45 | Czarne, eleganckie z nutą szaleństwa.

Witam ;)
Post na szybko. Miał pojawić się wczoraj, ale ostatecznie mi się nie chciało rozpisywać oraz robić zdjęć nowym lakierom, które miałam Wam pokazać. Tak w ogóle to jak sobie radzicie bez słońca? Ja strasznie nie lubię zdjęć z lampą błyskową, a światło łazienkowe też nie do końca mi odpowiada... Niestety jak wychodzę do szkoły i wracam to też naturalnego światła nie ma ;( Dlatego zaczyna się sezon, w którym to nie do końca może Was satysfakcjonować jakość moich zdjęć, z góry przepraszam, ale nic na to nie poradzę.

Dzisiaj zaprezentuję zdobienie, które robiłam przyjaciółce na półmetek. Nie lubi ona długich paznokci, więc nie bardzo można było coś wykombinować, ale myślę, że i tak wyszło dosyć efektownie. Według mnie paznokcie są eleganckie, ale dzięki brokatowi i "ćwiekom" (bulion) nie są nudne.
Zdjęcia można powiększyć.







Do wykonania ich użyłam:
*czarnego lakieru Quiz Safari
*srebrnego bulionu
*glittera Golden Rose Paris nr 69
*bezbarwnego lakieru Quiz Safari

Wszystko podobnie jak w zdobieniu, które zrobiłam sobie, pisałam o nim >TU<

Na dzisiaj to tyle, w weekend postaram się porobić jakieś zdjęcia i pokazać Wam moje nowości lakierowe.

Przypominam wszystkim o promocji -40% na całą kolorówkę w Rossmanie. Jak coś chciałyście kupić to jest dobra okazja ;)

Zapraszam do polubienia bloga na facebooku >TU<

Pozdrawiam ;*

8 komentarzy:

  1. Lubię ciemne kolory na jesień i zimę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój czarny lakier z Safari jest na tyle gęsty że nie da się nim malować :( Używam go tylko do wzorków. Bardzo fajne malowanie, chociaż osobiście nie czuję się dobrze w czarnym kolorze paznokci. A co do zakupów w Rossmannie to dzisiaj byłam no i zaszalałam. Do końca roku nie kupię już żadnego lakieru :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne takie szaleństwo...:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie połączenie czerni z elementem bling bling :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo efektowne! ja mam bardzo krótkie pazurki, więc efekt by mnie nie zadowolił, ale może kiedyś...;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.