43 | Isana balsam do rąk i paznokci z aloesem

Witajcie ;)
Czy u Was też jest tak zimno? Brrr, marznę ciągle. Dzisiejszy dzień jest po prostu kijowy... 
Kilka dni temu kupiłam sobie lakier z kolekcji Glamour Nails od Wibo nr 2. Jestem nim zachwycona ;)
Poczytacie dzisiaj na temat produktu, który kupiłam jakiś czas temu na promocji w Rossmanie. Regularnie go używam i lubię, jednak nie podbił mojego serca.

Balsam/krem do rąk i paznokci z aloesem, ISANA


Od producenta: Isana balsam do rąk i paznokci zawiera: aloes, witamine E oraz kreatynę, które pielęgnują ręce i wzmacniają paznokcie. Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu oraz posiada pH przyjazne dla skóry. 
etykieta

Skład: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Palm Glycerides, Isopropyl Palmitate, Glycine Soja Oil, Dimethicone, Phenoxyethanol, Sodium Cetearyl Sulfate, Allantoin, Parfum, Methylparaben, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Keratin, Ethylparaben, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Isobutylparaben, Propylparaben, Butylparaben

Szkoda, że aloes jest prawie na samym końcu w składzie, czyli prawie go nie ma. Plus za glicerynę, olej palmowy, olej z ziaren soi oraz niewielką ilość mocznika (allantoin). Dalej w składzie znajdziemy jeszcze keratynę i kilka parabenów, ale w bardzo niewielkiej ilości.

Cena: zwykle ok. 4 zł / 100ml w Rossmanie, ale często można go kupić na promocji za ok. 2.50zł
Moja opinia: Krem kupiłam bardzo tanio, dlatego nie spodziewałam się po nim cudów. I tak jest. 
Opakowanie tradycyjne dla kremów do rąk od Isany, prosty (jak dla mnie brzydki) design. Tubka miękka, jest zamykana porządnym wieczkiem i nie ma opcji, żeby się sama otworzyła. 
Po otwarciu czujemy delikatny, aloesowy zapach, nie jest on nachalny i po użyciu zostaje na dłoniach. 
Konsystencja kremu jest trochę uciążliwa, ponieważ jest on bardzo rzadki i wylewa się z tubki, ale z drugiej strony to plus, bo krem bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia nieciekawych filmów, śladów itd. Balsam łatwo się wydobywa z opakowania i rozsmarowuje na dłoniach. 
Po użyciu ręce są mięciutkie, pachnące i nawilżone, jednak jest to krótkotrwały stan. Nie jest to krem dla bardzo suchych dłoni, z problemami. Dla mnie jest niewystarczający i mimo że daje uczucie nawilżenia, to po regularnym stosowaniu nie zauważyłam zmian na lepsze w skórze moich dłoni, a tym bardziej w paznokciach.
Podsumowując: Jak dla mnie balsam ten jest dobry do codziennego użytku, jednak nie dla bardzo suchej skóry. Po prostu sobie z nią nie poradzi. Jednak za taką cenę nie można go nie lubić ;) Działa dobrze, bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu - czyli dwie najważniejsze cechy w kremie do rąk ma.
Ocena: 4,5/6 pkt

Na pewno wiele z Was widziało już promocyjne gazetki z Rossmana i Natury, jednak jeżeli kogoś ta przyjemność ominęła to zapraszam: TU i TU.
Mnóstwo świetnych promocji, które w Naturze obowiązują od dzisiaj, a w Ross od jutra. Myślę, że na pewno z nich skorzystam, już nawet wstępnie wiem co kupię, a "na miasto" wybiorę się pewnie w weekend ;)
W Ross. między innymi spodobała mi się promocja w której do lakieru Wibo Glamour Nails (6.99zł) dostajemy kredkę Wibo GRATIS oraz zniżka z 16.99zł na 14.39zł na Fluid Matujący Under 20 o którym naczytałam się bardzo wiele dobrego.


Natomiast w Naturze jest fajna promocja na tusz Sensique Max Volume lub XXL Volume (4.49 z 8.99zł) za taką cenę szkoda nie spróbować ;) Po za tym obawiam się, że nie przejdę obojętnie obok limitki z Essence Breaking Dawn, a mianowicie lakierów (8.99), dodatkowo zastanawiam się nad Żelem Garnier Czysta Skóra z grejpfrutem (13.49 z 17.79zł). Także promocje fajne i każdy znajdzie coś dla siebie, a na prezent z chęcią bym dostała zestaw Farmona Sweet Secret lub Tuttu Frutti, ahh cudowne zapachy ;)


Koniec zamulania, na dzisiaj tyle. Zapraszam do czytania innych postów oraz do polubienia fanpage'a na Facebooku -> TUTAJ
Pozdawiam ;*

6 komentarzy:

  1. kurde, że też nie wiedziałam, bo byłam w Rossmannie dzisiaj i miałabym kredkę gratis, cholera no!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nic nie tracisz bo promocja w rossmanie właściwie od jutra ;)

      Usuń
  2. U mnie też tak zimno, ale pocieszam się że jeszcze nie jest tak źle

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go kupić jak mi się skończy krem w domu ale chyba jednak zostane przy Isana Med:D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak mówiłam, ten film jest kontrowersyjny. Jedni beda go uwielbiac, drudzy nienawidzić. Ale uważam, że o zbrodniach jakich dopuścili sę polacy podczas drugiej wojny światowej na żydach, powinniśmy mówić głośno! Czasu nie cofniemy, ale nie mozemy nie dopuszczać pewnych faktów do siebie. Uwazam, ze powinnismy wszyscy zobaczyc ten film bo moze on byc powodem do wielu refleksji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zuzywam tyle kremów, że pewnie kiedyś wypróbuję;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.