55 | Mleczko do Ciała Głęboko Nawilżające, Eveline

Witam,
dzisiaj szybka recenzja, bez długiego rozpisywania itd. Wiem, że dawno nie było zdobień i paznokci, ale w końcu zakupiłam na allegro zestaw pędzelków i jak tylko przyjdą postaram się coś wymalować ;D W końcu pożegnam wykałaczki!
Robiłam dzisiaj "małe" zakupy i przypomniałam sobie o petroleum, które razem z olejkiem pichtowym jest potrzebne do toniku przeciw zaskórnikom. Także zabieram się zaraz do testowania i liczę na efekty, o jakich pisały dziewczyny na innych blogach ;]

bioHyaluron4D, Mleczko do Ciała Głęboko Nawilżające od Eveline Cosmetics


Jak produkty z wcześniejszych notek ten również dostałam do testów od portalu Bangla.pl. Bardzo dziękuję i przepraszam za kilkudniowe opóźnienie z recenzją.
Od producenta: Intensywne nawilżenie w najgłębszych warstwach skóry. Długotrwale nawilża, regeneruje, odżywia, przeznaczone dla skóry suchej i wrażliwej
Przełomowa technologia intensywnego nawilżenia we wszystkich warstwach skóry.
Innowacyjne mleczko przeznaczone jest do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej i suchej. Nowatorska formuła stymuluje proces nawilżania, wspomaga regenerację naskórka oraz wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry. Lekka i przyjemna konsystencja mleczka błyskawicznie wnika w najgłębsze warstwy skóry, intensywnie ją nawilżając. Uczucie głębokiego nawilżenia pozostaje odczuwalne nawet po tygodniu od ostatniego użycia. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia natychmiastowe uczucie świeżości i komfortu. Innowacyjna formuła bioHyaluron Plus Complex™ – podwójna moc nawilżania! Wyjątkowe połączenie bioKwasu Hialuronowego i UREA w jednej formule, intensywnie nawilża i chroni naskórek przed wysuszeniem. Oligoceane™ – minerały wód termalnych północnej Bretanii głęboko nawilżają i wygładzają skórę. Masło shea – przyspiesza proces regeneracji i odbudowy naskórka. bioOlejek makadamia – głęboko odżywia i wzmacnia skórę.
Formuła:
Lekka, nietłusta, błyskawicznie się wchłania.
Rezultat:
Gwarantuje 48-godzinne nawilżenie i długotrwałe uczucie komfortu.
Skład: (zdjęcie)
Cena: ok. 12-15 zł / 300ml
Moja opinia: Produkt umieszczony jest w estetycznym opakowaniu, zamknięcie na "klik" nie ma prawa samo się otworzyć, na etykietach widzimy wszystkie potrzebne informacje. 
Po otwarciu poczułam zapach podobny jak w kremie z poprzedniego posta. Jak mówiłam, zapach ten bardzo mi się podoba, jest świeży i delikatny, zostaje na skórze po użyciu mleczka. Produkt nie jest testowany na zwierzętach, czyli duży plus ;) 
Mleczko jest w kolorze białym i jest dosyć rzadkie, jednak nie na tyle by się rozlewało. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i ekspresowo wchłania, co dla mnie stanowi praktycznie o zakupie danego produktu. Po użyciu czuć przyjemne ochłodzenie, na pewno sprawdziłoby się w lecie na lekkie poparzenia słoneczne, łagodzi podrażnienia . Skóra staje się miękka i bardzo miła w dotyku, ładnie pachnie. Widać natychmiastowe nawilżenie, skóra odzyskuje sprężystość i jest mięciutka ;) Efekt nawilżenie nie utrzymuje się co prawda 48 godzin czy nawet tydzień jak informuje producent, ale cały dzień, co i tak jest dobrym wynikiem. 
Nie używam tego typu produktów, ale ten bardzo mi, jak i mojej mamie, bardzo się spodobał.
Podsumowując: Mleczko spełnia wszystkie swoje zadania, jest bardzo dobre, świetnie nawilża.
Ocena: 5,5/6 pkt
Produkt ten dostałam za darmo w ramach testów od Bangla.pl, fakt ten w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię. Przedstawiłam efekty widoczne dla mnie, u Was może to wyglądać nieco inaczej ;)

Na dzisiaj to tyle, pewnie w piątek pojawi się dłuższy post i na pewno jakieś zdobienia. Pozdrawiam i życzę Wam miłego przygotowywania się do świąt ;)

13 komentarzy:

  1. Miałam chyba to samo, ale nie lubię mleczek do ciała, więc oddałam koleżance ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio mnie zaciekawiło to mleczko w rossmanie, a tu taka pochlebna recenzja :) może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam to mleczko kiedyś i owszem - nie zawiodło mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. + Oczywiście obserwuję ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam tego mleczka u siebie a szkoda bo widać że jest warte uwagi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto poszukać, ja dostałam je do testów, także nie wiem w jakich jest sklepach

      Usuń
  6. fajnie się zapowiada :D ciekawe jak sobie radzi z mrozami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że dobrze, jednak ja nie przepadam za mleczkami do ciała, także już teraz niezbyt często je stosuję

      Usuń
  7. Myślę, że cena jest dobra ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, dobra cena za dobry produkt ;)

      Usuń
  8. Nie miałam go, ale chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.