46 | Korektory do brwi Art Scenic Eveline + mały haul lakierowy

Witajcie ;)
Jest już dosyć późno, ale lubię tę porę w weekendy. Muszę się pożalić, że brak słońca mnie dobija, jestem strasznie zamulona i smutna, nie wspominając już, że nie mogę zrobić ładnych zdjęć... 
Chcę Was również zaprosić do zaglądania na moje ALLEGRO, gdzie znajdziecie m. in. świetne ażurowe, kobaltowe kozaki; skórzane workery; różne torebki; płaszcze; wiele ciepłych swetrów; botki Atmosphere w niemal idealnym stanie i inne rzeczy w niskich cenach.
Zapraszam >TUTAJ<
Myślę, że wybaczycie mi reklamę. Dodam też, że zaktualizowałam pasek stron, gdzie pojawiła się zakładka "Kolekcja lakierów". Niedługo pojawi się tam cała moja, niewielka kolekcja.

Dzisiaj, tak jak obiecałam pokażę Wam moje ostatnie zdobycze lakierowe, nie jest tego dużo, ale liczy się jakość ;) Większość tych lakierów pokochałam od pierwszego wejrzenia.


*Wibo Glamour Nails nr 2 - Rossman ok. 8zł
*Lovely Moulin Rouge nr 8 - Rossman (-40%) ok.3,30zł
*Essence Miami Roller Girl nr 01 Bienvenido a Miami - Rossman (końcówka limitki) ok. 3,50zł
*Essence Breaking Dawn part 2 nr 01 Jacob's Protection - Natura ok. 9zł
*KOBO Professional nr 29 Sapphire - Natura (końcówka kolekcji) ok. 3,50zł
*Delia Cosmetics Las Vegas nr 506 - Drogeria Sekret Urody ok. 6zł

Najbardziej jestem dumna z błotka Wibo oraz lakieru KOBO. Reszta też mnie zachwyca, niedługo pojawią się swatche, piszcie co chciałybyście najpierw.

Druga część posta będzie poświęcona produktom, które dostałam do testów od portalu BANGLA.PL. Mianowicie są to:

Korektor do brwi, Art Scenic 3w1 od Eveline Cosmetics w kolorze czarnym i brązowym.


Od producenta: Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi, jako jedyny zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają, że korektor jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu.

Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym.

Skład: Aqua, Polyvinyl Alcohol, PEG-75 Lanolin, Propylene Glycol, Hydrolyzed Silk, Phenoxyethanol/ Methylparaben/ Butylparaben/ Ethylparaben/ Propylparaben, Panthenol, Triethanoloamine, Carbomer.

Jak widać w składzie posiada nawet niewielkie ilości hydrolizowanego jedwabiu, lanoliny i pantenolu.

Cena: nie mam pojęcia, ponieważ kosmetyk dostałam za darmo do testów
Moja opinia: Dla mnie taki produkt jest zbędny, dlatego nie mogę wystawić konkretnej opinii na jego temat. Brwi z natury mam dosyć wyraziste i nie mam potrzeby ich jeszcze podkreślać, ale ten korektor to dobra sprawa i wybawienie dla niektórych Pań.
Opakowanie bardzo ładne, gustowne, mnie zdecydowanie zachęciłoby do zakupu. Całokształt ogólnie przypomina tusz do rzęs. Brwi malujemy przyjemną, klasyczną szczoteczką jak w tuszu. Jednak mają zupełnie inną konsystencję, lżejszą, rzadszą. Produkt bardzo łatwy w aplikacji tam gdzie trzeba, bez jednoczesnego pobrudzenia całej okolicy. 
W kolorze brązowym efekt jest bardziej naturalny, uzyskujemy delikatne podkreślenie, wymodelowanie łuku brwiowego. Włoski są nabłyszczone i ładnie się układają. Natomiast korektor czarny daje dla mnie zbyt mocny efekt, wręcz sztuczny, ale to kwestia gustu ;)
U mnie efekt nie jest zbyt widoczny, za to moja mama mogła w końcu czymś zastąpić kredkę do brwi. U niej produkt spisuje się bardzo dobrze, ładnie podkreśla i dodaje wyrazu. Na brwiach utrzymuje się cały dzień bez rozmazania, czy starcia.
Podsumowując: Produkt doskonały dla kobiety, która ma z natury jasne, cienki brwi i chce je podkreślić.
Ocena: 5,5/6 pkt

Moje brwi przed i po (korektor czarny i brązowy):

Brwi mamy przed i po (czarny i brązowy):
 
 Produkt ten dostałam za darmo w ramach testów od Bangla.pl, fakt ten w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię. Przedstawiłam efekty widoczne dla mnie, u Was może to wyglądać nieco inaczej ;)

Tyle na dzisiaj. Pozdrawiam Was serdecznie i do następnej notki ;*

9 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, choć ja mam naturalnie bardzo czarne brwi, pomimo blond włosów. :)

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczny ten niebieski lakier Kobo ;) ahh

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lakiery :) Swoją drogą znalazłam Cię na bangli więc pozwoliłam sobie dodać Cię do znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszędzie szukam tego Wibo i nie moge dostać ale zadowoliłam się innymi kolorami z kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inne mnie jakoś nie pociągają, ale ten uwielbiam ;D

      Usuń
  5. Lakierów to można Ci pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. widze, ze kupiłas sporo lakierów... xD

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie jakos ten korektor nie przekonuje, efekt prawie zadny, a nie tego sie spodziewam jako fanka raczej mocno podkreslanych brwi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.