56 | Świątecznie i choinkowo ;)

by - 18:22

Witam, witam ;)
Na początku chciałam życzyć Wam wszystkiego co najlepsze w te zbliżające się Święta Bożego Narodzenia.

Na dzisiaj przygotowałam dwa mani. Jedno zupełnie nie udane, ale że nie zrobiłam nic świątecznego, to musi Wam wystarczyć ;) 
Jako pierwsze pokazuję paznokcie pomalowane lakierem

Essence A new League 04 Tommy's favorite green


Jest to piękna, choinkowa zieleń z limitki Essence. Kupiłam ten lakier kiedyś na przecenie, ale nie używałam go praktycznie wcale, nie podobał mi się za bardzo. Jednak teraz wręcz go uwielbiam, szczególnie w połączeniu z tym zielonym brokatem. W dodatku wspaniale lśni.


Co do nakładania nie mam zastrzeżeń. 2 warstwy w zupełności wystarczą. Trwałość też dobra, prawie tydzień wytrzymał na paznokciach, pościerane końcówki i jakieś małe ubytki, ale to norma.


Więcej zastrzeżeń mam do brokatu, nie dość, że trudno pozostawić te drobinki na paznokciu, to jeszcze schnie w nieskończoność. Jednak mimo wszystko ładnie się oba prezentują.

Drugie zdobienie powstawało na bieżąco, nie miałam pomysłu. Najpierw pomalowałam paznokcie lakierem

Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear nr 12 Violet Sparks


Jest to to ładny opalizujący fiolet/róż ze srebrnymi drobinkami. Nie przekonują mnie takie lakiery, ale jakoś się przełamałam. Jednak nie mogłam się powstrzymać i chciałam dorzucić jakiś wzorek. 


Popadło na śnieżynki, ale jak widać kompletnie mi nie wyszły. Jednak obiecuję, że jak jutro odbiorę pędzelki z poczty to na szybko coś wymodzę i się zrewanżuję ;)

Na koniec pokażę Wam choinkę, którą dzisiaj ubierałam. Zdjęcia są tragiczne, ale może nie będzie Wam to przeszkadzać.



Pozdrawiam ;**

Zobacz także:

14 komentarzy

  1. Zielone cudne! A co do śnieżynek to zawsze można powiedzieć, że to mróz na szybach ;)
    A choinka mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega świąteczne paznokcie :) zielone bardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, przypomniałaś mi o tym zielonku z Essence;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt,
    dużo uśmiechu,
    miłości, radości,
    szczęścia i wrażliwości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie też Wesołych Świąt
    te zielone paznokcie są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również podoba się ten zielony lakier z Essence. Moim zdaniem w połączeniu z czerwonym akcentem będzie to wspaniała propozycja na Święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten lakier z Essence jest boski, idealna świąteczna zieleń.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy mani prezentuje się bardzo ładnie- piękne igliwie :)
    w drugim- rzeczywiście...snieżynki trochę się rozpuściły!
    wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie podoba mi się ten zielony! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze tak ładnego zielonego lakieru to nie widziałam! i z brokatem wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki