19 | Ciąg dalszy Akcji Letnie Wzorki + remont na blogu

by - 12:39

Dzisiaj przygotowałam mocno spóźniony ciąg dalszy Akcji Letnie Wzorki na truefashionlife

Niestety Meg ma na razie jakieś problemy zdrowotne i w szpitalu nie ma dostępu do internetu. Nie wiem dokładnie co się z nią dzieje, ale życzę jej szybkiego powrotu do zdrowia i powrotu do blogosfery. 

Ostatnio skończyłam na tygodniu "nude", dlatego teraz pokarzę mani przygotowane na kolejne tygodnie. Mam nadzieję, że manicure może być wykonany nie tylko na moich paznokciach. Dlatego wzór na tydzień lawendowy i szary gościł na pazurkach mamy.




Wszystkie zdjęcia można powiększać
Tydzień bordo: 
Mani wykonany lakierami:
* Avon nailwear pro - cherry jubilee - bordo
* Miss Spory Clubbing Colours nr 312 - złoto
Miałam pomysł, ale po wykonaniu strasznie mi się to nie podobało. Nie lubię czerwieni na paznokciach, a tym bardziej koloru bordowego. Przepraszam za zalane skórki, ale nawet tego nie wycierałam, ponieważ mani zmyłam rano. Ten lakier z Avonu straaaasznie długo schnie. Nie polecam.


Tydzień lawendowy:
Chyba nie mam typowo lawendowego lakieru, więc pomyślałam, że ten gradient może być ok.
Lakiery:
* Safari nr ? - fioletowo różowy
* Safari nr 102 - błękit
* Essence colour&go nr 26 break through
Mani bardzo ładny, podoba mi się to połączenie kolorów.


Tydzień szary - finisz:
ten mani już pokazywałam TU, niestety nie mam aktualnie nic lepszego, dlatego zgłaszam go do Akcji.
Lakiery:
* Safari nr ? - ciemno szary
* Sensique Lakier Fantazyjny nr 205 - złoty brokat
* Safari nr ? - srebrny brokat
* KillyS Preparat do paznokci Akrylowa Moc


 I to tyle z paznokciowych wybryków ;D
Jak widzicie na blogu generalny remont i odświeżenie, tym razem szablon od początku do końca wykonałam sama, nieźle się namęczyłam muszę powiedzieć, ale chyba było warto. 
Było tak:


Jest tak jak widzicie. Mi osobiście efekt bardzo się podoba, a Wam? Czy wszystko jest czytelne i panuje odpowiednia kolorystyka? Nie jest za jasno? Piszcie co sądzicie o nowym wyglądzie.

Postanowiłam również założyć fanpage dla mojego bloga, nie oszukujmy się, skoro piszę tu co nieco to chcę docierać do możliwie największego grona ludzi, dlatego Zapraszam do polubienia ZjemCiKlapki na Facebooku TUTAJ lub gdzieś tam po lewej ;)


Dzięki temu będziecie zawsze na bieżąco, a ponadto będę umieszczać tam rzeczy, których na blogu nie znajdziecie ;)
Na górze w menu też zmiany. Dodałam nowe zakładki.
Współpraca - tutaj znajdziecie z kim nawiązałam współpracę oraz moje wymagania odnośnie niej.
Moje Allegro - link do moich aukcji na Allegro, możecie tam znaleźć wiele fajnych ciuchów i nie tylko (szczególnie duże rozmiary), także zapraszam.
Moja Szafa.pl - jak powyżej, ciuchy na sprzedaż i wymianę
POMAGAJ - w tej zakładce znajdziecie linki i banery akcji, dzięki którym możecie w łatwy sposób (najczęściej kliknięciem) pomóc np. zwierzętom. Zapraszam wszystkich miłośników czworonożnych przyjaciół do zaglądnięcia na tę stronę.

To by było na tyle. 
Dziękuję po raz kolejny za wiele odwiedzin itd. Jesteście kochani.
Żegnam ;*


Zobacz także:

9 komentarzy

  1. o widzisz;* Dzieki wielkie za pomoc;* Jestem świeżakiem, dlugo nie blogowałąm tym bardziej na blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To cieniowanie jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wygląda na paznokciach:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog! zapraszam do mnie : www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    obs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent do malowania paznokci - to małe dzieła sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tydzień lawendowy i szary do mnie przemawia, bordno ze złotem? nienienie dziękuję
    ciekawy blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lawendowe i szare są po prostu piękne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki