40 | Lakier Celia Tropic nr 14 żelek

Witam kochani ;)
Znowu nie miałam czasu żeby coś dla Was napisać. Jednak dzisiaj już jestem wolna i nie muszę robić praktycznie nic, dlatego wykorzystam ten czas na napisanie Wam notki. 
Jak za pewne każdy widzi pogoda jest niesamowicie dołująca - deszcz, wiatr... Smutek niemal wisi w powietrzu. Dlatego dzisiaj lakier w dosyć optymistycznym kolorze.

Lakier do paznokci Celia Tropic nr 14 - żelkowy fiolet

Lakier prezentuje się bardzo ładnie z zewnątrz - buteleczka 5 ml i klasycznej grubości, lekko zaokrąglony pędzelek. Przy nakładaniu nie ma większych problemów, jest tylko bardzo rzadki więc może zalewać skórki. W dodatku jest o żelowym wykończeniu, dlatego nie spodziewajmy się świetnego krycia. Na prawie pełne krycie potrzeba 3 warstw, przy jednej jest niemal nie widoczny. W dodatku schnie przeciętnie, nie za szybko, ale też nie za wolno. 
Jego wielkim plusem jest wspaniały kolor, coś między fioletem a niebieskim, zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia, ładnie prezentuje się na paznokciach. Po za tym niesamowicie błyszczy.
Niestety jest też mało wydajny, przy jednym pomalowaniu 10 paznokci trzema warstwami zużyłam około 1/5 i tak małej buteleczki.
Zapłaciłam za niego ok. 3,50 w małej drogerii. Jak za taką cenę można kupić. 




(nie zwracajcie uwagi na moje zmasakrowane skórki, ale zdjęcia z października, teraz jest nieco lepiej)

Na paznokciach utrzymuje się bardzo dobrze, po ok. tygodniu dołożyłam na niego top Vipera Creation Nail Design nr 521 (baaardzo stary lakier). Idealnie sprawdził się na wierzch, ma delikatny złoty i różowy shimmer, wszystko wyglądało niesamowicie ładnie. Ten mani nosiłam kolejne 4 dni, bez odprysków, z lekko startymi końcówkami.
z lampą


Jednym słowem - lakier Celia Tropic nr 14 jest przeciętnym żelkiem, o wspaniałym kolorze i świetną trwałością. Polecam mimo słabego krycia ;)

Wiem, że niektórzy nie lubią "chwalenia się" w postach co się dostało/wygłało etc, ale nie mogę się powstrzymać i pokażę Wam co dostałam od serwisu Bangla.pl w ramach testów.


*Mleczko do ciała bioHyaluron4D głęboko nawilżające
*Płyn micelarny bioHyaluron4D oczyszczający
*Krem Fresh & Soft matujący
*2 Lakiery MiniMax - nr 605 i 681
*Korektor do brwi  w kolorze czarnym i brązowym

Jestem mega zadowolona, niedługo będą pojawiać się recenzje poszczególnych produktów, co chcecie najpierw??

Jeszcze powiem, że na portalu Stylio.pl wygrałam bransoletkę Missiu, niby taki mały drobiazg, a wygląda słodko ;) Czekam aż do mnie dotrze.

Na dzisiaj tyle, kolejnego posta możecie się spodziewać w sobotę/niedzielę. Pozdrawiam ;*

18 komentarzy:

  1. Miałam ten lakier, mam jeszcze pomaranczowy i chabrowy z tej serii. Lubiłam je, ale 4 wartswa to była tragedia w wysychaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten kolor i jestem nim zachwycona;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, widać prześwity i z lampą kompletnie mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety właśnie ten lakier potrzebuje 3-4 warstw do pełnego krycia... a po za tym jakoś porobiły mi się smugi ;)

      Usuń
  4. lubię takie lakiery :) świetna współpraca

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :) śliczny kolor lakieru <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory i pazurki super...:)
    Dołączam do obserwatorów...;).
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że skórki masz coraz ładniejsze;) To dobrze;)
    Kolorki są przefajne i bardzo jestem ciekawa wyników Twoich testów jeśli chodzi o produkty Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta Celia, choć nie lubię żelków na paznokciach :) zapraszam do mnie, zostałaś wyróżniona: http://zpazurkiem.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś wyróżniona :)
    http://buteleczka.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny kolor:)

    Zostałaś przeze mnie oznaczona:)
    http://zlotapigmejka.blogspot.com/2012/11/oznaczenie-i-zaproszenie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twój blog więc dodałam go do swojego blogrolla jak również jestem jego obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. już Ci zazdroszczę kosmetyków z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.