33 | Wild nails + Nokia Asha 302 krótka recenzja

by - 17:40

Witam Was ;)
Na początku dziękuję za więcej niż zwykle komentarzy pod ostatnimi postami ;* a także za 55 obserwatorów i ponad 5500 wyświetleń. Ogromna motywacja, niestety brak czasu. Dlatego ostatnio posty pojawiają się dosyć rzadko.
Co u mnie? Hmm, strasznie zimno, boli mnie głowa, zrobiłam sobie kolejne kolczyki w uchu i muszę się uczyć do fizyki...
Dzisiaj pokażę mani, który spodobał mi się ostatnio na blogu Z Pazurkiem, a dokładnie TUTAJ.
Mój efekt nie umywa się do zdobienia Justine, ale myślę, że komuś może się spodobać ;)
Wild nails, bo tak nazwałam to zdobienie jak dla mnie jest idealne na jesień, może dlatego że te kolory kojarzą mi się głównie z tą porą roku.
Efekt nie jest dopracowany, ponieważ wzory robiłam wykałaczką, ale mnie zadowala, świetnie prezentowały się na żywo, z daleka nie widać niedociągnięć.
Na kciuku zebra; na palcu wskazującym nie wiadomo co, po prostu pękacz; na środkowym tygrysek; serdecznym żyrafa i na małym palcu lampart/gepard czy kto co woli ;)
bez topu:

z topem:







Jako bazy użyłam lakierów:
* Quiz Safari - biały
* Quiz Safari - beżowy
* Miss Selene Golden Rose nr 192 - pomarańczowy
* Quiz Safari - żółty
* Golden Rose with protein nr 271 - żółty z shimerem
Do zdobienia:
* Quiz Safari - czarny
* Pękający lakier Lovely nr 07 - czarny
* Quiz Safari - czekoladowy brąz
* Miss Sporty Clubbing Colours nr 312 - złoto

Chciałam też, krótko opisać jak sprawuje się telefon




Nokia Asha 302

Dane techniczne i inne opinie możecie poczytać np TU

Ja powiek tak: telefon mam już prawie miesiąc, nie zauważyłam żadnych poważnych wad. Komórka spadła mi kilka razy i nic się jej nie stało po za małą ryską z tyłu i lekko ruszającej się srebrnej części, ale to w niczym nie przeszkadza. 
Telefon jest bardzo prosty w obsłudze i dzięki klawiaturze QWERTY genialnie się pisze sms'y. Aparat robi w miarę dobre zdjęcia, ale brakuje mi tutaj trybu makro. Bateria przy sporym użytkowaniu trzyma 3-4 dni. Denerwuje mnie trochę wolne łączenie z internetem oraz brak gier (są jednak trzeba z nie płacić). Podczas rozmowy bardzo dobrze słychać rozmówcę, muzyka też świetnie brzmi. 
Ogólnie urządzenie oceniam na 5/6 pkt. Jak dla mnie wystarczająca. Klasyka i wygodna klawiatura - to się liczy ;)



To by było tyle, komentujcie, obserwujecie, lubcie na facebooku ;)
Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

10 komentarzy

  1. Bardzo mi się podoba i też już gdzies widziałam coś podobnego, tylko nie wiem gdzie. Strasznie mi się podoba, jak zobaczyłam to mi się humor poprawił:)
    +genialny odcień lakieru z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł fajny, bardzo mi się podoba. Widzę, że walczysz nadal ze skórkami i życzę powodzenia za wygraną w tej walce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mały i serdeczny palec wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam identyczny tel;P klawiatura owszem fajna, ale wcześniej miałam Samsunga B3310 i też miał qwerty ale o wiele lepszą, bo ta jest niebotycznie wąska i czasem jak się spieszę albo trzymam tel jedną ręką to jest trochę zachodu z poprawnym pisaniem, że już nie wspomnę o słowniku..
    Co do neta to w tej przeglądarce rzeczywiście nie powala, dlatego proponuję ściągnąć Operę Mini i tam już widać efekty:)
    Ale ogólnie to go lubię.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paznokcie .. :D

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiąc nieskromnie... Być może ja i mój wrześniowy post był inspiracją? :p
    O tu: http://www.zpazurkiem.blogspot.com/2012/09/czy-wiecie-ze-mamy-dzis-dzien-dzikiej.html :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i masz rację kochana ;D
      nie jesteś zła, że tak niecnie wykorzystałam Twój pomysł?

      Usuń
    2. Nie, no coś Ty;) Fajnie, że mogę być inspiracją;p

      Usuń
  7. ciekawy paten z paznokciami:)
    Obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pazurki są śliczne
    Ja stwierdziłam , że kupie nowy telefon dopiero wtedy , gdy mój się rozwali ;D
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki