21 | Nudziak Golden Rose + ciuchy

by - 20:06

Hej ;)
Post miał być wczoraj, ale nie miałam już siły siąść przy komputerze i napisać cokolwiek. A skąd to moje wyczerpanie? Dlatego, że wczoraj znowu byłam w Lublinie z moimi pysiaczkami :D Nogi strasznie mnie bolały po wędrowaniu między sklepami, wieszakami, wystawami... Niestety nic wczoraj nie kupiłam, za to dzisiaj wybrałam się z mamą na zakupy, a że lubimy buszować w second-handach (czy jak kto woli: lupeksach, sh, ciucholandach...) to zawitałyśmy na nowej dostawie w okolicznych sklepach z tanią odzieżą używaną. Kupiłam sobie rozpinany sweterek, bluzkę, jeansową koszulę i kolejny sweterek ;) Z zakupów jestem baardzo zadowolona, są to idealne rzeczy na zbliżającą się jesień. Postanowiłam, że pochwalę się tym na blogu, bo nie mam pomysłu na ambitniejszą notkę. (powiększajcie zdjęcia) - Jeżeli Cię to nie interesuje, to przewiń na koniec notki, tam coś bardziej paznokciowego.
Szary sweterek w kwiaty George
Szara bluza z nadrukiem Dunnes

Jeansowa koszula
Sweterek khaki z czymś a'la dżety Papaya
Jednak to nie koniec chwalenia się nowościami ;D Nie wiem co sobie pomyślicie, ale ten post będzie na prawdę mało kosmetyczny czy paznokciowy. Teraz jeszcze moje nowe nabytki, czyli kolczyki podkowy na które polowałam już bardzo długo i w końcu dostałam je w swojej miejscowości, co najdziwniejsze były w sklepie, do którego chodzę bardzo często i nigdy ich nie widziałam o.O
Według mnie bardzo fajnie prezentują się w uchu. Teraz muszę jeszcze zrobić trzecią dziurkę w uchu i kolejną w chrząstce. Może niedługo ;)

Ostatnio pytałam Was co sądzicie o Noki Asha 302, nikt nic nie napisał, ale telefon mam. Jest bardzo fajny, na trzeci dzień używania nie mogę za dużo powiedzieć, ale fajnie się pisze i jest ogólnie ładny i wygodny w obsłudze. Tylko ciężko przerzucić się z normalnej klawiaturki na qwerty. 
Mani ze zdjęcia niedługo
Teraz wracamy do treści właściwych dla bloga, a mianowicie swatche i krótka recenzja lakieru:

Golden Rose Paris nr 13 - typowy, lekko "przydymiony" nudziak. 

Lakier w dosyć brzydkim, jak na mój gust opakowaniu wygląda bardzo ładnie. Niestety schody zaczynają się już na początku. Lakier jest rzadki i rozlewa się na skórki, robi smugi i słabo kryje. Po nałożeniu 3 warstw uzyskałam dosyć zadowalający efekt. Kolor to coś pomiędzy pudrowym różem, a typowym beżem, nude. Kremowe wykończenie, ładny połysk. Niestety pierwszy raz mi się zdarzyło, że na paznokciach powstały bąbelki z powietrzem, trochę widoczne na 4 zdjęciu. Po za tym te 3 warstwy lakier strasznie długo wysychały i zdążyłam paznokcie już poobcierać podczas robienia zdjęć.






Podsumowując, lakier na moich paznokciach był jakieś 15 minut i poszedł pod wacik. Lakier bardzo ładny, ale ciężki do malowania. Mimo wszystko pewnie jeszcze zagości na paznokciach nie raz ;)
Poniżej jeszcze kropki, które dodałam chcąc zakryć obtarcia, wyszły strasznie nieudolnie i zaraz zmyłam całość. Nie wiem jak dziewczyny na blogach robią takie wspaniałe kropeczki na paznokciach ;'( też takie chcę.



 To tyle, niedługo kolejny post, dziękuję za ponad 3150 wyświetleń i 36 obserwatorów, za to że jesteście, komentujecie i czytacie moje wypociny. Dzięki Wam mam chęć pisać kolejny posty i robić kolejne mani ;)
xoxo, do napisania.

Zobacz także:

12 komentarzy

  1. ładny lakier, lubie nudziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniutkie pazurki :) i świetna ta jeansowa koszula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      koszula jest na prawdę świetna ;]

      Usuń
  3. Śliczna ta koszula ;D

    http://makeuplista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna poluję na ten nudziak z GR ale nigdzie nie moge go znaleźć. Chyba zamówię przez internet bo naprawdę pięknie się łączy z kolorem skóry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, idealny kolor. chyba internet to jedyne rozwiązanie ;D

      Usuń
  5. Z GR mam nudziaki, ale inne, ale ogólnie bardzo lubię takie kolory i w swojej kolekcji mam ich dość sporo :) Widze, że lubisz malować paznokcie tak jak ja :)

    A ja przy okazji zapraszam Cię do siebie na konkurs, w którym do wygrania odżywki do paznokci oraz lakiery :)

    http://syllunia.blogspot.com/2012/08/konkurs-wakacyjny-manicure.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe można powiedzieć, że na malowaniu paznokci spędzam sporo czasu ;D

      Usuń
  6. Och, tak strasznie podobają mi sie nudziaki na paznokciach, a ich nie używam, bo mam bardzo bladą cerę i przez takie paznokcie wyglądałabym jeszcze bladziej :P
    I świetna bluza - kocham bluzy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kolczyki ! za ile kupiłaś????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 zł jeden ;) były jeszcze z kuleczkami, ale jakoś bardziej podobają mi się kolce. są świetne ;D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki