28 | Kwiaty na srebrnej łące

by - 16:53


Witam Panie (i nie tylko jeżeli zagląda tu jakiś mężczyzna ;D )
dzisiaj będzie krótko, zwięźle i na temat, ale z dużą ilością zdjęć. Niestety czeka mnie zaraz nauka, ale żeby nie było że narzekam. 
Kilka dni temu nie miałam pomysłu na mani. Zainspirowałam się nieco moją szarą bluzą w czarne kwiaty i tak powstało to, co zaraz zobaczycie poniżej. Efekt strasznie mi się spodobał, na paznokciach mam go już 6 dzień i nie ma żadnych odprysków, jedynie lekko starte końcówki.
Do tego zdobienia użyłam:
*jako bazę srebrnego, lekko holograficznego lakieru Editt Kosmetics Mv Nicole.
*markera z cienką końcówką
*odrobinę złotego glittera
*top


O lakierze bazowym nie będę się zbytnio rozpisywać, ponieważ jest to jakiś stary zakup mojej mamy, z okresu gdy jeszcze nie wiedziałam do czego to służy. Mimo swojego wieku lakier spisuje się wspaniale, dobrze się rozprowadza, szybciutko wysycha, buteleczkę ma bardzo ładną i masywną, jak dla mnie przypomina ona tą z lakierów O.P.I. W butelce widać, że lakier ma holograficzne drobinki, na paznokciach niekoniecznie są one widoczne, chyba że w mocnym słońcu. Ogólnie jest to srebro z shimmerem, trochę perłowe... Trudno określić. Jedyny minus to bąble, które mi porobił na kilku paznokciach, ale i tak go polubiłam.


na pędzelku ładnie widać jak się mieni
Zdobienie ma przedstawiać kwiaty, nie wiem czy się dopatrzycie ;D Dużo zdjęć, ale i tak przeszły sporą selekcję, gdyż narobiłam ich ponad 50, a wszystkie mi się podobał. Marker nieco się rozmazał po nałożeniu bezbarwnego na powierzchnię. Polecam powiększyć i przepraszam za tragiczny stan moich skórek.

przed nałożenie topu
z lampą błyskową:


w sztucznym świetle:


w naturalnym świetle:







tu widać bąble
Tyle na dzisiaj, piszcie czy się Wam podoba.
Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

20 komentarzy

  1. jeszcze takich paznokci nie widziałam :) ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, te wzorki pięknie wyglądają na srebrnym tle! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie i pomysłowo z tym markerem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne to zdobienie :) Ja tak nie umiem ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno byś dała radę coś takiego zrobić ;) bardzo łatwe

      Usuń
  5. Śliczne! Bardzo fajny efekt, ja jakiś czas temu wykonałam podobny, na lekko matowym srebrze przy użyciu stempelków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety stempelków jeszcze nie posiadam, bo u mnie nigdzie nie mogę dostać ;(

      Usuń
  6. Bardzo fajnie Ci wyszło :) Podobają mi się kwiatuszki. Nie lubię bąbli:(

    OdpowiedzUsuń
  7. zadbane paznokcie to jest to !
    podoba mi się ten wzorek

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! <3

    http://www.wyslijkwiaty.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki