14 | Duuużo zdjęć + moje nowości lakierowe

by - 10:12

Cześć ;)
Piszę dopiero dzisiaj, bo jakoś nie mogłam się zebrać. Nie będzie dzisiaj żadnej recenzji itp, nie mam ochoty dużo pisać. Za to będzie sporo zdjęć. 
Wróciłam jakoś w środę koło 24, w pociągu jeszcze jest ok, ale jak się trzeba przesiąść do busa to ja dziękuję. Było tak niewygodnie, że po 2h jazdy, jak wysiadłam to byłam baaardzo szczęśliwa ;] Mazury są piękne, z chęcią bym wróciła do Giżycka, chodź by zaraz. Jestem niejako maniaczką fotografowania wszystkiego, więc zdjęć mam mnóstwo z tego wyjazdu. Nie mogłam się oprzeć, żeby Wam tu kilku nie pokazać i oto proszę oglądajcie ;D



Piękna tęcza złapana podczas jazdy samochodem.
Rozbawiła mnie reklama Szklarskiej Poręby na mazurach ;D
Moje rasta trampeczki
Kolacja przy świecach i lampie naftowej,
prądu nie było przez dobrą godzinę.
Zdjęcia z pokazów lotniczych Airshow 2012:





Coś czuję, że chyba zamęczę Was tymi zdjęciami dzisiaj. Teraz kolejna masa zdjęć lakierów, o których pisałam w poprzedniej notce i które kupiłam na Allegro. Dobra rzecz, ponieważ sama nowych i tak bym nie wykorzystała do końca, a tu mam 31 szt., niektóre użyte do połowy, inne nowe. Fajne kolory, niektóre co prawda mi nie odpowiadają, ale przydadzą się ;D

Nazwy i numerki:
1. INGLOT 16 ml - kolor 123 perłowy róż
2. safari 12 ml - czekolada
3. lovely 12 ml cytrynowy żółty
4. SALLY HANSEN 8 ml opalony fiolet



5. AVON 12 ml ciemna czerwień
6. miss sporty 7 ml kolor 312 złoty
7. NOWY MINI SELENE pomarańczowy 5 ml
8. WIBO 8 ml pomarańczowy mat
9. mini H&M grey sky



10. miss sporty 7ml - kolor 314 granat
11. miss sporty 7ml - nr 415
12. miss sporty perłowy 7ml brąz kolor 251
13. miss sporty 7 ml 330 pistacja
14. miss sporty 7ml perła biały
15. mini classics nr 178
16. Golden Rose 11 ml - kolor 13 nude
17. LOVELY 12 ml perłowy róż
18. SALLY HANSEN 8 ml pudrowy róż
19. LEMAX 10 ml cukierkowy róz
20. Vollare Colorado 12 ml beż
21. MISS SPORTY 7 ml kolor 302 fuksja
22. Astor 8 ml - koral
23. LOVELY 8 ml perłowy ceglasty
24. cosmo 8 ml intensywny żółty
25. mini selene 5 ml - kolor 220 niebieski
26. mini basic 5 ml - kolor 420 niebieski perłowy


27. MINI EVELINE czerwień
28. MINI express colour opalony fiolet

29. GOLDEN ROSE perłowy pomarańcz 12 ml
30. Happy EVELINE 494 koral
31. miss sporty poj 7ml - nr 425





Możecie proponować recenzję jakiegoś, jeżeli chcecie. Będę się starała te lakiery jakoś powoli wykorzystywać ;D Chociaż nie powiem, sporo tego. 


Na koniec jeszcze zakupy z przed wyjazdu. Byłam akurat w Rossmanie i była przecena limitowanej edycji Essence - A new League. Wszystko za 0,99zł, ale już został tylko ten zielony lakier i gumeczki do włosów.
Po za tym zakupiłam jeszcze szmaragdowy brokat ze złotymi drobinkami z VIP Lady w tzw. "sklepie wszystko za 5zł", a kosztował 2,99. Może się przyda ;)

W następnym poście przewiduję recenzję mleczka z Garniera i może jakiś mani. Spóźniam się z wzorami na akcję Letnie wzorki, ale na pewno to nadrobię ;)
Buziaki ;*

Zobacz także:

8 komentarzy

  1. Widzę, że wyjazd udany. :)
    Lakiery świetne. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia widzę ;) Oj ile Ty masz lakierów ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale przecena, ja też chcę na takie trafiać nooo :D
    a fotki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo lakierów, kilka kolorków mamy identycznych ;) Ale z tego lakieru z Lovely nie jestem zadowolona ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnóstwo zdjęć, ale za to super!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chodzi mi o ten cytrynowy żółty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki