48 | Glamour Nails nr 2, Wibo czyli glassfleckowe błotko

Cześć dziewczyny ;)
Jak obiecałam, tak też piszę dzisiaj dla Was. U mnie śniegu jeszcze nie ma, ale to pewnie kwestia czasu, natomiast wcale na niego nie czekam. U Was już pada? 
Dzisiaj przedstawiam Wam sławny lakier

Glamour Nails nr 2 od Wibo



Lakier kupiłam w Rossmanie, po tym jak zobaczyłam swatche na Waszych blogach. Strasznie mi się spodobał i zakochałam się w nim, jeżeli można to tak ująć. Nie zawiodłam się i na moich paznokciach również prezentuje się tak wspaniale.
2 cienkie warstwy, z lampą
Nr 2 jest to dosyć trudny do określenia kolor, ani to brąz, ani beż. Coś pomiędzy khaki, a brązem ze złotymi drobinkami, zdecydowanie glassfleckowy. Nie miałam jeszcze podobnego lakieru w swojej kolekcji. 
2 cienkie warstwy, w sztucznym świetle
Lakier jest w eleganckiej buteleczce, pędzelek ma klasyczny. Maluje się nim bardzo wygodnie, lakier świetnie się nakłada, nie smuży, nie farbuje płytki. Na paznokcie nałożyłam 3 cienkie warstwy, bo po 2 niestety widziałam prześwity. 
3 cienkie warstwy, w sztucznym świetle
Co bardzo mi się spodobało oprócz koloru to krótki czas schnięcia, ekspresowo się utwardził!
O trwałości się nie wypowiem, bo to cecha indywidualna dla każdej z nas i zależna od prac jakie wykonujemy.
Zapraszam do pooglądania, sporo zdjęć, które najlepiej powiększajcie ;)


Na słońcu:




Dodatkowo postanowiłam Wam pokazać moje "nagie" pazurki. Zdjęcia robiłam przed chwilą. Jak widać udało mi się je nieco zapuścić, są twarde i nie łamią się. Jedyny problem to rozdwajanie się na końcach. Dlatego chyba będę musiała je skrócić...



Na dzisiaj tyle. Jeszcze tylko zapraszam Was do zakładki Wymiana/Allegrogdzie znajdziecie kilka kosmetyków i lakierów, które zalegają mi na półkach.

Pozdrawiam ;*

6 komentarzy:

  1. Złoto niepokorne. Nie wszystkim się spodobał ten lakier - czytałam :) ale mnie on pasuje na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam z tej serii złoto, oczarowało mnie na blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu ja tego koloru nie wzięłam? cudowny jest :) a ten tusz z GOSHa na pewno na allegro się znajdzie i w prywatnych drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie tracisz, leć do Rossmana ;D
      co do tuszu, to muszę poszukać, bo jest na prawdę świetny

      Usuń
  4. Cudowny jest ten kolor sama też nie wytrzymałam i poszłam go kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.