17 | Szampon Nivea 2in1 + porządki lakierowe

Hej wszystkim ;)
Strasznie mi zimno, ale niestety tak już mam, że ciągle jest mi za zimno... Ehh. Siedzę sobie w sobotnie popołudnie z moją kicią na kolanach i pomyślałam, że coś napiszę. Także jestem, tadam ;D
Na wstępie chcę się jeszcze zapytać czy ktoś z Was ma, miał lub chce mieć Nokię Asha 302 i czy możecie mi o niej coś powiedzieć (czy dobrze odtwarza muzykę, szybka, wygodnie się pisze, itd)
Zastanawiam się nad zmianą mojego poczciwego Sony Ericssona K750i na tę właśnie Nokię. Jeżeli coś ciekawego wiecie na jej temat to chętnie poczytam w komentarzach proszę pisać ;)

Wracając do spraw kosmetycznych jak w tytule, dzisiaj będzie o Szamponie z odżywką Nivea 2in1, a więc do rzeczy:
Szampon z odżywką Nivea 2in1 Express dla każdego rodzaju włosów

Co zapewnia producent: "Połączenie szamponu i odżywki dla uzyskania optymalnej pielęgnacji i zdrowego połysku włosów w jak najkrótszym czasie. Poczuj, jak pielęgnuje Twoje włosy. Poczuj piękno Twoich włosów dzięki unikalnej formule z ekstraktem z akacji i płynnej keratynie, stanowiącej budulec włosa.
WSZYSTKIE TYPY WŁOSÓW
Stosowanie samego szamponu nie zapewnia włosom pielęgnacji, jakiej wymagają. Z kolei nie zawsze mamy czas na zastosowanie odżywki."
DZIAŁANIE
  • Zapewnia włosom odpowiednią pielęgnację w krótkim czasie
  • Ułatwia rozczesywanie włosów
  • Nadaje włosom zdrowy wygląd i blask
  • Formuła 2w1 z ekstraktem z akacji łączy w sobie oczyszczające właściwości szamponu z pielęgnacją, jaką zapewnia odżywka.

Skład: obok, dużo chemii :(

Moja opinia: Ten szampon i kilka innych kosmetyków dostałam od brata na imieniny :D Sama pewnie bym go nie kupiła. Opakowanie proste, plastikowe, wytrzymałe, nie otwiera się samo, ale ja nie miałam problemu z otwarciem . W podróży nie wylał się, a miałam takie obawy. Otwieram go i czuję ładny, miły zapach, nie umiem określić co to. Konsystencja raczej rzadka, ale nie ucieka przez palce, można powiedzieć idealna. Na włosach rozprowadza się bardzo dobre, średnio się pieni, przez to muszę go brać więcej, bo mam dosyć długie włosy. Średnio wydajny. Ale przejdźmy do konkretów, sam rytuał mycia przebiega ok, gorzej po wszystkim. Po wyschnięciu włosy są szorstkie i suche, według mnie wysusza on trochę włosy. Mimo, że jest z odżywką to nie widzę zupełnie żadnych oznak odżywienia, włosy nie błyszczą się, nie są nawilżone. Średnio się rozczesują. Takie efekty widzę u siebie, za to moja mama bardzo chwali ten kosmetyk. Na jej króciutkich włosach sprawuje się bardzo dobrze. Ładnie się układają, nie potrzebują żelu itp. Czyli można powiedzieć szampon jakby usztywnia i prostuje. Po prostu do moich włosów (cienkie, proste, zniszczone końcówki) się nie nadaje, pomimo że producent zapewnia że jest do każdego rodzaju. 

Ale ma plus i to wielki, nie obciąża włosów, są puszyste i nie przetłuszczają się, co w szamponach z odżywkami jest rzadkością.
Cena: nie wiem, bo nie ja go kupowałam, ale na stronie producenta podane jest ok. 10-12 zł / 400 ml
Moja ocena: 4,5/6 pkt.- słabo, że moje włosy są po nim strasznie suche, za to plus za brak obciążenia

Teraz to co obiecywałam ostatnio: porządki lakierowe. Zmieniłam "mieszkanie" moim lakierom i jestem z siebie dumna, mimo że pewnie nie mam z czego ;)
 Jak było wcześniej:


I co powstało przy użyciu czarnego i srebrnego spraya oraz firanki ;D


 
 

 Jeszcze dodam moje lakiery, jak naliczyłam to jest ich ok. 75 sztuk ;)



To będzie chyba tyle na dzisiaj ;) Patrzę, patrzę i nie wierzę - 2140 wyświetleń bloga i 27 obserwatorów. Dziękuję bardzo, jesteście kochani <3 Przynajmniej wiem, że piszę tego bloga dla kogoś. Baaardzo dziękuję.
Bless. SheLazY

3 komentarze:

  1. tyle lakierów, masakra. ja ostatnio powyrzucałam wszystkie już skończone lub zgęstniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za Niveowymi szamponami. Zawsze coś mi nie dobrego robią we włosy. ładna kolekcja lakierów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.