36 | Celia tropic 04 mięta + włosy aktualizacja

by - 22:00

Witam wszystkie czytelniczki ;)
Jako że mamy sobotę wieczór, a ja lepszych planów nie mam, to postanowiłam wrzucić coś na bloga.
Na początek lakier w jednym z moich ulubionych kolorów - mięta (lub pistacja).

Lakier do paznokci Celia Tropic nr 04


Pisałam o nim przy okazji posta z zakupami. Przetestowałam i przedstawię Wam krótką recenzję.
Lakier w małej, poręcznej  buteleczce (5ml). Pędzelek tradycyjny, nie za długi nie za krótki, lekko zaokrąglony. Wygodnie się nim manewruje. Lakier ma idealną konsystencję, jest dosyć rzadki, ale nie zalewa skórek i ładnie można nim pomalować pazurki. Kolor w buteleczce identyczny z tym na paznokciu. Nie bombluje, natomiast zostawia smugi i żeby dobrze pokryć płytkę trzeba 3 warstw! Przy dwóch widać jeszcze prześwity. Jak na te trzy warstwy to lakier bardzo szybko schnie i się utwardza. 
Jedna warstwa
Dwie warstwy
Trzy warstwy
Na paznokciach utrzymuje się znakomicie, po 3 dniach widać delikatne obtarcia na końcach, ale nie ma żadnych odprysków.
Jak dla mnie to bardzo dobry produkt za niską cenę - ok. 3.90 zł (chyba). Polecam. 
Jednak z tego co wiem to lakiery Celia są dosyć trudno dostępne, ja znalazłam u siebie drogerię w której można je dostać, oraz wiele innych fajnych rzeczy. Dlatego być może niedługo pojawi się jakieś małe rozdanie/konkurs z okazji 60 obserwatorów ;) (nieoficjalnie).

Kilka dni po nałożeniu znudziły mi się jednolite paznokcie i chciałam coś dorysować, padło najpierw na brokat, a potem wąsy milorda ;D Jednak ostatecznie całość zupełnie mi się nie spodobała, ale nie miałam czasu zmyć.


Na koniec powiem Wam, że udało mi się wylicytować tę piękną sukienkę Boohoo, o której wspominałam niedawno. Jestem mega szczęśliwa i czekam na przesyłkę. Mam nadzieję, że będę w niej wyglądać całkiem ładnie. Na pewno dodam zdjęcia dla Was i poradzę się w kilku sprawach odnośnie stroju, ale to bliżej następnej soboty ;]
Wczoraj chciałam przetestować mani na wspomnianą wyżej sobotę i tak pomalowałam 3 paznokcie ;D  Fascynuje mnie wszystko co ma metalowe ćwieki i tak powstał ten mani. Niebieskie miały być dla przyjaciółki, a czarne dla mnie. Co o nich myślicie? Chyba właśnie coś takiego zrobię.


I jeszcze aktualizacja włosów. Wyglądają na wysuszone i zniszczone, ale to efekt po rozplątaniu warkoczyka  ;) Być może przyrost jakiś jest, co do pielęgnacji to zmieniłam tylko szampon i nic więcej z nimi nie robię.


Kończę, dziękuję za komentarze, obserwacje i lubienie na facebooku ;D
Pozdrawiam gorąco ;**

EDIT: zastanawiam się nad zmianą szablonu i nowymi zakładkami na blogu. ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W ANKIECIE (u góry po lewej). Liczę na pomoc w podjęciu decyzji ;)

Zobacz także:

23 komentarzy

  1. te czarne są piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całokształt i w lepszym wykonaniu w drugim tygodniu ;D

      Usuń
  2. Od bardzo dawna szukałam takiej mięty;) jest piekna po prostu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacne paznokcie ;D
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor totalnie nie w moim guście, za to podoba mi się połączenie z bulionem.

    OdpowiedzUsuń
  5. ladne pazurki, kolor bardzo ciekawy jednak na jesien tak srednio :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam nie dzielę lakierów ze względu na porę roku ;)

      Usuń
  6. ja też lubię miętowy kolor :)))
    a włoski faktycznie nie wyglądają na miękkie, ale skoro mowisz, że to po warkoczu to wierzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spuszyły się i pofalowały po warkoczyku ;)

      Usuń
    2. to czekamy na takie bez warkoczyka;)

      Usuń
  7. Ożesz! Nie wiem czym się bardziej zachwycać - czy miętą, czy wąsami, czy może tym ćwiekowym, cudnym pazurkiem!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo miły komentarz, dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym mieć już tak długie włosy... A te paznokcie są ślicznie! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    http://annamariafelicyta.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html
    Oczywiście obserwuję! I pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolorek, cudownie wyszły CI te wąsy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki