35 | Kolejne kwiaty na paznokciach

Witam ;)
Przedstawiam Wam kolejny kwiatowy mani w moim wykonaniu. Może staje się to już nudne, ale jak na razie to ostatni taki wzór. Tym razem mani zrobiłam mamie.
Wszystko wykonałam jak TUTAJ. Zmieniłam tylko lakiery... Jako bazy użyłam srebra z Safari, a do zdobienia różnych kolorów oraz flamastra.
Dużo zdjęć, mało treści ;) Wszystkie polecam powiększyć.
Z lampą:




Światło naturalne:



Dzisiaj nie mam zupełnie czasu, ale obiecałam napisać w środę, więc z obietnicy trzeba się wywiązać. Wszystko przez sprawdzian z geografii. Ale jak się jest na rozszerzeniu to trzeba zakuwać...
Po za tym, dostałam propozycję "składania" naszej "gazetki" szkolnej - BezMYŚLNIK, która już niedługo będzie zwykłą gazeta, dostępną w okolicznych sklepach. Bardzo się cieszę i oczywiście już podjęłam się zadania, na razie nie do końca wszystko umiem, ale myślę, że niedługo jakoś ogarnę.
Jeżeli ktoś chce poczytać ciekawe artykuły młodych zdolnych to zapraszam TU. Na okładce moja praca ;D

Na dzisiaj tyle. Piszcie czy zdobienie Wam się podoba, a jeżeli nie to dlaczego ;)
Możecie polubić fanpage na fecebooku - TUTAJ

Pozdrawiam ;**

22 komentarze:

  1. ale kolorowo tutaj:P aż mi się w oczach troi;).
    Wykonanie bardzo ładne
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fantastyczne pazurki ;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, ale ja dałabym jako bazę jakiegoś nudziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. efektownie z daleka musi wyglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie z daleka wyglądał najlepiej ;D

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz:))

    Myślę, że po weekendzie powiększę trochę asortyment i wystawię jeszcze kremowe, nieco jaśniejsze :) Może też Ci wpadną w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A paznokcie super, z daleka wyglądają tak idealnie, jak naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję ;D buty rzeczywiście świetne :)

      Usuń
  7. Zostałaś otagowana w zabawie "Moje włosy w pigułce". Zapraszam: http://stylowakosmetyczka.blogspot.com/2012/10/tag-moje-wosy-w-piguce.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło ;) na pewno wezmę udział

      Usuń
  8. Jejku ależ precyzja! Podobają mi się wzorki baardzo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nie trzeba takie wielkiej precyzji ;) miło mi

      Usuń
  9. ale musiałaś się nad tym napracować :) ja nie mam takiej cierpliwości do malowania paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the nail art (very original and well made), I have to buy me some colors like these as soon as possible also you have beautiful hands! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i takie kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.