5 | Neonowo kolorowo + pękacz Wibo


Hej ;) Jak widzicie, na blogu zagościł nowy szablon, nie jest mojego wykonania, miałam zrobić, niestety mi się nie chce i coś mi nie wychodziło. Ten pobrałam z jakiejś strony, ale zgubiłam link. Bardzo mi się spodobał, jest taki hmm.... świeży? Idealny na lato.
Wczoraj zrobiłyśmy sobie z przyjaciółką małą sesję zdjęciową, plany popsuła nam trochę pogoda, gdyż zrobiło się pochmurnie (pochmurno?), ale zdjęcia i tak są wspaniałe.
Nie używałam cieni, różu itd, miałam jedynie grubą kreskę zrobioną Eyelinerem z poprzedniej notki i jakiś podkład. Na paznokciach popękany mani, który pojawi się dalej. Tymczasem macie jedno z tych zdjęć, które pokochałam i widać na nim kreski (niestety niezbyt dobrze).


 Wczorajszy manicure jest bardzo letni i rzucający się w oczy. Czuję, że zagości na moich paznokciach jeszcze nie raz. Oto on:

z lampą:

w słońcu:



Wykonałam go neonami od Safari:
*neonowy żółty (który na zdj. wyszedł zielony)
*pomarańczowy
*różowy
niestety nie mają numerków. Każdego mam po dwie warstwy.
Na nie nałożyłam pękacz Wibo/Lovely, który jest nieco matowy, a całość pokryłam utwardzaczem.
Na zdjęciach widać jaki mam okropny nawyk, cały czas czepiam się skórek naokoło paznokci, dłubię, obgryzam, drapie itd. Wiem, że to paskudne i źle wygląda, ale cóż mogę poradzić, gdy w chwilach nudy lub stresu od razu paluszki w ruch. Może macie na to jakieś sprawdzone sposoby?? Proszę o każdy.

Wracając do lakieru pękającego firmy Wibo to jest to bardzo fajny produkt, w łatwy i szybki sposób możemy odświeżyć stary manicure lub utworzyć świetny nowy. Bardzo szybko schnie i pęka, niekiedy nie zdążę jeszcze nałożyć warstwy, ma trochę za wąski pędzelek jak dla mnie.



Będąc dzisiaj niedaleko sklepu z lakierami, kupiłam sobie piękny lakier w kolorze baby blue od (na prawdę trudno zgadnąć) Safari. Najbardziej spodobał się mojej mamie, ale po chwili namysłu i ja dałam się przekonać, myślę że ładnie będzie wyglądał w połączeniu z pewnym perłowym za którym nie przepadam, ale wypadałoby go użyć od czasu do czasu. Także ten mani niedługo.

Zapraszam do komentowania i jeżeli podoba Wam się blog to dodajcie go do obserwowanych, na pewno jakoś się odwdzięczę. Cieszę się, że licznik odwiedzin rośnie, dziękuję i żegnam ;)

8 komentarzy:

  1. Fajne paznokcie, zawsze podobają mi się takie efekty u kogoś. U siebie wolę jednolity kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pomalowane paznokcie;) Ja też obgryzam skórki i nie znam na to żadnej rady;(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kolorki, ciekawie to wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne paznokcie <3
    Ciekawy blog, oczywiście zacznę obserwować. :)
    Zapraszam również do mnie i pozdrawiam. ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Pękacze to jeden z moich letnich faworytów:) Zrobienie zajmuje chwilę, a efekt bardzo fajny!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te panterkowe kolorowe pazurki :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie się ten pękacz prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.