13 | Prywatnie - Giżycko

Siemka ;)
Siedzę sobie właśnie w krainie jezior mazurskich a dokładnie w Giżycku. Jest piękna pogoda, wcześniej był fajne akrobacje powietrzne (Mazury Air Show), hip-hopowe bity i fajerwerki za oknem (festiwal Hip-Hop), plaża, słońce, jezioro Niegocin... Żyć nie umierać ;) Szkoda, że tak szybko wracam, pełnowymiarową notkę napiszę pewnie dopiero jak zawitam w domu czyli poniedziałek-wtorek. Jedyny minus to strasznie męcząca podróż autobusem, ale warto.

W czwartek byłam w Rossmanie i zupełnie przypadkiem trafiłam na przecenę limitki z Essence, szkoda że zostało tylko 3 produkty ;/ Za 99 groszy kupiłam zielony lakier i gumeczki do włosów. Zdjęcia i więcej o nich napiszę jak wrócę.
Dostałam także paczkę lakierów, które kupiła na allegro. Udało mi się wylicytować za przyzwoitą cenę (ok. 27 zł + wysyłka) 31 sztuk mazideł do paznokci. Lakiery są używane, niektórych jest połowa, a niektóre są praktycznie pełne. Bardzo fajne kolorki. Niedługo na pewno będą się pojawiać recenzje i wzorki wykonane przy użyciu tych moich nowości.

Także pozdrawiam i do następnego napisania ;)
SheLazY

5 komentarzy:

  1. już Ci zazdroszczę :) kocham Mazury, co wakacje tam jeżdżę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego urlopu!!!! mnóstwa wypoczynku i samych pięknych chwil :) a po powrocie....

    zapraszam do siebie.pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo moje regiony :) Zrób zdjęcie paczuszki :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.