26 | Lakiery H&M Grey Sky + Miss Sporty 425


Witam ;)
Dzisiaj post bardziej lakierowy. Spróbuję krótko opisać dwa lakiery, które jakiś czas temu zawitały na moich paznokciach. Pierwszym z nich jest:

Miss Sporty Lasting Colour Up To 7 Days nr 425 - ciemno szary krem

(zdjęcia można powiększyć)
Lakier w buteleczce wydawał się bardziej niebieski, jednak po nałożeniu na paznokcie otrzymujemy ciemno szary odcień, w świetle jest ciemno granatowy. Do pełnego krycia potrzebujemy dwóch warstw. Lakier robi smugi. Schnie dosyć szybko, jednak nawet po kilku godzinach może się na nim coś odciskać. Klasyczne, kremowe wykończenie.

Dosyć rzadki, jednak nie jest to wielkim problemem, jak dla mnie dobrze się nim maluje. Zwyczajny pędzelek, trochę za krótki. Sam lakier umieszczony jest w buteleczce 7ml, typowej dla lakierów Miss Sporty. 

Na temat trwałości za wiele się nie wypowiem, ponieważ zapomniałam sobie zapisać i w natłoku innych lakierów itp, po prostu zapomniałam. Jednak nie była zła, prawdopodobnie trzymał się 3-4 dni. Cena ok. 6zł  w Rossmanie.

Na palcu serdecznym i kciuku dodałam inny kolor, żeby nie było nudno ;)

H&M Nail Polish - Grey Sky - jasny szary z shimmerem

Jest to mój pierwszy i jak na razie ostatni lakier H&M. Nie dlatego, że mi się nie podoba, tylko nie mam dostępu do tych sklepów, a szkoda ;( Lakier jest w odcieniu szarego, zamglonego nieba, jak zresztą mówi nam nazwa. W buteleczce widać delikatny, srebrny shimmer, który jest widoczny również na paznokciach.
Lakier nakłada się bardzo źle, jest gęsty i robi smugi, potrzeba minimum 3 warstw, ja na paznokciach mam 4 cienkie. Co tu więcej pisać, od strony technicznej klapa, jednak kolor i wykończenie strasznie mi się podobają. Idealnie się połączył z ciemnym kolorem Miss Sporty ;)
Lakier jest w umieszczony w zgrabnej buteleczce 3,2ml, pędzelek zwyczajny, cienki, średniej długości.



I to by było na tyle ;) Postaram się coś napisać jeszcze w ten weekend. Pozdrawiam ;)

12 komentarzy:

  1. fajne kolorki Ci się trafiły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your blog. But I got the link by seeing a comment you made on a nail blogger and what caught my eye was your ombre. I love the choice of blend ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie połączenie szarości nawet nieźle wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka tych lakierów Miss Sporty, ale jakoś do końca nie jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie jak dla mnie to zależy od koloru, nie muszą być jakieś super trwałe itd ;)

      Usuń
  5. Miałam ten z Miss Sporty i byłam bardzo zadowolona z kolory, ten drugi nie prezentuje się zbyt fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten z H&M to jednym słowem masakra przy nakładaniu jak dla mnie. ale kolor ogólnie ładny

      Usuń
  6. Świetny ten granat :-) do typowych szarości jeszcze się nie przekonałam :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wycinki przyklejałam zwykłym trwałym klejem ponieważ taśma nie chciała trzymać się na mojej tapecie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.