32 | A'la piasek pustyni


Witam po przerwie. Notka miała pojawić się w środę, ale niestety z niezależnych ode mnie przyczyn nie miałam internetu... Tymczasem wszystko już działa, a ja muszę ponadrabiać zaległości z Waszymi blogami ;)
Ten tydzień zdecydowanie nie należał do tych udanych, jednak nie ma tego złego... Dzisiaj było wesoło, w szkole zorganizowano Dzień Hipisa. Wchodząc od razu czuło się klimat lat 60. Dużo osób poubierało się w hipisowskie stroje, spódnice, kwiaty, mnóstwo kolorów, przepaski we włosach, luźne sweterki, bluzki, okulary lenonki, były powitania: Pokój Siostro/Bracie, pacyfki, znaki pokoju itd. Mogę powiedzieć, że było pięknie, dla mnie tak może być codziennie. Stwierdzam także, że długie spódnice nie są takie złe, a nawet zdecydowanie je polubiłam po dzisiejszym dniu ;)

Dzisiaj mani zainspirowany moimi kolczykami. Coś a'la kamień "Piasek Pustyni".
(zdj. można powiększyć)



Użyłam lakieru Wibo Express Growth nr 152 i glittera Sensique 205. Efekt strasznie mi się podoba. Mani idealny na jesień.

A tak prezentuję się mój zwykły makijaż, co prawda nie robię kreski codzienne. Tutaj użyłam eyelinera Studio Lash Eye Liner w płynie od Miss Sporty oraz tuszu Million Calories, Eveline Cosmetics.


Na koniec jeszcze drobne zakupy:
musiałam kupić inny szampon, ponieważ Altera Papaya & bambus zupełnie się u mnie nie sprawdza, nie zamierzam go więcej używać... ale o tym napiszę niedługo. Kupiłam:
*dezodorant Garnier Mineral 48h active dry (pięknie pachnie) - ok. 10 zł, Rossman
*szampon Schauma odbudowa i pielęgnacja z masłem shea i ekstraktem z kokosów (a wiadomo, że wielbię wszystko co kokosowe) - ok. 9 zł, Rossman
*tusz do rzęs Essence Get Big Lashes volume curl - ok. 10 zł, Natura


I jeszcze moja kociczka, postanowiła się umyć w prysznicu myjką. ;)

Także pokój ;* i dziękuję za to, że jest coraz więcej wyświetleń i obserwatorów, doceniam ;)

16 komentarzy:

  1. To połączenie lakierów skojarzyło mi się z moim lakierem Golden Rose Rich Colour 06.
    Piękny kolor oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kotka jest boska, kolor oczu masz po prostu piękny, a mani jak najbardziej na jesień! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem ładnie wygląda to połączenie :) masz piękną tęczówkę i kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, też miałam w szkole Dzień Hipisa! :)
    Śliczne paznokcie i kreski - ja chyba nigdy się ich nie nauczę. :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo chodzimy do tej samej szkoły przecież ;)
      dziękuję ;)

      Usuń
  5. świetny kolor pazurków i baaardzo ładne oczy:)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy lakier ! :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne pazury, fajny makijaż. przefajny kot! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne połączenie;) A kot po prostu wymiata;) ja mialam kiedys takiego ktory zalatwial sie zamiast do pasku to do sedesu... autentycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt. Lubię "piasek pustyni".

    Kotka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  10. dezodoranty garnier mineral to moje ulubione:)
    bardzo podobają mi się Twoje paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.