54 | Matujący krem nawilżający na dzień i na noc, Eveline + haul ubraniowy ;)

Witam ;) 
Ale u mnie sypie śnieg, świata nie widać. Może to i dobrze, przynajmniej święta będą z klimatem. Jak pisałam ostatnio, tak też czynię i dzisiaj poczytacie o:

Fresh & Soft, Matujący krem nawilżający na dzień i na noc, Eveline


Ten produkt również dostałam do testów od portalu Bangla.pl. Zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu niż płyn micelarny z wcześniejszego posta. 

Od producenta: Przełomowy program matujący opracowany specjalnie w trosce o skórę, która potrzebuje intensywnego i długotrwałego nawilżenia! Matujący krem nawilżający na dzień i na noc z serii Fresh & Soft to innowacyjny produkt przeznaczony do kompleksowej pielęgnacji skóry ze szczególnym uwzględnieniem cery mieszanej i tłustej
Przełomowa formuła, bogata w niezwykle skuteczne składniki aktywne, głęboko regeneruje, długotrwale matuje oraz zmniejsza widoczność porów.
Kwas hialuronowy  intensywnie nawilża, zwiększa aktywność komórkową, opóźnia proces starzenia się skóry. Wysoka zawartość koenzymu Q10 w połączeniu z koktajlem witamin (A, E, F) pobudza proces odnowy i regeneracji skóry, wygładza pierwsze zmarszczki oraz zapobiega powstawaniu nowych.
Unikalny kompleks MATT ACTIVE™ zapewnia długotrwały efekt matujący. Normalizuje wydzielanie sebum, dzięki czemu zapobiega przetłuszczaniu się i błyszczeniu skóry. Masło shea działające w synergii z D-panthenolem i naturalną betainą odżywia i nawilża naskórek. 
Łagodzi podrażnienia i działa kojąco. Natychmiast po zastosowaniu kremu, skóra staje się jedwabiście gładka, matowa i niezwykle przyjemna w dotyku. Lekka formuła kremu szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustego filmu. Nie znajdziesz nic lepszego i lżejszego dla swojej skóry!
Skład: (zdjęcie)
Cena: ok. 10-13zł/50ml (jednak nie jestem pewna, ponieważ produkt dostałam za darmo do testów)
Moja opinia: Słoiczek z kremem umieszczony jest w kartonowym pudełeczku, dodatkowo chronionym folią, mamy pewność, że nikt przed nami go nie otwierał. Sam krem umieszczony jest w estetycznym, matowym słoiczku, wykonanym z plastiku, jest bardzo lekki i wygodny w użytkowaniu. Po odkręceniu jeszcze jedno zabezpieczenie - folia. 
Pierwsza rzecz, która podbiła moje serce to piękny zapach - świeży i delikatny, bardzo mi się spodobał. Krem ma konsystencję kremowo-żelową, jest półprzezroczysty. Jedyny mały minusik jaki znalazłam, to niezbyt wygodne wyjmowanie kremu z pojemnika. Szczególnie jak się ma długie paznokcie, no ale to drobnostka.
Po nałożeniu na twarz natychmiast czuć odświeżenie i nawilżenie, skóra jest gładka i przyjemna w dotyku i co najważniejsze nie błyszczy się! Takiego kremu potrzebowałam, moja twarz wiecznie się błyszczy, mam cerę tłustą. Krem jest idealny jako baza pod makijaż, używam go codziennie rano. Dzięki niemu podkład utrzymuje się zdecydowanie dłużej i skóra jest długi czas matowa. Oprócz swoich właściwości matujących jest idealny na aktualne mrozy, nawilża i chroni skórę. Ponadto łagodzi podrażnienia. Jest bardzo wydajny.
Podsumowując: Krem idealny: lekki, nie zapycha, nawilża, DOSKONALE MATUJE. Czyli spełnia swoje liczne zadania. Jestem z niego bardzo zadowolona, polecam ;)
Ocena: 6/6pkt
Produkt ten dostałam za darmo w ramach testów od Bangla.pl, fakt ten w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię. Przedstawiłam efekty widoczne dla mnie, u Was może to wyglądać nieco inaczej ;)

Teraz pora na zupełnie niekosmetyczną część posta. Mianowicie ostatnio poszalałam z mamą w ciucholandzie i znalazłyśmy sporo fajnych ciuchów, tym bardziej się cieszę  że prawie wszystkie zostały kupione za 1zł sztuka ;) Pokażę Wam te ostanie zakupy oraz kilka rzeczy z wcześniejszych.
szara bluzka, oversize - New Look
ta koszulka przeszła już przemianę, może pokażę niedługo

bluzka w kwiaty, oversize - DenimCo 

czarna z koronką, oversize - TopShop (6zł)

pastelowy sweterek - St. Michael

czarna z błyskotkami na ramionach - Oasis

już moja ukochana bluzka, ma z przodu dwie dziurki, ale powbijam ćwieki będzie ok ;) - F&F

czarny luźny top, z tyłu suwak - Zara (1,50zł)
luźny top, oversize, karmelowy, jeszcze z metką - H&M
elegancka marynarka / błyszcząca bluzka 

wspaniały sweterek. po bokach lekko ażurowy - Next

dzianinowa bluzka, z fajnym ozdobionym dekoltem - Miss Selfrigde (15zł)
Najbardziej podoba mi się bluzka z F&F, ale muszę użyć trochę wyobraźni i posłużyć się ćwiekami. Efekty pokażę zapewne... Po za tym uwielbiam przedostatni sweterek oraz te oversizowe bluzeczki. Natomiast najmniej podobają mi się błyszczące bluzki... nie mój styl, ale trzeba mieć coś takiego, zawsze się przyda na imprezę.

Ten post jest baaardzo długi. Jeżeli już Was znudził to przepraszam, ale na koniec wrzucam jeszcze zdjęcia z poprzedniego weekendu z 5-letnią bratanicą ;D hehe, dziewczyna uwielbia bawić się lakierami. Co zresztą widać:
jej poczynania na moich paznokciach
malutkie paznokcie Mileny w moim wykonaniu ;]

Pozdrawiam gorąco i dziękuję za ponad 100 obserwatorów. Nie małe zaskoczenie dla mnie ;]
;***

Zapraszam na rozdanie:

11 komentarzy:

  1. Ciekawy ten krem:) ja póki co jestem wierna kremowi z kurkumą, dzięki niemu mam cudowny mat przez długie godziny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne ubrania wyszukałas

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę poczytać coś więcej o tym kremie. właśnie kończy mi się "mój matujący", którego używam już 1,5 roku, a chętnie wypróbowałabym coś nowego, tym bardziej, ze brakuje mi nawilżenia w tamtym, szczególnie podczas zimy.

    Świetna zabawa z malowaniem pazurków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie fajna ta bluzka z F&F:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pastelowy sweterek jest extra :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. udaną masz bratanicę :D cudowny mani :) musi być bardzo pomysłowa i urocza.

    OdpowiedzUsuń
  7. bratanica chyba bawiła się super:) a zakupy w ciucholandzie bardzo udane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać po zdjęciach, Milena miała świetną zabawę ;D

      Usuń
  8. ale świetne łupy z tego sh-u :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.