18 | Tęczowe paznokcie + olejek Nivea diamond touch

Hej :)
Wczoraj było bardzo gorąco, a dzisiaj już deszcz padał od rana. Zostało już tylko 13 dni do zakończenia wakacji, szkoda :( Znowu trzeba powrócić do codziennej rutyny i zająć się nauką o rzeczach, które jak sądzę raczej nie przydadzą mi się w życiu... No bo kto nie związany z biologią np. zawodem potrzebuje wiedzieć co to jest makrospora i do czego służy wodniczka pulsująca. I tak dobrze, że ja idę jeszcze starą podstawą programową, tegoroczni licealiści mają już totalnie zmienione godziny. Wróćmy do tematów bardziej bliskich blogowi :D
Zapuściłam już bardzo długie (jak dla mnie) paznokcie i żal mi ich obcinać, ale niestety porozdwajały się na końcach i brzydko to wygląda. Ostatnio miałam ochotę na jakiś fajny wzorek na paznokciach i tak się złożyło, że powstało tzw. rainbow nails. Efekty możecie podziwiać niżej (dużo zdjęć, można powiększać):
przed nałożeniem topu, z lampą:
W tle moja kicia :)
bez lampy:




 Z topem:







Z lampą:

Zainspirowałam się zdjęciem znalezionym w internecie, ale nieco ten mani zmodyfikowałam.
http://vintageortacky.com/2009/09/17/rainbow-holographic-nails/
Jestem z siebie dumna :D Co sądzicie o moich wypocinach paznokciowych?
Użyłam lakierów:
* Quiz Safai nr 01M - srebrny błyszczący
* Eveline Classic Colours nr 426 - ciemna czerwień
* Wibo Express Growth nr 152 - pomarańcz
* Cosmo nr K11 - ciepły żółty
* Quiz Safari nr ? - mięta
* Quiz Safari nr 102 -błękit
* Essence Colour&Go nr 26 Break Through
* Quzi Safari nr ? - bezbarwny 
* wzory robiłam wykałaczkami

Ponadto na celowniku jest dzisiaj Nivea, Diamond Touch, Kremowy olejek pod prysznic z formułą Hydra IQ o zapachu białych kalii
Co zapewnia producent: Wyczuwalnie piękniejsza skóra i odrobina luksusu na co dzień. Kremowy żel pod prysznic Diamond Touch z diamentowym pyłem i uwodzicielskim zapachem białej kalii otuli Cię miękkością i oczaruje Twoje zmysły. Nawilżająca technologia Hydra IQ, abyś poczuła jak miękka może stać się Twoja skóra.

Unikalna formuła Hydra IQ sprawia, że dzięki nowym sieciom akwaporyn - białek stymulujących powstawanie nowych kanalików dystrybuujących wodę w skórze, jest ona optymalnie nawilżona nawet w głębokich warstwach naskórka.

Poczuj się jak nowo narodzona!
*pH odpowiednie dla skóry
*produkt przebadany dermatologicznie

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Diamond Powder, Sodium Chloride, Glycol Distearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-7, Citric Acid, Laureth-4, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, PEG-90 Glyceryl Isostearate, Benzophenone-4, Laureth-2, Sodium Benzoate, Methylparaben, Propylparaben, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, CI 16035, CI 42090. 

Moja opinia: Żel umieszczony jest w ładnym, plastykowym opakowaniu z prostym, ale efektownym designem. Opakowanie łatwo się otwiera, ale trzeba trochę siły, nie polecam używać paznokci :D Sam żel jest dosyć gęsty, ma lekko perłowy kolor. Na naszym ciele bardzo dobrze się rozprowadza i świetnie pieni, co dla mnie jest wielkim plusem. Ładnie pachnie, nie za słodko, idealne. Po umyciu moja skóra jest gładka i wypielęgnowana. Nie potrzebuję używać potem żadnych balsamów i kremów, co i tak robię niechętnie. Czuć i widać nawilżenie i miękkość oraz zapach, który utrzymuje się na skórze. Wydajny.
Cena: nie wiem ile dokładnie, ponieważ dostała go w prezencie, jednak na stronie producenta podano ok. 16-17zł / 500 ml

Moja opinia: 6/6 pkt. - idealny żel pod prysznic, ma wszystko czego potrzebuję

Tym akcentem kończę dzisiejsze wywody. Niedługo jakieś zmiany na blogu, bo strasznie nie lubię monotonności :D
Do napisania ;*

7 komentarzy:

  1. oh!:) gratuluję wypocin:) efekt- piorunujący!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyszły ;) motyw tęczy to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co....noze pomysl dobry, ale wykonanie juz nie bardzo..... Niedopracowane i nieestetyczne.... I chyba troszeczke musisz zadbac o skorki...sa suche i popekane.... Wedlug mnie malowanie niedokonczone - naloz jeszcze cos na wierzch- lakier bezbarwny....
    Jest ok , ale moglo byc lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęcza na paznokciach - super sprawa :) Bardzo podoba mi się ten wzór.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.