle. Na szczęście mam tydzień wolnego od szkoły więc można "odpocząć". Jutro wybieram się na zimową sesję z przyjaciółką, zobaczymy co z tego wyniknie ;) Liczę na jakieś ładne zdjęcia, bo dawno nic nie miałam.
Mam dla Was dzisiaj kilka moich nowości. Mama odebrała mi wczoraj z poczty paczkę, zestaw pędzelków i sondę, które kupiłam sobie w końcu na Allegro, za ok. 23 zł. Taki prezent na gwiazdkę ;) Pokochałam je już od pierwszego zobaczenia i od razu wzięłam się do testów. Co prawda efekty początkowe nie są zbyt udane, ale myślę, że to kwestia wprawy, na pewno efekt lepszy niż wykałaczką. 
W zestawie jest 8 pędzelków i sonda z "czubkiem", do tego dokupiłam jeszcze zwykłą sondę z dwiema końcówkami. Wszystko jest w zwykłym, przeźroczystym etui. Ogólnie zestaw już uwielbiam ;) W gratisie dostałam jakieś badziewne ozdoby, ale mogą się przydać do zdobienia jakie niedługo planuję.
Po za pędzlami w tym miesiącu przybyło mi kilka lakierów. Mianowicie są to dwa lakiery z bazarku: piękny kobalt, podobny nieco do KOBO z TEGO posta (LM  Beauty nr 06) oraz fiolet (LM Beauty nr 93) tej samej firmy. Do tego jeszcze fioletowo-niebieski "żuczek" - Vipera Jumpy nr 145. Natomiast fluorescencyjny top dostałam w gratisie do innych zakupów ;) (Bell Fluo finish top coat), ciekawa propozycja, na pewno wykorzystam go w najbliższym czasie.

Wczoraj na szybko, przed wigilią udało mi się zrobić paznokcie. Żeby przetestować pędzelki, popadło na znane już na pewno większości z Was zdobienie. Norweskie wzory na czerwonym tle. Na palcu serdecznym i kciuku dorzuciłam choineczkę z bombkami. Czerwony lakier to Sensique Strong & Trendy Nails nr 151.
z lampą/sztuczne światło
Wiem, że nie wyszło to pięknie, ale najbardziej podoba mi się reniferek na palcu wskazującym ;)

Tym miłym akcentem zakończę dzisiejszy post ;) Polecam posłuchać do końca i wsłuchać się w tekst bo prawdziwy i to bardzo ;*

Ps. Aha, bym zapomniała. Przypominam Wam o rozdaniu, które trwa już tylko do jutra do godziny 23.59. Zapraszam wszystkich chętnych.
http://zjemciklapki.blogspot.com/2012/12/50-pierwsze-swiateczne-rozdanie.html

9 komentarzy:

  1. Ładnie pomalowane paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowa faktycznie niesamowite i prawdziwe...:)

    Pozdrawiam Świątecznie...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. reniferek jest piekny, troche wprawy i wszystko bedzie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyno co to jest???? fuuuu nigdy bym niewyszła z tak pomalowanymi paznokciami masakra jakas naucz sie najpierw a dopiero potem wstawiaj na neta..... proszę cię jaka masakra!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt nie karze Ci takich malować, a skoro jesteś taka świetna to czemu piszesz jako anonim?
      i to nie jest Twój problem, czy z nimi wyjdę czy nie...

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.