38 | Paznokcie z "ćwiekami"

Witam ;)
Dzisiaj mam dla Was zdjęcia paznokci, które przygotowałam sobie na wczorajszą imprezę. Co do niej to półmetek udał się wybornie, było "grubo" że tak powiem ;D Nogi mnie tak strasznie bolą, że ledwo leżę nie mówiąc już o chodzeniu...
Dzisiaj dużo zdjęć, a malutko treści, więc zapraszam do oglądania, można (a wręcz należy) powiększyć. Niestety zdjęcia w słabej jakości, bo jak zapewne u wielu z Was, u mnie też wczoraj padał śnieg z deszczem i było szaro i brzydko.






z lampą błyskową



przy lampce ;)

Użyłam czarnego lakieru Safari oraz kolorowego glittera z Golden Rose nr 69 (napiszę o nim niedługo), który kupiłam na nowo powstałym stoisku u mnie w mieście. W końcu mogę dostać Golden Rose, Joko i wiele innych fajnych lakierów ;) Na niektórych paznokciach nałożyłam srebrny bulion, który miał emitować ćwieki, pokryłam wszystko grubą warstwą bezbarwnego lakieru Safari. Efekt bardzo mi się podoba, a wszystko dobrze się trzyma i po udanej nocy odpadło zaledwie kilka kuleczek. Bardzo długo robiłam ten mani, ale było warto i jestem dumna z efektu ;)

Poniżej dorzucam jeszcze mój wczorajszy makijaż i całokształt w tej upragnionej sukience Boohoo.

był zdecydowanie ciemniejszy niż na zdj.

To już wszystko, pozdrawiam Was i zapraszam do polubienia na facebooku oraz piszcie co sądzicie o tych paznokciach ;)

19 komentarzy:

  1. OMG świetne są te paznokcie!:D Ciekawe czy kiedyś w końcu się zbiorę by też sobie takie zrobić:P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny efekt na pazurkach, podobają mi się takie mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na większe wyjście czemu nie ;) całkiem fajnie wyszło :>

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pazurki, muszę zrobić podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał ale ekstra
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne paznokcie i cała stylizacja także!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny manicure, musiał być bardzo pracochłonny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, trochę pracy bylo, ale nie ma co narzekać ;) liczy się efekt

      Usuń
  8. powiem Ci ze pojechałaś teraz ostro:) gdybym nie zobaczyla Twoich zdjęć pomyślałaby że słuchasz metalu po zobaczeniu tego zdobienia;) No ale efekt powalający:) Tylko widzę od dłuższego czasu problem ze skórkami... polecam olej rycynowy na noc i witaminę a+ e i nie obgryzanie tych skorek (sama tak czasem robie i mam podobnie jak Ty w efekcie) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miły komentarz ;*
      metalu nie słucham, ale uwielbiam rockowy klimat, ubrania, ćwieki, czerń itd.. ;) co do skórek to właśnie wieczny problem z nimi, już i tak jest lepiej. może wypróbuje ten Twój sposób ;)

      Usuń
  9. wow, świetny mani! nawet nie chcę myśleć ile nad tym siedziałaś, ale stanowczo opłaciło ci się :) ja chyba nie miałabym na tyle cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pazurki wyglądają zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To się nazywa efekt WOW ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt jest faktycznie imponujący! ;) Może masz ochotę dołączyć do konkursu? :)Mogą być pazurki już publikowane, ważne, żeby dobrze uzasadnić :) http://www.zpazurkiem.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-wibo.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.