51 | Lakier KOBO 29 Sapphire - coś wspaniałego!

Cześć ;)
U Was też tak "fajnie" sypie śnieg? Ja szczerze nie lubię tej pory roku, nie lubię lodu, śniegu, zimna... brrr, ale jakoś trzeba przeżyć. Dlatego dzisiaj zaprezentuję lakier, który kupiłam niedawno i pisałam o nim w małym haulu lakierowym.

Lakier KOBO 29 Sapphire


Lakier ten kupiłyśmy z mamą na przecenie w Naturze za jedyne 3.90zł, na początku nie byłam do niego przekonana i to jej najbardziej się spodobał. Natomiast po powrocie zaraz pomalowałam nim paznokcie i.... byłam i nadal jestem zachwycona! Wspaniały kolor, jest to szafir lub jak kto woli kobalt, z mnóstwem malutkich drobinek, które w słońcu mienią się kolorami, a w cieniu nadają "szlachetny" połysk. 
Sztuczne światło
Idealne krycie po 2 warstwach, świetnie się nakłada, dobry pędzelek. IDEAŁ. U mnie trzymał się ok. 5 dni ze startymi końcówkami, a potem go zmyłam, ale trwałość to rzecz względna. 
Nie będę się rozpisywać, po prostu podziwiajcie kolor. Polecam powiększyć zdjęcia.
Naturalne światło

Z lampą błyskową
 I jak Wam się podoba? Mnie oczarował. Jak zwykle przepraszam za suche skórki oraz gdzieniegdzie pomazane, ale wieczór był to nie widziałam ;D

Przypominam o moim rozdaniu:

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu ;*

17 komentarzy:

  1. jest piękny! dodaję do listy kosmetycznych zakupów, jest na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście fajny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek na prawdę fantastyczny - chyba się skuszę i go poszukam, a później zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny jest, zapomialam, ze go mam, dzieki za przypominajke:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek ładny a Twoje pazurki piękne!!! oj zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki świetny kolor!!! Mam bardzo podobny z My Secret;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam ten kolor za bardzo atrakcyjny i sama mam zblizony z Rimmel :)
    Bardzo ciekawy blog - dodaje do obserwowanych.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;)
      a z Rimmel nie widziałam, ale pewnie jest równie ładny

      Usuń
  8. Bardzo ładny kolor sama mam podobny tylko z Simple Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor wygląda świetnie! no i jeszcze ta cena :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor dosłownie mega!! Takiego szukałam na święta:D i zazdroszcze mocnych paznokci:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.