29 | Piękny róż Happy Colours nr 494 Eveline

Witam ;)
Dzisiaj nie będę się rozpisywać nie na temat. Przyszłam do Was ze swatchami lakieru

Happy Colours nr 494 od Eveline Cosmetics - czyli piękny, przydymiony róż

Lakier ten ostatnio stał się jednym z moich ulubionych.Umieszczony jest w małej, poręcznej buteleczce 4,5ml. Pędzelek ma tradycyjny, prosto ścięty. Lakier nie należy już do nowości, ale mimo wszystko ma idealną konsystencję i znakomicie się nakłada. Nie robi smug, nie bąbluje, kryje po dwóch cienkich lub jednej grubszej warstwie. Na paznokciu lakier ma identyczny kolor jak w buteleczce, nie posiada shimmerów itp, jest kremowy. Świetnie się błyszczy, nie potrzeba topów. Nawet czas schnięcia nie jest tragiczny. Trwałość dobra, u mnie trzymał się jakieś 5 dni i były tylko obtarte końcówki.
Podsumowując - dla mnie lakier idealny, jak widać nie tylko na wspaniały kolor.
z lampą błyskową
Tradycyjnie przepraszam za pozadzierane skórki, ale ciągle z nimi walczę, już jest lepiej ;)
Trzymajcie się, pozdrawiam ;]

14 komentarzy:

  1. Fakt, kolor jest wspaniały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba m się choć nie miałam jeszcze lakierów z eveline;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny :) Lubię sięgać po takie kolory jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor i masz bardzo ładne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery z Eveline, właśnie te w małych buteleczkach są dla mnie praktycznie niedostepne,(chociaż może i dobrze, bo w innym wypadku znowu przybyłoby mi z 10 buteleczek :D) albo ja nie umiem szukać. Ten kolor jest ani za ciemny, ani za jasny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam do nich dostępu, ale ten kolorek trafił się w paczce lakierów które kupiłam, pisałam o niej kiedyś

      Usuń
  6. Przyjemny kolorek :) lubię takie odcienie, ale lakieru tej firmy jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi sie ten kolorek - ja na niego mowie 'brudny roz'' - pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym wypróbować jakiś lakier z tej kolekcji, ale nigdy nie mogę ich spotkać :( ciekawy kolor :)skórami się nie przejmuj :) no i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za obserwację ;) nie przejmowałam się dopóki dziewczyny nie uświadomiły mi na blogu że jednak są w słabym stanie ;)

      Usuń
  9. ja z moimi skórkami tez ostatnio walczyłam i polecam Ci kosmetyczne rękawiczki i peeełno oliwki na dłoniach:) Dzieki temu juz mam całkiem przyzwoite skórki. Jeszcze ze dwa razy tak zrobie i będą idealne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzięki za radę, może wypróbuję. Jak na razie to nawilżam różnymi kremami i trochę pomaga ;)

      Usuń
  10. jeszcze takich lakierów z Eveline nie widziałam :) ten ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.