24 | Peeling wygładzający z Kiwi Joanna + Golden Rose Classics mini 178

Witam kochani ;)
Przepraszam za nieobecność, ale wiadomo, uczniowskie obowiązki. Dlatego postanowiłam, że posty będą pojawiać się rzadziej, mogą być także krótsze. W tygodniu będą się zamieszczać dzięki świetnej opcji na blogspot czyli harmonogram, w weekendy postaram się pisać na bieżąco ;)
Jak w tytule, dzisiaj recenzja peelingu, który dostałam w zestawie wraz z żelem o którym możecie poczytać TUTAJ. Zestaw dostałam od serwisu Bangla.pl, polecam Wam.

Peeling myjący Naturia Body z kiwi, wygładzający - Joanna

Zapewnienia producenta: Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt z kiwi oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. 

Wspaniałe rezultaty: 
* Oczyszczona i odświeżona skóra
* Gładsza i milsza w dotyku
* Przyjemnie pachnąca
Skład: obok
Cena: nie wiem, bo produkt do testowania, ale jest tani, pewnie ok. 4-6zł / 100ml
Moja opinia: Kiedyś kupiłam sobie ten peeling o zapachu czarnej porzeczki, był bardzo fajny i wspaniale pachniał, ale kiwi jeszcze bardziej do mnie przemówiło. Zacznijmy od opakowania: klasyczna buteleczka, przeźroczysta, prosty design, praktyczne otwarcie i dozownik. Jednak po pierwszym upadku (wiadomo, kot w domu ;D ) zamknięcie się połamało, czyli niezbyt wytrzymałe. Otwieramy i czujemy wspaniały zapach, nie wiem czy jest to kiwi, ale pachnie bardzo ładnie - słodko, ale z nutką świeżości. Sam peeling jest w żywym zielonym kolorze z dużą ilością małych i mniejszą czarnych granulek, które złuszczają nasz naskórek. Konsystencja raczej gęsta, trochę ciężko wydobyć produkt, gdy jest go mało, wtedy trzeba odkręcić dozownik. 
Podczas mycia mocno i świetnie "ściera" czyli tak jak lubię najbardziej. Dobrze się rozprowadza i zmywa, można powiedzieć że się nawet lekko pieni. Wszędzie czuć ładny zapach, który pozostaje na skórze i to pozytyw ;D Po umyciu skóra jest gładka i miła w dotyku, czyli wszystko zgodnie z etykietą. 
Produkt idealny, szkoda tylko, że mało wydajny, szybko się kończy przy regularnym stosowaniu, ale jest tani także nie nadwyręża za bardzo portfela, polecam każdemu ;)
Ocena: 6/6 pkt
Fakt, że produkt ten dostałam za darmo do testów, nie wpłynął na moją opinię o nim. Dziękuję serwisowi Bangla.pl i firmie Joanna za umożliwienie mi testowania.

Było o czymś dla ciała, to teraz coś dla paznokci. Mani przy użyciu lakieru

Golden Rose Classics Mini Nail Laqquer nr 178 - czyli coś szaro-brązowego


Kolor to coś pomiędzy brudną szarością, a brązem, khaki... Nie umiem określić, wygląda ciemniej niż w buteleczce, ale pasuje do dzisiejszej pogody. Lakier kryje już po jednej warstwie, ale widać prześwity, dlatego ja zawsze preferuję dwie. 5ml za niewielką cenę, nie wiem dokładnie gdyż kupowałam w paczce kilka (poczytacie TUTAJ). Lakier dobrze się nakłada, nie robi smug i bąbelków, ma dosyć zwyczajny, średni, prosto ścięty pędzelek. 
Małe opakowanie, także lakier można zużyć do samego końca. Konsystencja rzadka i może zalewać skórki. Na moich paznokciach utrzymywał się jakiś 4 dni, pościerały się końcówki i został zmyty. 
Na palcu serdecznym i kciuku miałam glitter, o którym pisałam w poprzednim poście.


z lampą, chyba na 3 dzień
Kilka dni temu dostałam przesyłkę od Carmex. Dziękuję miłemu panu Pawłowi za produkt do testów. Niedługo pojawi się recenzja. Wstępnie jestem bardzo zadowolona.

Kończąc chcę Wam jeszcze bardzo podziękować za 42 obserwatorów i 3800 wyświetleń. Nie wiedziałam, że w ogóle ktoś będzie chciał to czytać. 
Zachęcam jeszcze do polubienia "fanpejdża" bloga na Facebooku - TUTAJ lub na pasku po lewej jest przycisk.
Bless ;*

13 komentarzy:

  1. podobają mi się paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że w końcu będąc w drogerii skuszę się na ten peeling w celach testowych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gorąco polecam, produkt świetny ;]

      Usuń
  3. lubię te peelingi, najbardziej pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomarańczowego nie testowałam, ale pewnie pięknie pachnie ;]

      Usuń
  4. rzeczywiście, jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny ten kolorek z GR, jeszcze takiego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może pora zakupić ;D też go lubię

      Usuń
  6. Fajniutki jest ten peeling ;) Mam truskawkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te peelingi są fantastyczne ja uwielbiam Gruszkę, Jagodę i Truskawkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te peelingi, następnym razem wezmę kiwi! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.