52 | Proste, pastelowe zdobienie

Zawsze mam problem jak Was witać... Cześć, witam, hej... To takie nudne, a bez tego jakoś mi pusto.
Ahh, jak dzisiaj jest zimnooo, ale to już pewnie wiecie. Zanim zacznę czytać "świetną lekturę" Dziady cz. 3 (a właściwie streszczenie) naszego wspaniałego Mickiewicza (mam nadzieję zrozumieliście ironię), postanowiłam dodać post.
Na wstępie dziękuję za dużo komentarzy pod poprzednim postem.


Dzisiejsze zdobienie, jest bardzo proste w wykonaniu. Użyłam do niego pastelowych lakierów, a wzory rysowałam wykałaczką, co zresztą widać, bo są niemiłosiernie krzywe, mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Wstępnie miałam zrobić jakieś azteckie wzory, które bardzo mi się podobają, ale nie mam cierpliwości do ich rysowania.
Nie będę wypisywać nazw lakierów, jakich użyłam, ale jeżeli, któryś konkretnie Wam się podoba, do dajcie znać w komentarzach ;)

z lampą błyskową

światło łazienkowe



Podoba Wam się taka forma zdjęć (dwa połączone w jedno)? Może macie jakieś propozycje odnośnie bloga?

Na koniec kilka ogłoszeń parafialnych, a właściwie przypomnień.
Po pierwsze, pragnę Wam przypomnieć, że jestem BARDZO CHĘTNA NA WYMIANĘ za rzeczy, które są w zakładce Wymiana/Allegro. Propozycje kierujcie na e-mail.

Po drugie, przypominam o MOIM ŚWIĄTECZNYM ROZDANIU:


Pozdrawiam i do następnego napisania ;*

16 komentarzy:

  1. Pasowałyby mi do chustki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi kompletnie nic nie wychodzi porządnie na pazurach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale za to makijaże robisz przepiękne, ja np. nie mam do tego ani zdolności, ani wyobraźni ;D

      Usuń
  3. No i jest wesoło - to mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Najbardziej intryguje mnie ten w kolorowy "ryżyk" ^^

      PS II
      Nie lubię Mickiewicza, w ogóle całego okresu romantyzmu. Cierpiętnictwo.

      Usuń
    2. dokładnie. straszne to jest - a Mickiewicz to już w ogóle...
      kolorowy ryżyk, fajnie nazwane ;)
      dzięki

      Usuń
  4. kolorowe, "ciapkowe" najbardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te Twoje pazurki, ja nie mam żadnych zdolności do zdobień niestety;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak nie masz, każdy ma... kilka kresek nie wymaga zdolności, bierz się do roboty ;]

      Usuń
  6. uwielbiam te Twoje pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wygląda i masz bardzo ładne paznokcie!:D Kolory dobrane idealnie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo no ja też się zbierałam do zakupu jak ślimak ale jak mus to mus :)

    Piękne kolory teraz czekam na azteckie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś otagowana
    http://pasjamojk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. love this! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.