22 | Perfecta No Problem (maseczka i peeling) + kolczyki DIY

by - 11:55

Witam ;]
Wczoraj rano zostałam bardzo mile zaskoczona przez listonosza, a to dlatego, że dostarczył dla mnie paczkę  od serwisu Bangla.pl, na którym wraz z innymi testerkami zostałam wybrana do testów produktów Joanna. Na prawdę wielkie zaskoczenie, nie spodziewałam się zupełnie, a tu proszę, dostałam żel Naturia Body z aloesem i limonką oraz peeling myjący z kiwi. Niedługo zapewne pojawi się recenzja obu produktów, gdyż nie wymagają długiego testowania ;)

Przesyłka została porządnie zabezpieczona
Dzisiaj napiszę słów kilka na temat:

Antybakteryjna Maseczka oczyszczająca i Peeling enzymatyczny Perfecta No Problem, Dax Cosmetics

Zestaw ten kupiłam jakiś czas temu w Rossmanie na promocji, za jakieś 2-3 zł. 

Co zapewnia producent:  Antybakteryjny peeling z ekologicznym wyciągiem z goji, enzymem proteolitycznym z papai i kompleksem Sebocontrol, który:
* usuwa martwe komórki naskórka i zaskórniki
* wygładza nierówności i blizny potrądzikowe
* zwęża pory
* wyrównuje koloryt cery
Do stosowania wieczorem, zamiast kremu na noc.


Antybakteryjna maseczka oczyszczającą z ekologicznym wyciągiem z goji, glinką termalną, krzemem i cynkiem, która:
* głęboko oczyszcza skórę
* wysusza wypryski
* odblokowuje i zwęża pory
* matuje i nawilża
Do stosowania dzień po aplikacji peelingu.
Gwarancja skuteczności obu preparatów potwierdzona dermatologicznie.
wizaz.pl
Skład: 
Maseczka

Peeling
Cena: od 2-4 zł / 2x 5ml

Moja opinia: Kupiłam ten produkt bez zastanowienia, po prostu pomyślałam sobie, że potrzebuję jakiejś maseczki. Jak się okazało jest to całkiem dobra rzecz. Na noc nakładamy na twarz peeling. Twarz jest wtedy dosyć "tłusta" i można pobrudzić poduszkę ;D Jednak rano, po zmyciu kosmetyku z twarzy już czuć efekty, skóra jest napięta i gładka, miła w dotyku. Pory były widocznie zwężone. Produkt świetnie pachnie i jest to wielki plus.

Po zmyciu z twarzy peelingu nakładamy maseczkę, która ma za zadanie oczyścić dokładnie skórę, zmatowić i nawilżyć. Jest ona w kolorze lekko beżowym, o konsystencji kremu. Dobrze się rozprowadza i również ładnie pachnie. Zostawiamy ją na twarzy około 10 minut i wmasowujemy kolistymi ruchami, spłukujemy. Skóra jest ładnie wygładzona, nawilżona i pory są dużo mniej widoczne. Co do efektu zmatowienia, to nie zauważyłam u siebie, jednak czuć wyraźne oczyszczenie i świeżość, która długo się utrzymuje.
Produkt wydajny, jak na 5 ml maseczka i peeling wystarczyły mi na 4 razy. 
Podsumowując: spektakularnych efektów nie widać, ale kosmetyk dobry do ładnego oczyszczenia skóry tłustej/mieszanej i odblokowania porów.
Ocena: 5/6 pkt

Na koniec mam jeszcze kolczyki zrobione metodą gąbeczkową używaną do zdobienia paznokci typu gradient/ombre i lakierami. Oczywiście są w kolorach rasta, bo takich jeszcze nie mam xD. 


Stare, fioletowe kolczyki pomalowałam najpierw białym lakierem, następnie żółtym, a potem po kolei dodawałam kolory czerwony i zielony i na koniec bezbarwny top. Efekt nawet mi się podoba, już są jednymi z moich ulubionych.
Muszę jeszcze coś przemalować, a zainspirowałam się postem u Odette Swan
To już koniec, za kilka dni napiszę coś o lakierach. Niestety za kilka dni zacznie się szkoła, dlatego prawdopodobnie będzie mniej postów i będą bardziej ubogie w treści oraz stylizacje paznokci, do szkoły raczej nie maluję paznokci.
Pozdrawiam ;*
Zachęcam do polubienia bloga na Facebooku
TU 
lub po lewej na pasku macie gadżet

Zobacz także:

11 komentarzy

  1. bardzo lubie peelingi z tej firmy :D mają przepiękne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling z kiwi, pachnie cudownie;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez czekam na ten zestawik z Joanny.. oby jutro juz było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno będą, strasznie mnie zaskoczyła ta przesyłka ;D

      Usuń
  4. peeling z kiwi jest cudowny !:) a co do perfecty lubie tą firmę ;) i boskie kolczyki Ci wyszły ;) Cudowne kolorki :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;)
      też uważam że peeling jest cudowny, żel również. co do perfecty to zależy jaki produkt ;D

      Usuń
  5. ta maseczka z Perfecty kiedyś się u mnie świetnie sprawdzała :) muszę jeszcze do niej powrócić ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, miłego testowania. Peeling ślicznie pachnie !! ;D
    A co do perfecty to mam peeling małe opakowanie.. i hmm kokosów nie ma ale też nie jest zły ; p

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam ten peeling tylko truskawkowy i na lato był zarąbisty!:)

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Peelingi z Joanny Naturia. Pachną tak że chce się zjeść :) Podobnie z mini odżywkami do włosów (takie samo opakowanie jak peeling).

    Maseczki Perfecta No Problem lubię - a jeszcze bardziej tubkę miałego peelingu/maseczki - jest naprawdę dobry!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pretty! This has been a really wonderful post. Thanks for providing this information.



    My page :: best diet for weight loss

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki