7 | Pozytywny rasta nails - Akcja "Letnie wzorki" startuje

by - 11:38


Dzisiaj mało treści kosmetycznych, ale dużo zdjęć paznokci ;) Na blogu http://truefashionlife.blogspot.com trafiłam na fajną akcję, a że nie załapałam się na innych typu Inspired by... itd. to postanowiłam wziąć w niej udział. Bardzo fajna akcja, banner i więcej wiadomości macie tu (klik do akcji w obrazku):


Pierwszy tydzień związany jest z neonami, ja postanowiłam zrobić pozytywny gradient. Być może jest to już oklepana technika, ale mi się bardzo podoba, jest prosta w wykonaniu i powstają świetne efekty.
Uwielbiam muzykę i kulturę reggae oraz wszystko co się z nią wiąże. Jest to naprawdę bardzo pozytywny i wspaniały nurt w muzyce i nie tylko. Uwielbiam klasyczne roots, ale najbardziej lubię dancehall i utwory w stylu zespołu Raggafaya oraz Natural Dred Killaz z Mesajahem na czele ;)
Reggae słucham od ok. 4-5 lat. Jedna ze zwrotek piosenki NDK - "Muzyki, Światy, Piękny" doskonale opisuje moje zauroczenie tym stylem.
Macie teledysk:

Wracając do tematu posta to przedstawię Wam jak po kolei robiłam moje rasta gradienty. Paznokcie są w kolorze flagi rastafari: zielony, żółty i czerwony. Wybaczcie niedociągnięcia, ale mani robiłam o 1 w nocy ^^

Po pierwsze paznokcie pomalowałam białym lakierem, nie jest to zbyt dokładnie, jednak to tylko baza, ponieważ nie mam żółtego kryjącego lakieru.







Następnie pazurki pokryłam żółtym lakierem, zostają prześwity lecz wszystko i tak zostanie przykryte innymi kolorami.

Tutaj moje miejsce pracy, czyt. biurko, kartka, lakiery...

Na paznokcie nakładam gąbką kolory, jest to gąbeczka trochę inna niż zwykła do zmywania, właściwie nie wiem skąd ją mam ;D Ma trochę mniejsze "dziurki" niż zwykła gąbka.
Tak paznokcie wyglądają po nałożeniu lakierów, oczywiście skórki zostaną potem wyczyszczone.


Potem pokrywam wszystko bezbarwnym lakierem, żeby kolory ładnie się połączył i paznokcie się ładnie błyszczały.

Taki jest efekt z lampą:

Taki w słońcu:

Na kciuku najlepiej prezentują się kolory.
Rano dodałam jeszcze jedną warstwę bezbarwnego, ponieważ w nocy powstały odciski, Ostatecznie i najlepiej mani wyglądu tu:





Użyłam lakierów Safari, zielony kupiłam jakoś niedawno, ale o nim kiedy indziej:


To wszystko na dzisiaj ;) Dziękuję za tyle odwiedzin w tak krótkim czasie, za komentarze i obserwujących. Bardzo mi miło. 
Co sądzicie o tym mani?
Żegnam ;)

PS: Jak widzicie dodałam też stronę TAK POMAGAM na której to znajdują się linki do różnych akcji, które w jakiś sposób pomagają ludziom, zwierzętom itd. Czasami wystarczy tylko kliknięcie. Zapraszam.

Zobacz także:

10 komentarzy

  1. bardzo fajnie! ;D
    http://hahoda.blogspot.com/ ---> obserwujemy? :) ja zapraszam na rozdanie z bonami

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki:) fajnie wyszło!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o muszę zrobić sobie takie śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. troszkę dużo z tym roboty, ale efekty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się namęczyłaś ! ale efekt wart wszstkiego ;)
    pozwolisz, że skopiuje sobie zdjęcie ? bo będę co tydzień dodawać notkę, kto wziął udział i co zrobił ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że przy użyciu solidniejszych lakierów, efekt byłby jeszcze lepszy. :)
    polecam Ci te z O.P.I :)
    pozdrawiam :)


    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jak się spotkamy to bardzo fajnie. :) a w której klasie jesteś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki